środa, 13 lutego 2019

Coć dla siebie....nie tylko

Kochani mało mnie było kłopoty z siecią........życie miało być lepiej, a wyszło jak zawsze.
Przed nami mały wypad i na tą okoliczność  uszyłam takie poduchy dla uprzyjemnienia długiego siedzenia w aucie




Dla milusińskich kolejne dziergadełka


Miały być kocury....a wyszły pieski


serducha dla tych co są wokół  Mnie....Dziękuję,że Was mam...........


szyjątka- ślimaczki


Mam nadzieję,że w kolejnym poście pochwalę się tym i owym............. plany są..........więc mam nadzieję,że będę zachwycona, tym bardziej,że kocham niespodzianki.......ściskam Was mocno Dusia

22 komentarze:

  1. Poduchy są genialne! Na pewno umilą podróż ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gostei de tudo, belos trabalhos e aproveito para desejar a continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne poduszeczki,jak i cała reszta,bezpieczniej podróży :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poduchy, niezwykle przydatne podczas długiej podróży. Dziergadła i szyjątka ucieszą obdarowanych. Miłego wypadu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowe poduszki, zresztą wszystko świetne i bardzo oryginalne. <3 Życzę bezpiecznej i udanej podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile śliczności Dusiu...:) Walentynki już jutro, więc serduszka chyba najbardziej mnie ujęły. Bezpiecznej podróży i niech wszystko układa się po Twojej myśli. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu:) Wszystko fajne. Na pewno się spodoba:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocurko-pieski są urocze, na pewno skradły serce niejednego czytelnika tego bloga. Chociaż poduchy też niczego sobie - na pewno sprawią, że podróż będzie bardzo komfortowa. Udanego wyjazdu Ci życzę Kochana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie psiaki. Poduchy napewno będą wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. z takimi poduchami na pewno podróż będzie przyjemna....

    OdpowiedzUsuń
  11. pozdrawiam Dusiu, mało czasu na pisanie, ale zawsze do Ciebie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Dusiu dzieje się u Ciebie i tyle wspaniałych szyjątek i dziergadełek.
    Wszystko mi się bardzo podoba,poduszki podróżnych piękne i pomysłowe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Same piękności. Poduchy - świetny pomysł podczas jazdy. Pozostałe drobiazgi prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace! Widać, że nie próżnujesz Dusiu. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracowita Pszczółka z Ciebie Dusiu :)
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne są te pluszaczki, a i reszta Twoich prac zachwyca:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz złote rączki Dusiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusia dziękuję z gorącej serca że cie mam. Chcę byś zawsze do mnie wracała jak bumerang. Kto ciebie jeszcze nie poznał tak naprawdę w realu niech wie że duzo traci. Ten komentarz dla wtajemniczonych. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosieńko masz jak w banku, na pewno wrócę, ale jeszcze spotkanie u nas.......Dziękuję za wszystko

      Usuń