piątek, 4 marca 2022

Biorę to co jest............

 Na Kazimiera zima umiera........... tym przysłowiem witam Was Kochani........nie na takie  okoliczności  czekałam, ale jeśli na to nie mam wpływu..........biorę to co jest- muszę przestać myśleć o najgorszym bo zwariuję...........

tymi poduszkami zachęcam wiosnę do przyjścia

mam  już przepiękne pisanki

 taka wymiana na moje

szydełko również w użyciu

Zajmuję ręce i głowę wszystkim........ciągłe myślenie o tym co może nadejść nie jest dobrym sprzymierzeńcem szukam więc zajęcia w domu i ogrodzie, oczywiście nie pozostaję obojętna na Los naszych Sąsiadów- Ukraińców, pomagam, wspieram i całym sercem jestem z NIMI

Przesyłam Przytulasy dla Każdego kto tu zajrzy........Wspierajmy się i Pomagajmy..........Dusia

 




18 komentarzy:

  1. Piękne podusie i wszystkie prace, które wykonujesz. Widzę Twoje pisanki i podziwiam. Też pomyślałam, by już zacząć je robić, ale nie wiem czy moja ręka, nie do końca sprawna, da radę. Podobnie jak Ty zajmuję ręce i głowę, by przestać myśleć o najgorszym. U nas już zamieszkali Sąsiedzi z Ukrainy. Jest więc możliwość wsparcia w różny sposób. Przytulam mocno:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanki , Podusie przywołują wiosnę ale u nas dzisiaj snieg.Tez pomagamy każdy jak może, mamy już w hotelikach uchodzcow z Ukrainy.Niech to się skonczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczne, wiosenne poduszki. Piękne pisanki Fajna szydełkowa kurka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki faktycznie przywołują wiosnę:) A Twoje pisanki jak zawsze mistrzowskie! Te, które otrzymałaś też fantastyczne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pisanki!
    Codziennie powtarzam rób to, co jest zależne od ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, przychodzę z rewizytą. Ależ piękne rzeczy tworzysz, takie klimaty bliskie mojemu sercu. A podusie i wydmuszki ekstra. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosennie i świątecznie już u Ciebie. 4 marca, to dla mnie ważna data - urodziny mojego syna. Rzeczywiście bywało cieplej tego dnia. Coraz więcej ukraińskich matek z dziećmi mamy wokół siebie. Pocieszę Cię, że one są weselsze od nas i dzieci radosne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno nie myśleć o tym co się dzieje tuż za granicą. Ale warto też czasami myśleć o czymś przyjemniejszym, aby nie zwariować. Piękne poduszki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie i wiosennie u Ciebie....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj przedwiosennie Dusiu
    Cudeńka wychodzą spod Twoich zdolnych paluszków.
    Pozdrawiam oczekiwaniem na Panią Wiosnę i nie tylko.... 

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu, zaprosiłaś wiosnę do domu, takie kolorowe prace powstały. Poduszki w moje ukochane wzory, róże, są śliczne. Ładny materiał. Na tarasie mam w róże siedziska i poduszkę.
    Prześliczne pisanki. Takich robić nie potrafię chociaż mam zestaw drimelka, póki co nie próbowałam.
    Kurka i szydełkowe jajeczko równie urocze. Już przygotowujesz się do świąt.n
    Pozdrawiam cieplutko i spokoju życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosennie, świątecznie.. piękne pisanki jak i poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne te wszystkie cudeńka. Dobre do zajęcia głowy i rąk, odgonienia strachu. Ja inaczej odganiam złe myśli- mam setki zdjęć, tradycyjnych, w folderach na kompie. Zaczęłam je porządkowac. Kazde cos przypomina, zdarzenia małe i duże, wielkie radosci, małe smutki.Spisuję te zdarzenia, bo pamięc jest ulotna i lubi płatac figle.Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  15. The blogs you have produced are really the true voice of the city of knowledge. Please keep it up and make it necessary to produce one blog on the daily basis. I promise to come again and soothe the thirst of my knowledge.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ស្លតកាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusia wróciłam zaglądam, Wszystko piękne wiem bo mam w realu i cieszy moje oczka.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń