czwartek, 25 października 2012

Dekoracja w okno i śnieżynki

Na czas Świąt dekorujemy również okna oto
moja propozycja. Dekorację zrobiłam z kordonka[srebrny] i [biały].Serwetki przymocowałam do metalowej obręczy, którą również obrobiłam kordonkiem. .

 
Ozdoba powieszona w oknie prezentuje się tak oto.......



Druga ozdoba do powieszenia w oknie może też być postawiona na półce wedle uznania.



Udziergałam też kilka śnieżynek zrobię z nich dekorację w okno [ale to póżniej]



                    Pozdrawiam i zapraszam  Dusia

18 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby. Matko jak wszyscy już pędzą do Swiąt a ja nadal nie potrafię się z jesienią pogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl,że po jesieni zawsze ale to zawsze przyjdzie wiosna.
      Dziękuję i pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ozdoba w oknie.
    Może znajdę czas i jakąś robótkę świąteczną wykonam:)
    Miłego dziergania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu jest jeszcze więc bez pośpiechu,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Sliczne ozdoby tylko czekac na swieta,pozdrawiam serdecznie magda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta uwielbiam,a szczególnie ten okres przygotowań.
      Pozddrawiam Dusia

      Usuń
  4. Pomysł kupiłam, tylko nie spotkałam w pasmaneriach obręczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki masz rację ja zamawiam www.hobbycentrum.pl
      telef.71 351 80 77 lub 71 351 97 74 pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Piękności:) Myślałam też o takich śnieżynkach na okno, zobaczymy czy mi wyjdą, na pewno nie tak śliczni jak Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dzięki Jesteś zdolnaaaaaaaaaaaaaaaa
    pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. tez robilam takie zawieszki,pieknie prezentuja sie w oknie...Twoje sa sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wam jesteście b.miłe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Moc krásná dekorace!! Zdravím a děkuji za komentář na mém blogu. Tina

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękna ozdoba w oknie, z resztą te nieoprawne też są cudne. Bardzo mi się podoba pomysł. Jak pozwolisz to sobie go od ciebie pożyczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna dekoracja, przypomina mi łapacz złych snów!!! Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że przygotowania do świąt idą u Ciebie pełną parą a ja jeszcze nie zaczęłam tzn skupiłam się na dzierganiu prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne sa ... a dekorajca jest cudowna taka delikatna ... ach podziwiam ciepluteńko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń