środa, 9 września 2015

Wrzosy, wyzwanie i latoooooooooooo

Wrzesień to i wrzosy , nie mogły kwitnąc te  krzewinki już w czerwcu ? nie przypominały by nam o jesieni, ale co tam mamy jeszcze lato i kwitnące wrzosowiska


Dosadziłam wokół tuj 


 Na tle zieleni wygląda to super 
 

Wrzosy w ogrodzie i na podusi



Podusię zgłaszam do  Agatki     na wyzwanie kwiatowe we wrześniu


Poduchę uszyłam z myślą o przemiłej Duszyczce i tak z biegu wpasowała się na Wyzwanie , więc dwa w jednym


Będzie jeszcze jedna dla towarzystwa , a dziś sesja tej


Słońce dziś , więc i fotki prześwietlone


Żegnam się oczywiście ogrodowo


Pozdrawiam Dusia

55 komentarzy:

  1. Dusiu, prześliczna podusia i cudowne, czarujące wrzosy. Mnie też się marzy w ogrodzie chociaż niewielkie wrzosowisko, ale jakoś ciągle jest coś ważniejszego do zrobienia i brakuje czasu.
    Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie a podusia wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, wrzosy przepięknie wyglądają na tle zieleni! Ale ta hortensja jest obłędnaaaa! Od zeszłego roku (wtedy zobaczyłam ją po raz pierwszy) wzdycham do niej ;))) Podusia prześliczna
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kwitnące wrzosy wprowadzily jesien do twego ogrodu.na tle zieleni wyglądają naaprawde super.i podusia przecudnaaa:)a jak zwypkle hortensja zjawiskowo piękna;) pozdrawiam jesiennie!do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dusia u Ciebie jak zawsze pięknie i na czasie. Podusia śliczna. Pozdrawiam i całuski posyłam ja Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wołaj Dusia ,wołaj:)może wróci lato:)))
    piękna poducha:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróci, wróci za rok , a może szybciej? , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Jesień w Twoim ogrodzie Dusiu wygląda cudnie. Wrzosowisko, dynie i śliczna podusia, aż się ciepło robi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna podusia. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te wrzosy, kusisz Dusiu oj kusisz a ja kącika dla nich nie mam:) Przepiękne masz nasadzenia cudnie wyglądają kolorystycznie :) Podusia urocza w pięknym kolorku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to kombinuj ,można też do donic , ogród bez wrzosów ? myśl, myśl Beatko , ściskam Dusia

      Usuń
  11. Hortensja jest cudna, na wiosnę zamierzam posadzić vanile fraise, bardzo podobna do tej. Im częściej do Ciebie zaglądam, tym bardziej upewniam się w przekonaniu, że hortensja to obowiązkowy punkt ogrodu. A co dobrego robisz z dyń? bo to chyba te jadalne. Tak się przejęłam roślinkami, że zapomniałabym pochwalić poduszkę, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na wiosnę , posadź już , to pocieszysz się kwiatami , też mam tą odmianę , a dyniami zajmuje się córka - ja tylko uprawiam ha ha , a poducha ma już siostrę pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Lawendowe szaleństwo:)) wszystko piękne
    Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ogród , hortensja powala :) podusia śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupowałam dzisiaj i sadziłam wrzosy. Bo jaki byłby wrzesień bez wrzosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jak wrzesień to i wrzosy [ każdego roku kupuję i ciągle mało ] urocze krzewinki pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Prześlicznie masz w ogrodzie :) wrzosy wspaniale się komponują z zielenią :) a ta hortensja - mmm - nie zazdroszczę :P podusia urocza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ogród i piękna podusia, a jakie wrzosowisko wow 😲

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wrzosy mimo iż przypominają o jesieni :(. Piękną sesje zdjęciową zrobiłaś poduszce, oczywiście bardzo ładnej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam sentyment do wrzosów.... :)
    Twój ogród wygląda zachwycająco!!!! Nie mogę się napatrzeć...
    Pozdrawiam cieplutko Dusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogród prezentuje się wspaniale w jesiennej odsłonie, a podusia cudnej urody :D

    OdpowiedzUsuń
  20. PRZEPIĘKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podusia śliczna, a wrzosy czarujące :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kolory Twojego wrzosowiska i oczywiście mega piękną hortensję, a podusia musi wygrać - jest cudna. Marzy mi się też ten stoliczek z krzesłami w kamyczki już od dłuższego czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię wrzosy,a u Ciebie wyglądają nieziemsko. Buziaki. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wrzosy wrzośce, przekwitające i barwiące się na różowo hortensje, to miód na moja duszę :) a jeszcze gdy ogród wygląda tak cudneio jak u Ciebie, mogę tam siedzieć godzinami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle u Ciebie tak pięknie, świeżo i kolorowo. Podusia bardzo mi się podoba:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie smutno i zimno a u Ciebie szał kolorów w słońcu - super!

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie szału nie ma, przez te susze wszystko opustoszało. A Twoje wrzosy wyglądają wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje ogrodowe wrzosowisko jest śliczne ale tym razem "przebija" je podusia. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie u Ciebie z tymi wrzosami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu... hortensja przepiekna, podusia również !!!! zachwycające zdjątka
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny ogród i podusia :) chciałabym taki mieć...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Rewelacyjna podusia w rajskim ogrodzie!
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam wrzosy w ogrodzie - cudne! Podusia przepiękna! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Będzie piekna jesien w Twoim ogrodzie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam wrzosy choć do jesieni wcale mi się nie spieszy.
    Cudowny ogród, podziwiam...serdeczności posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój ogród wciąż zachwyca kwitnąco. Ja też uwielbiam wrzosy i co roku kwitną u mnie na parapecie, czyli w moim ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny ogrod ,jak i podusia :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Dusiu :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny schyłek lata w Twoim ogrodzie, wrzosy uwielbiam i zawsze czekam na ich kwitnienie. U Ciebie całe morze tych wspaniałości :))
    Podusia śliczna :))
    Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, położyć się tak w słoneczku na takiej podusi, marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne wrzosy i piękna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ prześliczne wrzosy w ogrodzie ... wyglądają super a Twoja podusia śliczna w idealnych kolorkach . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Poduszka jak poduszka.... ale OGRÓD! mistrzostwo świata!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach jaka piękna, z taką to tylko kolorowe sny :) ogród piękny

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna podusia w idealnym kolorze! Choć tak szczerze mówiąc ja tu się Twoim ogrodem zachwycam, przypomina mi ogród mojej mamy w którym uwielbiałam pracować, realizować swoje pomysły i przesadzać....
    Jest przepięknie i z całą pewnością iście wrzosowo! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękniejszy ogród dzieki nim. Bardzo fajny efekt połącznia wrzosów z turzycami...biel, róż i niebieski, świetny efekt kolorystyczny:)

    OdpowiedzUsuń