czwartek, 12 marca 2015

Kot też może być ozdobą ?

Wiem ,że są osoby co za kotami przepadają , przyznam, że ja do nich nie należę a  jeśli już to tylko takie - kupiłam na bazarku ozdobiłam .............


Są nie wymagajądze, a jeszcze moga zdobić , tu dostały pisanki na ogon i ozdoba świąteczna  jak znalazł 


Oczywiście już znalazły amatorkę - Ninula chce je adoptować więc jak znam siebie pewnie pójdą do miasta ha ha 


Jutro Święto Bożenek i Krystynek  , więc z Najlepszymi życzeniami Dziewczyny przyjmijcie te bukiety kwiatów


  Zdrowia, szczęścia i Radości na każy Dzień  Drogie Solenizantki  ściskam Dusia.



46 komentarzy:

  1. Ja też wielką miłością do kotów nie pałam, choć zwierzaki (wszystkie) bardzo lubię. Twoje kociaki super wygladają, w sam raz na marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kociaki i wszystkie czworonogi i Twoje też są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. koty ekstra! Super pomysł z tymi pisankami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusia takie to i ja bym mogła mieć, nie wywołują alergii tylko uśmiech na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kotki wygladają uroczo! Takie radosne i wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne:))) A ty co? na kwiaciarnie napadłaś:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz napadłam - tyle kwiatów dostałam na Dzień Kobiet od Panów , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Ojej jakie piękne te kociaki wyszły, no prawdziwa ozdoba!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kotki, - ja jestem kociarą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety ile kwiatków! rajski widok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotki wielkanocne...czemu nie! Świetny pomysł i wyszła cudna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotki są śliczne:) ładna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam koty:) Twoje są cudne:) i jakie cudne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotka nie mam, tylko pieska, ale kocie ozdoby bardzo lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli ktoś mówi, że nie lubi kotów, to znaczy, że jeszcze nie spotkał tego właściwego ;)
    I to jest prawda najprawdziwsza, ja jestem tego przykładem
    A ozdoby kociaste wesołe, wiosenne i śliczne :)
    Pozdrawiam Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mało powiedziane nie lubi ,ale i tacy musza być ha ha , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Przesympatyczne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotki sympatyczne i uśmiechnięte, w sam raz na ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zanim nie pojawiła się nasza Pchełka to dla mnie koty po prostu sobie były, a teraz nagle są, i to wszędzie! Bo Gabisia woła za nimi miauuuuu

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówią, że dom bez kota jest zwykłym mieszkaniem, teraz masz swojego własnego... a nawet dwa :) Cudne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do kotów mam stosunek raczej pozytywny, chociaż wole psiaki, a Twoje kotki są urocze, a z tymi pisankami tworzą bardzo nowoczesny stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja kocham kotki a te są cudowne. I jak wspaniale pomalowane, bardzo pomysłowo. Uszy w kratkę:) bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze te kocie figurki :)
    Bukiety cudne i z pewnością pachną nieziemsko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te koteczki i jeszcze te dodatki, super :).

    Czyżbyś miała tylu wielbicieli na Dzień Kobiet? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I bardzo ciekawa i nietuzinkowa ozdoba. Koty super przygotowane na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za kotami też nie przepadam, ale jako ozdoba mi nie przeszkadzają :). Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądają :)))) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem kociara więc ,wszystkie koty uważam za świetną ozdobę :) Twoje są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe koty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. karmić nie trza, sierści nie gubią...same zalety!
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dusia... no pewnie, że kot jest ozdobą chociaż niekoniecznie do końca... hihi
    Twój słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kociaki i ile kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyno, tyyyyle kwiatów, cudo. A koty? Śliczne, wiesz że lubię koty pod każdą postacią, więc te mnie po prostu zauroczyły.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ma sie Tych Przyjacieli ha ha pozdrawiam Dorotko Dusia

      Usuń
  32. Kwiaty nie dla nie ale piękne a koty urocze...pozdrawiam, miłego tygodnia....

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje koty są urokliwe, Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dusieńko te koty są czadowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kociaki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne kociaki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, te koty są do siebie przylutowane, sympatyczne dwójeczka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie i ja przygarnęłabym koteczki- jestem kociarą pełną gębą :)
    Pozdrawiam Dusiu,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz Dusiu, fajnie je ozdobiłaś , podbiły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń