środa, 27 listopada 2019

Niespodzianka

Niespodzianka przyjechała od  Gosi miałam czekać na lepszą pogodę [ szaro, ponuro] zdjęcia straszne.......ale z radości chwalę się a co.........


przecież sam fakt jakości fotki w tym przypadku jest mało istotny- mam to wszystko w realu i podziwiam


znacie domki Gosi i to precyzyjne wykonanie.........są naprawdę mega, pamiętała również o Ninuli


a na ciemne i szare  wieczory herbatka i ciasteczka


Gosiu  serdecznie dziękuję, sprawiłaś mi naprawdę bardzo , ale to bardzo miłą niespodziankę........
Herbatkę popijam a szarość rozświetlam tym razem czerwonym łańcuchem


Pozdrawiam Dusia

17 komentarzy:

  1. Piękny prezent - a kotyliony cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent na szare dni.Same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne niespodzianki do Was zawitały.:) Piękny łańcuch zrobiłaś Dusiu. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że doszło. Cieszę się, że Ci się podoba:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudności,stroik z domkami mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna niespodzianka i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak klimatycznie. Piękne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj takie upominki potrafią sprawić wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna niespodzianka. Gosinowe domki cudne są a Ty jesteś ich szczęśliwą posiadaczką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna niespodzianka !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosi domki to juz podziwia każdy a ja tez mam to szczęście że podziwiam na żywo :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy, w oczko wpadły mi misie w pudełku. Naprawdę są słodziuchne, zostanę tutaj na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdóbki, a moje serce skradły jednak światełka w szydełkowych ubrankach:)

    OdpowiedzUsuń