poniedziałek, 27 listopada 2023

Upominki dla Alicji i Beaty..........

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj dalej......udział wzięły Alicja z bloga http://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com / i Beatka z bloga  http://beata-becia.blogspot.com/ upominki już u Dziewczyn........

Upominek dla Alicji
 

Upominek dla Beaty 

Dziękuję za udział w zabawie Alicji i Beacie.........., a chętnych do udziału zapraszam do odwiedzenia wymienionych blogów

Kolejne bombeczki zleciały z szydełka

Dla siostrzenicy wnuka uszyłam kotka........2 urodziny

Przyszła już zima i ogród śpi.............


Dziękuję,że odwiedzacie mnie........Pozdrawiam z mroźnego ogrodu Dusia





17 komentarzy:

  1. Prezenty zrobiłaś przepiękne, ogród w zimowej szacie cudowny a kotek uroczy,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,upominki są przepiękne!
    A poszewki na poduszki już są na jaśkach 😀🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję jeszcze raz za wspaniałe prezenty :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że podobają się Pozdrawiam ciepło Dusia

      Usuń
  4. Ale zasypało Twój ogród ! Kotek wymiata, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki -cudne sopelki- Dusiu usztywnione można wiedzieć na czym, czy są na formie :) Kotek świetny i ta biedronka fajna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście wysłałam mail......z fotką, a usztywniam na balonie do końcówki sopelka przywiązuję coś ciężkiego, Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie oglądałam te cudności u Beci
    Pozdrawiam bielą zimy za oknem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szydełkowe bombki. Super upominki od Ciebie trafiły w ramach zabawy Podaj dalej do Beaty i Alicji. Zapraszam do mnie na bloga. W październiku ogłosiłam u siebie kontynuację zabawy: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/10/zabawa-podaj-dalej-fun-give-it-away.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój ogród Dusiu -jak zawsze budzi zachwyt :) Upominki wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to piękne przedmioty, podziwiam za talent do ich tworzenia. I za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sopelki usztywniam na balonie- do końca przywiązuję coś ciężkiego i wtedy jest taki kształt, usztywniam ługą Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podarki a ogród pod pierzynką piękny również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń