wtorek, 21 czerwca 2022

Hortensja pnąca, ogród

Lato powitało deszczem...........ale wszystko ma swoje dobre strony- nie muszę podlewać, swój czas w ogrodzie ma hortensja pnąca

Kwiatów moc, a zapylaczy jeszcze więcej odgłosy jak w ulu

pięknie zakwitł Dereń Kousa 

Kwiaty są bardzo oryginalne 

d€go czekałam na kwiaty, ale warto było........a takiego boćka wypatrzyłam na starociach

 jak go żabki zobaczyły to wytrzeszczu oczu dostały......hi hi

Podczas niepogody czas zajmuje szyciem i dzierganiem

Kot klamkowiec i poduchy

zawieszki w obręczy i serducha........wszystkie cieszą już serducha Jubilatek

 

Ostatnie w tym sezonie..........na kolejne trzeba poczekać rok

Pozdrawiam i Dziękuję ,że znajdujecie czas na Odwiedziny.......Przytulasy posyłam Dusia

8 komentarzy:

  1. W takim ogrodzie zawsze się dzieje ,masz wiadomości z dziedziny kwiatów, nie wiedziałam że istnieje hortensja pnąca, dzięki za spacer pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często pokazujesz swój ogród i zawsze znajduję w nim coś pięknego. Twoje serducha są piękne, wiem bo mam jedno ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że cieszy Twoje serducho Pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Witaj początkiem lata Dusiu
    I u mnie powoli zaczyna się festiwal hortensji. Ale pnącej nie mam.
    Piękne cudeńka tworzysz
    Pozdrawiam porannie i życzę znalezienia kwiatu paproci

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ta hortensja nie chce kwitnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dać czas.......czasami zakwita po 3-4 latach po posadzeniu Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ojej Dusiu. Jak dobrze ze wpadłam. A tu by mnie takie cuda ominęły... Hortensją, różaneczniki. Nosz przepiękne... Nie będę zazdrościć. Ale robią wrażenie... Tak samo Twoje cuda, które robisz. Wspaniale. Ja do dzisiaj mam, MAM... I SIĘ NAWET CHWALIŁAM NA BLOGU. jeju ileż to już lat minęło... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń