wtorek, 18 października 2016

A może się wymienimy?

Wystarczył lekki przymrozek, a liście z orzecha już na trawniku


Moja Ninula


Będzie grabienia oj będzie, w naszym ogrodzie jest dużo liściastych drzew i krzewów, dobrze,że mamy pomoc.
Jednak czekam na lepsza pogodę, bo co to za przyjemność, gdy wieje i pada.
Usiadłam do maszyny ponieważ miałam małe zamówienie na etui ...........


Etui dla dziergającej osóbki, która szydełek ma dużo




Mam nadzieję, że spełni oczekiwania ..............
Kochani dziękuję za rady, podpowiedzi. Macie rację, za grosze nie oddam, ale chętnie się nimi  wymienię na   przedmioty  wykonany w dekupażu- chustecznik, herbaciarkę, zawieszkę. Szydełkowe zabawki, chusty na drutach, karty okolicznościowe, świąteczne,  na to wszystko czego praktycznie sama nie wykonuję..........



Trzy otwarte bombeczki z zawieszką w środku- muchomorki, sowa - jeden zestaw
kolejny zestaw ............dwie duże i jedna mała



Oczywiście można wybrać kolor. Osoby chętne niech piszą na  maila..........
Dziękuję, za czas jaki poświęcacie,rady i miłe słowa Pozdrawiam Dusia




24 komentarze:

  1. I ja pozdrawiam jesiennie Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui wyszło fantastycznie! Bombki śliczne! Na pewno znajdą się chętni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dusiu, chętnie wymienię się z Tobą za świąteczne karteczki, bardzo podobają mi się Twoje szydełkowe bombki, szczególnie zestaw drugi dwie duże i jedna mała :). Zapraszam Cię na mojego bloga, zerknij czy taki styl kartek Ci odpowiada :). Pozdrawiam, Madlenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne bombki, praktyczne etui i ogrod..to co lubie najbardziej ogladac.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Etui śliczne i praktyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui wyszło świetne, bardzo praktyczne.
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Ps. Ja już myślami w PL - będziemy w piątek to zobaczę Waszą/naszą jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cudeńka tworzysz,pogoda u nas zdecydowanie lepsza, nie wieje, nie pada, drzewa jeszcze nie ogolocone. I fajnie jest mieć pomocnice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pomoc wielka, a jeszcze i przyjemnie umila czas, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bożenko z wolnym czasem coś robić trzeba, pozdrawim

      Usuń
  9. Liści orzecha zawsze dużo spada, ale wiesz,że złoty dywan też wygląda świetnie. Etui - rewelacja. Pozdrawiam Cię Dusiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, teraz szydełka nie mają prawa się zgubić!:) Bombki są rewelacyjne, szczególnie te z dodatkami - uśmiechnięty muchomorek mnie powalił.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj lecą liście lecą:)
    wspaniały uszytek powstał ...:)
    oczywiście ,że wymieniamy się jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z takim pomocnikiem to ci żadne liście niestraszne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny przybornik na szydełka - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takim pomocnikiem każdą ilość dasz radę zgrabić :)
    Etui na pewno będzie bardzo praktyczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Grabienie liści znam doskonale, ale też czekam na trochę lepszą aurę. Te bombeczki są perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się strasznie cieszę, że mam od Ciebie Dusiu te piękne bombki! I juz niedługo zawisną znowu w oknie albo na choince:))
    Pozdrawiam Cię cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogród pomimo trudu zgarniania liści pięknie oddaje barwy jesieni. Podziwiam go nie od dziś. Przybornik szydełkowy to dobry pomysł na prezent. Bombeczki szydełkowe rewelacyjne, nie oddawaj za grosze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspanialosci i etui i bombki sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń