wtorek, 22 stycznia 2013

Serce na dłoni - klucz do naszych serc

Truskaweczka  zaprosiła do zabawy Walentynkowej - Serce na dłoni, bardzo spodobał mi się tytuł więc postanowiłam wziąć udział.. Moje serce mieści się w dłoni i kryje w sobie klucz, nie jest to zwykły klucz. Otwiera serca ludzi, którzy potrafią pomagać, współczuć, ludzi co niosą radość i miłość .


 Mój niezwykły klucz do serc Waszych.

  Walentynki już tuż, tuż więc może zadziała co na niektórych-zobaczymy?


Wielkość serca musi zmieścić się w dłoni, więc jak widzicie warunek spełniłam.



 Zapraszam Was Kochane do mnie [w taki mróz potrzeba ogrzania się jak najbardziej wskazana] pozdrawiam cieplutko pomimo siarczystego mrozu -20 stp. rano Dusia


47 komentarzy:

  1. śliczne to serduszko ,takie naprawdę magiczne i słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko, w pierwszej chwili myślałam, że jest płaskie, a tu taka niespodzianka:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. serduszka jest cudne, i ten kluczyk, cgwyta za serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne serducho i ten klucz - cudo wyczarowałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne to serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko!!!
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  7. i;e tu pięknych drobiazgów! Dobrze, że trafiłam na Twojego bloga, będę zaglądać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wzruszające. Pięknie to wykonałaś.Uważam, że Twoje serce jest zdecydowanie większe, skoro przyłączyłaś się do prosby Agi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziuchne puzdereczko, no serce jak na dłoni :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, piękne. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serduszko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i pomysłowe serducho!! Oj i u mnie zimno brrr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna jesteś! Precyzja wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajną szkatułkę zrobiłaś! I super pomysł z tym kluczem.

    OdpowiedzUsuń
  15. wyobraziłam sobie zaręczyny ... i w takim pudełeczku piękny pierścionek...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na serduszko - szkatułkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł :) Trzymaj się cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe serce na dłoni z bardzo magicznym kluczem! Bajeczna praca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko z niespodzianką...
    Złoty kluczyk.
    Fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł i cudowne wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne :) Pomysł z kluczem jest super ;) Ty to masz głowę na karku xD

    OdpowiedzUsuń
  22. O, proszę, jaka czarodziejka:)
    Bardzo ładna robótka.
    Pozdrawiam Dusiu*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, super wykonanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe to serduszko! Cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe! No i ten kluczyk! Sweet:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na mnie to serce podziałało, i ten kluczyk ..czuję że nie jedno serce otworzy :) Podziwiam jak zwykle. Ina

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne jest to Twoje serduszko, od razu cieplej się robi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne serduszko, a ten kluczyk - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne serduszko i piękną zawartość w sobie ukrywa

    OdpowiedzUsuń
  30. wow cudeńko ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, ze kluczykiem można każde serce otworzyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju, śliczne cudeńko i na dodatek z kluczykiem do serca, super na prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za pomysł!!!
    Fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie opisałaś to serce! Pięknie go zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny pomysł z tym sercem, a klucz to istny majstersztyk :D Moja ręka trochę lepiej mam nadzieję, że jeszcze z 2 tygodnie i już nie będę musiała nosić opatrunku. A z tymi zabawami nie miałam nic złego na myśli chodziło mi, że się bawisz w ciekawe zabawy ja na takie niestety nie mam czasu jedynie co to jestem candyholiczką :p Ale teraz wezmę udział w akcji Uszyj Jaśka :) szczegóły u mnie. Pozdrawiam buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny pomysł i wykonanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Frywolitkowy klucz, tego jeszcze nie widziałam!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. serce na dłoni, czegóż chcieć więcej:) wyszło ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Same przemiłe słowa ślicznie dziękuję Wam dziewczyny obiecuję do każdej wpaść na moment pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń