niedziela, 28 kwietnia 2013

Zmieniłam kawałek tkaniny w..............

Oczywiście znacie mnie i wiecie , że dla otrzymanych przydasi nadaje inne przeznaczenie. Tak było i tym razem, Joasia przysłała wraz z upominkami [można zobaczyć w poprzednim poście] tkaninkę - urocza krateczka. Praca , pracą, a dla relaksu siadłam do maszyny i tkaninkę zmieniłam w praktyczną i milusią podusię


Tak oto prezentują się podusie


Mało tego, od Ewuni otrzymałam prześliczne osłonki [ziół używam mało], ale wykorzystam na pewno - kwiaty prezentują się prześlicznie, Ewuniu dziękuję , dziękuje niespodzianka  wspaniała.






Dziękuję dziewczyny za niespodzianki jestem zachwycona. Jeszcze , jedno ostatnio mam  problemy zamieszczeniem zdjęć na posta -trwa to od piątku .Czas dzielę pomiędzy dom,,pracę i ogród - pochwalę, się ogrodem [jak zdjęcia zrobię] .Pozdrawiam serdecznie i czekam z kawusią w ogrodzie pa pa Dusia



























.








50 komentarzy:

  1. Piękne poduchy!!!!!
    No i osłonki na zioła mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, takie romantyczne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne poduchy. Podziwiam wszystkie osoby, które szyją, tak jak Ty. Też mam kłopoty z wstawianiem zdjęć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne podusie :) Jak i oslonki na kwiatki Sliczne dostalas :)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. szybko znalazłaś zastosowanie dla kraciastej tkaninki.wspaniałe poduszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywna Kobietka z Ciebie!
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem... słyszałam, że coś szwanakuje na blogerze...
    u mnie odpukać póki co dobrze się wstawia...
    Dusiu... co Tobie nie dać przekształcasz w ' złoto '...
    a wiesz..z .takiego materiału jak Twoje podusie... mam pościel !
    w tym tygodniu będę mieć więcej wolnego więc zacznę szukać owych materiałów co Tobie obiecałam ...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj bo ja to jak dziecko - będę czekać ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. podusie rewelacyjne ... a bloger faktycznie ostatnimi czasy szwankuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne poszeweczki! W takich osłonkach kwiaty pięknie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne poszeweczki i cudowne osłonki;)Takie wszystko w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne podusie i osłonki również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe poduszki i śliczne osłonki! ja też mam problem z dodawaniem zdjęć:( zapraszam jutro na ogrodowego posta ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja [ synek mi wrzucił zdjęcia] ale na czym to polega - nie wiem pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Piękne podusie wyszły spod Twoich rąk. Jeżeli chodzi o bloggera też mam z nim problem, stronę otwieram w jednej przeglądarce internetowej, a bloggera w innej, w Google Chrom wyskakuje mi błąd strony - nie czyta jej wcale, natomiast w Internet Explorer - nie mogę dodawać zdjęć, więc stąd dwie przeglądarki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne podusie !
    odnoszę wrażenie że urodziłaś się Dusiu z naparstkiem w ręce,miało być z igłą ale byłoby to niebezpieczne
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, ale życie płata nam figle i to jeden z nich pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Pomysłowa jesteś. Bardzo podobają mi się poduszeczki. Osłonki podarowane są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusie śliczne!!! I prezencik śliczny!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wykorzystałaś krateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podusie są rewelacyjne! Śliczne kolory, takie relaksujące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podusie śliczne i wołają przytul się do nas :))) Dusiu oczywiście, że możesz dołączyć do zabawy. Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie połączyłaś materiały i poduchy wyszły super!Wszystkiego dobrego na nadchodzące dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , dzięki zapowiada się pracowicie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Poduchy wyszły fantastycznie a osłonki na roślinki są cudne. Naprawdę super to wszystko wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te podusie! Materiały ślicznie połączyłaś Dusiu. No i bardzo się cieszę, że takimi pierdułkami sprawiłam chociaż troszkę radości:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę bez zniewag- osłonki są urocze, a lawenda prezentuje się wspaniale pozdrawiam i dziękuje Ewuniu Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne podusie a osłonek to Ci zazdroszczę, piękny prezent...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne podusie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poduchy wyszły urocze...podoba mi się i to bardzo to połączenie kratki w kwiatami ..:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne i urocze podusie stworzyłaś ;-)) Są na prawdę piękne! Śliczne osłonki dostałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie :) Dusia, zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog i post!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne podusie i jakie urocze osłonki dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe poduchy i osłonki. Bardzo lubię motyw lawendy i fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super poduchy ,a osłonki dostałaś bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze podusie są piękne i podobnie jak Ewa uważam, że osłonki są superowe :) pozdrawiam cieplutko i życzę końca kłopotów z blogiem

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wygląda połączenie kratki z kwiatkami!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tylko położyć główkę na takiej podusi i marzyć.... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I osłonki i poszewki są bardzo ładne. Niech służą:)
    Pozdrawiam majowo**

    OdpowiedzUsuń
  38. Podusie tak urocze że chce się na nie patrzeć i patrzeć, osłonki też super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczniusia poduszeczka :) na pewno miło położyć na niej głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dusiu!
    Jesteś mistrzynią w robieniu poduszek!
    Każda jest świetna. Osłonki są bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. tworzysz ciekawe rzeczy! fajny tytuł bloga:)

    OdpowiedzUsuń