środa, 9 lipca 2014

Ogród to nie tylko praca , ale ..........

Kolejne miejsce gdzie można zatopić się w książce lub marzeniach , a mowa o huśtawce


W roli parawanu też pęcherznica - sprawdza się jako osłona bardzo dobrze , a co najważniejsze nie lubią jej mszyce i nie imają się jej żadne choroby. Zawsze zdrowa , piękne liście i szybko rośnie .


Pośród kwiatów i w cieniu krzewów można wypić kawę , poplotkować .............
Rano i do południa miło jest posiedzieć na tej huśtawce


Natomiast po południu i wieczorem tu można znaleźć ciszę , cień i odpocząć


Po południowa kawa smakuje wybornie 


Zakwitły juki , dostojne , smukłe i piękne


Ta zdobi wejście do foli- miejsce zaciszne więc odwdzięcza się pięknymi kwiatami


Mam ich kilka i oprócz jednej zakwitły wszystkie - na tle ciemnej pęcherznicy wygląda super
Dzięki za odwiedziny  po drodze za haczcie  i  o mnie zapraszam Dusia

36 komentarzy:

  1. Kurcze, Danusiu, jak Ty to robisz? Tosz aby mieć tqak piękny i wymuskany ogród trzeba od razna do nocy ciężko zasuwać (noooooo, chyba że ma się ogrodnika!). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kasiu , nie mam ogrodnika, ale też nie zasuwam od rana do nocy, tylko systematycznie staram się kosić, pielić , owszem wiosną jest więcej pracy [ sianie , sadzenie i meblowanie ogrodu ] jednak latem to już tylko pielęgnacja i wypoczynek , może bardziej aktywny ha ha , pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. jakbym miała taaaaaki ogród wielki to z utęsknieniem czekałabym na zimę;))))))
      piękne miejsce stworzyłaś!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie klimaty ... U mnie zdecydowanie mniejszy kawałek ziemi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie bujane ławeczki uwielbiam. Kubasek kawy do tego i nic więcej nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bujanki :) Ja jeszcze sie nie dorobiłam, ale wszystko przede mną ;) ja wciąż Cię Dusiu podziwiam za latanie z konewkami. Kwiaty w donicach dodają klimatu, ale ile się trzeba napodlewać... mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam darmowy aerobik, a ogród bez kwiatów jednorocznych jest bez duszy , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. W taki upał to tylko bujać się na huśtawce w cieniu :))
    Uwielbiam kwitnące juki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu tak sie zastanawiam ile czasu pochłania dziennie taki ogród? Przecież tak każdy skwerek jest dopieszczony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu koszenie 3 godz.co 5 dzień, podlewanie kwiatów w donicach 30 minut , pod folią pomidorów 20 minut co 3 dzień , a cała reszta to już wypoczynek połączony z praą ha ha , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Piękny kącik. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Twój ogród jest jak z bajki, wyobrażam sobie ile taki ogród kosztuje pracy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ogród tworzę już przez 5 lat i co najważniejsze nie ma końca w tworzeniu i na tym polega cała zagadka , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. U Ciebie jest tak pięknie, że słów brak by to opisać. jestem zauroczona Twoim ogrodem. Czy sama w nim pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję,sama kochana sama , czasami jeśli z czymś nie radzę proszę męża lub syna ,ale to są wyjątki,a pracę w ogrodzie traktuję jak aktywny wypoczynek , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Zastanawiam się jak to możliwe by ogród była aż tak cudowny. Sama dajesz radę to ogarnąć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dusia:)jadę do Ciebie na tą ławeczkę:)))stawiaj wodę na kawę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać , a wodę zagotujemy migiem, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Pięknie... Moja przyjaciółka też ma w ogrodzie huśtawkę - ławeczkę, to jest moje ulubione miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe zakamarki masz;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogród przeuroczy, kusi, zachęca pięknymi kwiatami, dekoracjami, klimatem... ;) Huśtawka to świetny pomysł na odpoczynek, w tamtym roku robiłam z narzeczonym huśtawkę, miło na niej siedzieć i odpoczywać, więc znam to wspaniałe uczucie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejne piękne miejsce. Duśka, ten Twój ogród jest chyba z gumy, bo wszystko się w nim mieści. Ale huśtawka jest rewelacyjna i kusi, kusi. A, jeszcze jedno, jagodzianek u Anulki to po prostu Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mi trzeba zazdrościć Przyjaciółki , Anulka jest nie zastąpiona ,a jagodzianki były super, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. Podziwiam piękny i zadbany ogród i zazdroszczę ci tego pięknego ogrodu i tych miejsc "dla siebie".
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak bym miała tak pięknie zagospodarowany ogród to już bym nigdzie na wczasy jeździć nie musiała... nie mogłabym się nacieszyć tymi widokami !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten Twój ogród... i ja bardzo mocno reaguję na ciszę i spokój :) hi hi hi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. taki ogród Dusiu to tylko relaks i marzenia!!!!!
    pozdrawiam zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam, nie tylko musisz bardzo lubić pracę w ogrodzie, ale również mieć dużo fantazji i wiedzę o uprawach roślin. Miłego wypoczynku w tej pięknej scenerii życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny ogród. W takim pięknym miejscu człek może się zrelaksować. Na pewno wymaga wiele pracy, ale... warto!!!
    Wpadłam tu przez przypadek, ale teraz to nawet siłą nie dam się stąd wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak przypadki chodzą po ludziach ha ha , miło mi i wpadaj kiedy tylko będziesz miała ochotę , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Cudnie, tylko podziwiać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Ech cudnie. I muszę koniecznie spróbować z tą pęcherznicą bo wygląda świetnie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę ci mozliwosci wypoczynku w takiej sceneri

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje juki lada dzień - jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń