piątek, 22 lutego 2019

Już tylko wspomnienia

Wszystko niestety zawsze ma swój koniec.........pozostały tylko wspaniałe wrażenia, zdjęcia i upominki.......


od Zosi..........


Zosia ma swój styl......zachwyciły mnie skrzynki do kwiatów........i z każdym rokiem przybywa kolejnych  prac, dziękuję Zosiu.

Poduchą od Izabeli zachwyca się  Ninula


 Dziewczynom zawiozłam między innymi .......
Zawieszki


Pisanki



Szyjątka........dla najmłodszych

Po powrocie czekała  mnie również miła niespodzianka od Reni
 

Walentynkowe upominki......cieszą moje serducho, Dziękuję Walentynko
Aura za oknem zachęca do wyjścia do ogrodu,na prace jednak jest jeszcze za wcześnie  tym bardziej u nas jest jeszcze  mroźno, w ogrodzie tylko pachnie wiosną......pozdrawiam Dusia

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace - upominki! A pisanki fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki,pisanki wymiatają,masz talent Dusiu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindo estes trabalhos, gostei bastante, aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszą takie spotkania i piękne upominki

    OdpowiedzUsuń
  5. nieustannie zachycaja mnie twoje pisanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki przygotowałyście dziewczyny.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki są cudowne!
    Wspaniale się obdarowałyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podarunki. Niech zatrzymają Wasze wspomnienia na długi, długi czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne podarunki!PS pisałaś w poście o pobycie, ale ja w natłoku spraw oczywiście zapomniałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo wspaniałych prezentów, a tym samym dowodów sympatii i wielkich serc.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przemiłe i bezinteresowne pamiątki, po jaszcze bardziej miłych spotkaniach. Dla takich chwil warto żyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pamiątki, które będą pielęgnować niepowtarzalne wspomnienia z przeszłości... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty Dusiu otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko świetne, ale poducha rządzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. :)
    pięknie cie Zosia obdarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności! Skrzynki Zosine są faktycznie cudne, a i Twoje pisanki wyglądają niesamowicie! Kiedyś próbowałam malowania woskiem, ale nic mi z tego nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty, to takie miłe gesty :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń