niedziela, 13 grudnia 2020

Moje ozdoby świąteczne

 Szybko umykają dni.......ale miło bo Mikołaj pamiętał.... Magdalenie . dziękuję za niespodziankę, miło,że znajdzie się jeszcze Ktoś kto pamięta..........

 Reni   
 


 Serdeczne Dzięki Dziewczyny

Kolejne świąteczne dziergadełka powstały

aniołki- głowy zrobione przez Ninulkę

zawieszki również maja głowy z masy solnej

mocowałam je na dzwoneczkach..........

Bombeczki dziergałam.......szydełko działa jak narkotyk


mój stary wzór, te przeznaczam na świetlne łańcuchy



bombki i aniołek taki sam wzór- aniołka zrobiłam wzorem z bombeczki

Zastosowałam takie dwa w jednym-sukienki aniołkom zrobiłam z dzwoneczka.

Pozostało mi jeszcze zrobić kilka muchomorków.........choinka bez nich była by nie kompletna- hi hi Pozdrawiam ciepło Dusia





16 komentarzy:

  1. Ale slicznosci, córka zdolna, wspaniały pomysł z tymi głowami, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnusia.......o tak robiłyśmy różne, ale te z masy solnej najlepiej prezentują się pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne ozdoby, ale coś czuje w tym roku niedostatek Twoich bombek - a przecież są cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt mało pokazuję........ale z pod szydełka wyszło około 300 szt....pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne dekoracje i miłe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie podziwiam Twoje świecące łańcuchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe moja setka już na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe ozdoby Dusiu i super prezent od Reni.:) Młode pokolenie też uzdolnione - cieszy niezmiernie.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią. Wspaniałe ozdoby😍😍😍 wszystkiego dobrego 🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają ozdoby powstałe z połączenia masy solnej i szydełka. Aniołki w czerwonych kubraczkach wymiatają, wszystko śliczne. Wesołych Świąt Dusiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby Dusiu i piękne prezenty.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj przedświątecznie Dusiu
    Dawno mnie tutaj nie było
    Pora nadrobić zaległości 😀
    Boże Narodzenie tuż tuż...
    Spokojnych, a przede wszystkim zdrowych Świąt oraz wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń