piątek, 23 listopada 2018

Święta za miesiąc......a Mikołajki jeszcze bliżej, szydełko praktycznie nie wychodzi z rąk....


srebrne śnieżynki


ten kolor ma swoich zwolenników


srebrno- biały łańcuch

zawieszki..........



zawieszki mają kilka zastosowań, choinka, upominki, girlandy.....wedle uznania

Bez koloru czerwonego nie ma  Świąt- łańcuch dla koleżanki u której właśnie dominuje kolor czerwony




Podoba mi się ta poświata, a Wasze opinie co do koloru Świąt...........

Zajrzyjcie jeszcze do Edyty potrzebna pomoc dla Martynki, a kto może wesprzeć  jak nie MY

Pozdrawiam Dusia

35 komentarzy:

  1. Najczęściej u mnie kolorem Świąt jest srebrno -czerwony,generalnie lubię srebro,dlatego Twoje srebrne gwiazdeczki i łańcuchy mnie zachwycają.
    Oczywiście girlanda czerwona wspaniale wygląda,zdecydowanie czerwony kolor na Boże Narodzenie musi być,to taki magiczny kolor.
    Zawieszki też mi się podobają,wszystko jest misternie wydziergane,podziwiam.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności Dusiu. My w ubiegły roku mieliśmy dekoracje świąteczne w kolorze złotym, w tym roku musi być odmiana, ale jeszcze nie zdecydowałam się co do koloru. Przyznam, że ten szary kolorek ze srebrną nitką znakomicie się prezentuje. Pozdrawiam Dusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okrągłe z bombeczką w środku są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby.Srebrne gwiazdki są przeurocze.Również zawieszki z bombeczkami robią wrażenie.Ale łańcuchy z bombek,oj nad tymi to już trzeba się napracować. Zgadzam się,że czerwony i złoty to kolor Świąt. Ja dopiero zaczynam z ozdobami.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej ale super piękne ozdoby:-) aż czuć magię świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu, tworzysz przepiękne szydełkowe prace! Urzekły mnie te zawieszki z dzwoneczkami, są cudne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne świąteczne rzeczy powstają :)
    Podobają mi się zawieszki z dzwoneczkami, pierwszy raz takie widzę :).

    Jeśli chodzi o kolory świąteczne, to ja nie mam jakiegoś określonego. Wszystko zależy jaką choinkę na dany rok sobie wymyślę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szydełkowe ozdoby. Bardzo zręczne rączki posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności !!! Najbardziej spodobały mi się pomysłowe zawieszki z dzwoneczkami !!! Może zrobię podobne ? Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszki z dzwoneczkami i śnieżynki ... urzekły mnie absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ozdoby szydełkowe. Sama je ostatnio robię w większej ilości. Również zdecydowałam się na dzwoneczki w małej obręczy. Pokażę wkrótce...
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam te Twoje prace!!! Śnieżynki jak prawdziwe, kule dobrze znane i niezmiennie fajne i zawieszki - super pomysł:)))
    Święta w jakim kolorze? Choinka u mnie pstrokata a reszta dekoracji głównie w bieli i czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. super prace:))dobrze Ci się robi z tego metalizowanego kordonka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko tak nawet bardzo dobrze-Maximum kordonek kupuję, jest świetny do usztywniania pozdrawiam

      Usuń
  14. Przepiękne zawieszki, cudowne łańcuchy świetlne i śliczne śnieżynki. Jestem pod wrażeniem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, jak zawsze Dusiu, robisz wszystko perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuudowne prace Danusiu :))) U nas choinka bedzie kolorowa ,alee na oknie zrobie w tym roku na bialo :)) Co do kolorku jeszcze sie zastanawiam :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ozdoby - łańcuchy ozdobne super :) Ja nie przepadam za czerwienią ale uważam że idealnie wkomponowuje się w Święta Bożego Narodzenia, ozdoby w tym kolorze są cudne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszki z dzwoneczkami zdobyły moje serce :) pozdrawiam Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  19. Te szare ozdoby wyglądają naprawdę prześlicznie :). Pozdrawiam i podziwiam Twój talent. A o Martynce postaram się napisać u mnie w jednej z najbliższych notatek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj pracuś z Ciebie Dusiu,ja w połowie nie jestem tak dobra jak Ty w te klocki :) niestety mam za mało czasu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile byś tych ozdób Dusiu nie zrobiła i tak zachwycają!!! Najbardziej podobają mi się te zawieszki z dzwoneczkami, są urocze:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Dusiu. Wzór na ten dzwonek dokładnie zresztą opisany znajdziesz na blogu papierowecudawianki - http://papierowecudawianki.blogspot.com/2013/11/jak-zrobic-szydekowy-dzwonek-krok-po.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne świąteczne ozdoby
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle śliczne . A mój kolor to niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  27. moje srebrzyste piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne szydełkowe ozdoby:) Ja ostatnio mam tylko białe ozdoby na choince. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń