wtorek, 22 listopada 2016

Świąteczne ozdoby.......

Pamiętacie o akcji dla Amelki wczoraj nadałam przesyłkę, a przekazałam takie oto prace


Zachęcam podzielmy się z Amelką swoim talentem, dla nas to pasja , a dla AMELKI ZDROWIE


Z pod szydełka wyszły kolejne ozdoby świąteczne.........
























Kolor ten ma wielu zwolenników


Aniołkowi głowę wykonała Ninula, aniołki czekają na sukienki......

Dziergają się natomiast dzwoneczki w różnych kolorach




Pochwalę się jeszcze upominkami od Reni, które przyjechały do mnie w ramach wymianki - na moje ozdoby


Reniu dziękuję bardzo, bardzo- trafiłaś w sedno, praktyczne upominki cieszą dwa razy....
Jeszcze raz zachęcam do Pomocy dla AMELKI 
Pozdrawiam Dusia

25 komentarzy:

  1. Piękne prace i piękny gest z Twojej strony. Mi też bardzo się podoba ten szaro-srebrny, co to za kordonek? Ten ekri też ma bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy nie wiem, dostałam, bez etykietki, ale świetnie się nim dzierga, sprawdzę w pasmanterii i napisze pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Piękne są Twoje ozdoby. Oglądam z zainteresowaniem Twoje prywatne wymianki i dochodzę do wniosku, że są naprawdę wartościowe.
    Mam malutkie pytanie - które dzwonki sa najmniejsze? Od jakiegoś czasu mam ochotę zrobić dzwoneczki do łańcucha świetlnego, ale po obrazkach nie mam rozeznania o ich wielkości.
    Jeszcze raz dziękuje za schemat bombki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu wysłałam Ci maila,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prawdziwą mistrzynią szydełka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, prezenty i Twój gest dla Amelki:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne ozdoby, szydełkowe cudeńka są wspaniałe :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe szydełkowe ozdoby!!! Podziwiam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękne ozdoby u Ciebie, podziwiam...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dusiu, wciąż niezmiernie podziwiam kunszt wykonania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i różnorodne prace. O Amelce przeczytałam u Ciebie i już też wysłałam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby świąteczne:) I świetna wymianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te ozdoby:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuudenka sie tworza u Ciebie Dusiu :))) Jak i Piekne prezenty dostalas :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne ozdoby swiateczne.Kolory inne ,ale ciekawie wygladaja.Swietna wymianka .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te ozdoby... Aż mnie nastrój świąteczny zaczyna ogarniać:))
    Buziaki Dusiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. robota u Ciebie aż furczy !!!!!!
    a usztywnianie robótek -też nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze prace świąteczne Dusiu :) cieszą oko w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ozdoby świąteczne; a ja jak zwykle na ostatnią chwilę zostawiam :)
    Super wymianka, super prezent, zresztą w pełni zasłużony.
    Gorąco pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie dziergasz te bombeczki, dzwoneczki i aniołki!!!a wymianka jak widać bardzo udana! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wpis. Cudowne rzeczy wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto pomagać,również przyłączyłam się do kiermaszu dla Amelki,a Ty zrobiłaś piękne prace ,które z pewnością kogoś ucieszą :)
    Dzwoneczki, bombki aniołki same wspaniałości,najbardziej spodobały mi się szarości,cudne:)
    Wymianka wspaniała i na bogato,zostałaś obdarowana po królewsku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzwonki cudne:)Wymianka super:)

    OdpowiedzUsuń