sobota, 2 listopada 2013

Od wiosny do jesieni.................-

Powolutku z ogrodu trzeba będzie przenieść się z kaweczką do mieszkania, a po lecie pozostały wspomnienia i fotografie [ dobre i to] , zobaczcie jak było fajnie .......


Wiosna - wydaje się tak odległa.


Pełnia lata [ pośród kwiatów bujać się to sama przyjemność]


Początek jesieni , a jesień to więcej czasu  na robótki i szycie są już tego efekty.
Ania moja przyjaciółka , która od niedawna posiada blog  http://babciaanulka.blogspot.com/ podarowała hafcik z motylem . Motyl zdobi poduchę , która pojedzie na aukcję [ wkład Ani i mój]


 Motyl pośród kwiatów, miejsce odpowiednie, prawda ?


Natomiast te poduchy pojadą do Izabeli  z blogu http://corale-art.blogspot.com/,


W zamian otrzymałam prześliczny chustecznik - dziękuję Izabelo .


Dobrze ,że można wymienić się pracami to wspaniale , mamy to czego  same nie zrobimy a posiadać chciały byśmy , a radości i zadowolenia co nie miara .Zachęcam Was dziewczyny do takiej formy wymianki naprawdę warto , dziękuję za Wasze wizyty [ do grabienia były nawet chętne] witam nowo przybyłe obserwatorki a całą resztę ściskam i pozdrawiam Dusia

46 komentarzy:

  1. wymianki dają wiele przyjemności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Basiu, wiemy coś o tym - prawda pozdrawiam Dusia.

      Usuń
  2. patrząc na cudowne zdjecia Twojego ogrodu z filiżanka kawy poczułam jakby pór roku retrospekcję ...przypomniała mi się piekna wiosna co zielenią nas do życia zbudziła ,gorące lato i piękna jesień ....
    dziękuję za te odczucia przy porannej kawie ...
    poduchy wszystkie urocze ...
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród jest dalej piękny natomiast te twoje poduchy sawciąż coraz to bardziej piękniejsze - tak masz rację że wymianki są wspaniałe pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą widziałam podusię z motylkiem u Anulki. Brawo dziewczyny! Wspaniała współpraca!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylek sprawia wrażenie, jakby chciał przysiąść na kwiatku, całość super. Czy chustecznik też jest haftowany?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne podusie :) Suuper wymianka :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty wymiankowe są wspaniałe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyl na łące pełnej kwiatów...wiedziałam, że zrobisz śliczność z tym hafcikiem :) Gratuluję udanej wymianki, śliczne prace :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał jakie milusie słówka , dziękuję pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Bardzo mi się tu spodobało:) Świetne pomysły i piękne prace:) Zostanę na dłuuuuużej:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowa wymianka. Co do podusi, to już u Twojej przyjaciółki stwierdziłam, że jesteście zdolnym tandemem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie nam się razem " współpracuje "Anulka jest wyjątkową przyjaciółką pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Fajne podusie. Ja też już zaczynam przeglądać pomalutku zdjęcia ogrodu z wcześniejszych pór roku...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie w ogrodzie o każdej porze roku. A poduszki urocze, i motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyl sobie przysiadl na podusi:)
    A zdjecia ogrodu moge ogladac bez przerwy:)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie przypomnieć sobie jak miło i przyjemnie było latem. Poduszki piękne ja zawsze u Ciebie a chustecznik jest super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności wyczarowałyście obydwie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój ogród jest zawsze piękny, ale dla mnie wiosna, to pora najbardziej ukochana. A poduszki, co jedna to ładniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już spakowałam taras i troche mi smutno ale mam od kilku dni kominek w pokoju i przy nim siedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze poduchy ;-)) Chustecznik otrzymałaś piękny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż tak twierdzę cały czas, że motyl i kwiatki to najlepsza para :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty zawsze masz piękny ogród aż miło patrzeć. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dawno nie uczestniczyłam w żadnej wymiance...
    Dusia... ze wszystkiego umiesz zrobić cudowności !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne podusie! I cudowny ogród jesienią :)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne podusię stworzyłyście i fajny prezencik dostałaś :))) Danusiu oj tak niedługo będziemy tylko wspominać nasze widoczki i z niecierpliwością czekać wiosny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dusia u Ciebie taka piękna pogoda u mnie leje. Cudowne rzeczy zrobiłyście dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te ujęcia z trzech pór roku w ogrodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki duży, piękny ogród. Świetne wyszły te podusie. Chustecznik też mi się bardzo podoba, tym bardziej, że z takim samym wzorem dostałam kiedyś serwetę od mamy.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny rekonesans po wiosennym, letnim i jesiennym ogrodzie..., śliczne poduchy i chustecznik w kaszubskie motywy- uroczy. Pozdrawiam listopadowo. U mnie dziś świeci słoneczko! Iza

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wkomponowałaś tego motylka w poduszkę i piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w ogrodzie jeszcze pełną parę daję jak tylko pogoda pozwala. Niestety już wiem, że nie zdążę ze wszystkim, ale ile się da, ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  30. Doskonale pamietam Twoj ogrod wiosna i jesienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Każda pora roku pokazuje nam ogród w różnych odsłonach,zawsze możemy nacieszyć oko.Śliczne poduchy,a ta z motylem przypominać będzie lato.
    Miło ze mnie odwiedziłaś pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Motylka widziałam wcześniej u twórczyni hafciku i bardzo byłam ciekawa jak Ty go wykorzystasz... I muszę przyznać że pasuje do reszty podusi jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dusiu, piękny chustecznik otrzymałaś :) A Twoje podusie nadal zachwycają - super oprawiasz otrzymane hafty :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj ten Twój ogród,,,bajkowy
    a podusie sliczne,wiem co mówię,wszak jestem posiadaczką twoich ślicznych podusi :)
    a zawieszki w drodze...

    OdpowiedzUsuń
  35. zgadzam się ze takie wymianki to wspaniała sprawa ;) wiadomo że na wiele pięknych rzeczy niestać nas żeby je kupić ale ... no włąsnie przecierz możemy same to zrobić :) a ile w tym radości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepraszam , że pytam ale jak zarządzasz czasem by starczyło na hafty ,szycie dzierganie i pracę w tak pięknym ogrodzie podziwiam. ruminianka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń