sobota, 19 sierpnia 2023

U schyłku lata........

 Dni mijają w tempie kosmicznym..........lato u schyłku, jak hortensje zaczynają kwitnąć, to już jesień podąża do ogrodu.

Jeżówki towarzyszą hortensjom

Cynie cieszą serducho

Rośliny w tym roku mają bardzo trudne warunki, ale przy mojej pomocy radzą sobie nieźle......

Post dedykuję siostrze męża Grażce..............

Odeszłaś o wiele za wcześnie.............................Żegnaj

Pozdrawiam z upalnych Mazur, którzy wpadną do mnie  pośród blogowego surfowania.....Dusia



10 komentarzy:

  1. Dusiu, bardzo mi przykro,taka młoda.Ogrod jak zwykle bajka, pozdrawiam z upalnego blokowiska na południowym Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne wyrazy współczucia dla całej rodziny. Piękny ogród Dusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w tym Twoim ogrodzie, jest się czym zachwycić. Współczuję śmierci siostry męża, niech spoczywa w pokoju, a jednocześnie jak najdłużej jest obecna w Waszej pamięci i wspomnieniach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój ogród Dusiu pięknie wygląda. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że trzeba cieszyć się dniem dzisiejszym. Planowanie, rozsądek, odkładanie przyjemności na później nie zawsze ma sens. Współczuję straty ważnej, młodej osoby w rodzinie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję śmierci siostry męża.
    Ogród jak zawsze zachwyca.
    Dobrze, że już jesteś. Brakowało mi Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję straty bliskiej osoby. Przesyłam pozdrowienia i zachwycam się Twoim ogrodem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia! Moja kochana babcia też odeszła tego lata. Piękny ogród , bardzo lubię jeżówki i hortensje, chociaż w moim klimacie kwitną od początku lata, a teraz już przebarwiają się na jesień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi z powodu straty bliskiej osoby. Nie wiem, w co wierzysz, ani nawet, w co sama wierzę, ale mam nadzieję, że wszyscy, którzy odeszli są teraz w jakichś pięknych ogrodach jak ten. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ukwiecony ogród masz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrazy współczucia... Trzymajcie się. Pięknie masz w ogrodzie... Dbaj o niego nadal. Nie poddawaj się. Pozdrawiam z deszczowego lasu.

    OdpowiedzUsuń