środa, 9 marca 2016

Szydełkowanie to moja pasja, na szczęście ............

Było minęło,  kiermasz pozostał we wspomnieniach- było jak było, społeczeństwo jednak pozostaje przy sutym stole nie koniecznie udekorowanym............całe szczęście, że rękodzieło jest tylko moją pasją, wyżyć z tego było by trudno.
Jakiś czas temu zaproponowałam wymiankę   Agnieszcze  


Potrzebowałam inicjału do poduchy, a otrzymałam jak to bywa więcej..........


Moja Przyjaciółka lubi rudości, brązy i niebieski, dziwne połączenie kolorów i to na poduszce, ale myślę,że wybrnęłam z tego, a wymyśliłam to tak............
 

Trwało to trochę zanim dobrałam tkaninę, ale chyba udało mi się - jestem zadowolona, czekam tylko na opinię Ani [ dziś będzie u mnie]



Agnieszko dziękuję bardzo za przepiękny haft, bratki dla Ciebie są już  na ukończeniu.Nadal piszę pisanki


Pisanki to wspomnienie o dzieciństwie, tak już odległym...........


Szydełko, a co za tym idzie to szydełkowe jaja- tym razem płaskie, które możemy wykorzystać na wiele sposobów, zawieszki do upominków, serwetniki, ozdoba stołu.........


Ocieplacze na jaja też robią furorę pośród dzieciaków , dobry sposób na niejadki- powstają  nie tylko zajączki


Dziękuję, że Wpadacie, pozdrawiam Dusia



29 komentarzy:

  1. Powiem Tobie Dusiu, że wybrnęłaś idealnie z tą poduszką :) połączenie tych kolorów również nastręczałoby mi "lekkiego problemu", ale kobiety potrafią wybrnąć z każdej sytuacji :) Poduszka rewelacyjnie piękna :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia piękna i cudne robisz dekoracje wielkanocne :-)
    Miłego słonecznego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace :)) Podusia rzeczywiscie polaczenie kolorkow takie inne ,ale efekt koncowy: wyszlo Pieknie :)) Przesliczne jajka jak i czapeczki :)) Slicznosci :) Ja w zeszlym roku robilam czapeczki z bombelkami ,moze w tym roku zrobie z uszkami ,mooooze sie uda :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Danusiu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wszystko.Podusia idealna, hafcik na niej cudny.
    Te ocieplacze na jajca są świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dusiu, ale fajne te ocieplacze na jaja.
    Pisanki robisz cudne, dostałam paczuszkę, trafiłaś w mój gust, wielkie dzięki /podziękowania na moim blogu przy ostatnim poście/.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje za tak cudna niespodziankę.
    Stół na święta suto zastawiony ale przy pięknych dekoracjach, takie moje zdanie.
    Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu,że sprawiłam Ci tyci, tyci radość, miło mi ściskam i idę do Ciebie Dusia

      Usuń
  6. W moim rodzinnym domu zawsze były dekoracje - stołu i całego domu. Zresztą dekoracje były u nas nie tylko w okresie świątecznym. Ja też bardzo to lubię i o to dbam:)
    Dlatego nie mogę się nadziwić jak ludzie pomijają ten miły dla oka element.
    Pewnie bywalcy tego kiermaszu, to właśnie takie osoby;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-)
    Podusia doskonała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz jak burza z ozdobami i pisankami. Ocieplacze na jajka fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowicie u Ciebie. Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusia śliczna, a pozostałe ozdoby fajne, kolorowe i pomysłowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowo wybrnęłaś z tej podusi:))A ozdoby świąteczne są przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale robótek..podziwiam...hafcik wspaniały...pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jaki wysyp rękodzieła. Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna poduszka .Piękne dekoracje świąteczne.Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁE WSZYSTKIE TWOJE TWORKI /no te kaptureczki cudne...oj z tym rękodziełem jak mówisz Dusiu wyżyć z tego ciężko :)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Poducha wyszła cudnie :) Niekiedy tak bywa, że zamawiający ma jakąś swoją wizję, której my do końca nie czujemy i wtedy to dla nas podwójne wyzwanie :) Czyli jeszcze ciekawiej niż zwykle
    Twoje pisanki podziwiam już od kilku lat, fajnie że jeszcze to ktoś potrafi robić :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne świąteczne dekoracje:)Ale mnie jakoś się "gryzą"kolory na poduszce z kolorem haftu:)ale ..artysta ma swoją wizję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko też tak myślałam, ale tych wizji było kilka i ta wygrała ha,ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. No faktycznie bardzo oryginalne połączenie kolorystyczne :) Ale klient nasz pan i jak tak chce, to tak ma. Wybrnęłaś Dusiu z tego zadania na piątkę.
    A hafcik wymiankowy uroczy.
    Ps
    Dusiu, jutro wysysłam paczuszkę do Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pozostaje mi czekać na P.listonosza, moja poleci w poniedziałek, miałam mała awarię z wydmuszkami......pozdrawiam Dusia

      Usuń
  19. No Kochana, poszalałaś, tyle czapek na jajka i koronkowe pisaneczki i podusia. Idziesz jak burza, Ania na pewno jest zadowolona z takiej poduchy :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś ją odebrała i w oczach widać było radość i to tylko się liczy, całuski Dorotko

      Usuń
  20. Dekoracje świąteczne muszą być! Twoje szydełkowe pisanki świetnie udekorują stół :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te inicjały... Retro:)))
    A ocieplacze na jajka super!!!
    Pozdrawiam Cie Dusiu cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. SAME ŚLICZNOŚCI DUSIU I DUŻO TEGO. GRATULUJĘ ZAPAŁU I EFEKTÓW PRACY.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne jaja w kapeluszach ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wkomponowany w poduchę haft :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lata temu spotkałam czapeczki na jajeczka w pewnym niemieckim pensjonacie...urzekł mnie ten prosty a jakże efektowny sposób

    OdpowiedzUsuń