sobota, 1 grudnia 2012

Pierwsza świeca

Pierwszą świecę zapalimy już jutro oznacza to, że Święta tuż tuż. Bardzo lubię ten przedświąteczny okres, to wymyślanie prezentów, dekorowanie domu, mieszkania, jest  to  czas myślenia o innych. Tak nie dużo potrzeba żeby sprawić radość. Więc w tej bieganinie i przedświątecznych porządkach pomyślmy o koleżance, przyjaciołach i dajmy wyraz, że są nam bardzo bliscy, potrzebni. Pamiętajmy o rodzinie, bo w natłoku spraw zostaje czasami gdzieś w tyle - wspólnie wybierzmy się na zakupy, udekorujmy choinkę, przygotujmy potrawy. Zróbmy coś małego, ale wspólnie razem, niech to będzie tylko nasze i dla nas wyłącznie.

Moje przygotowania [o ozdobach nie wspomnę] to wieńce adwentowe jeden na stół do kuchni, drugi na drzwi i trzeci, Przyjciółce.



   Wieniec na stół do kuchni.


   Każdego dnia przy śniadaniu, obiedzie i kolacji będziemy zapalać świecę - co tydzień jedną więcej


   Wianek z serduszek na drzwi [zdjęcia są jakie są] ale korytarz .itp.



   Wianek Przyjciółce, ale zostawiłam Jej możliwość ozdobienia weddług własnej inwencji, niech ma możliwość własnego wkładu.

 
   Został nam już tylko krok.............. i mamy ŚWIĘTA. Dziękuję za Wasze wizyty i posty fajnie jest dzielić się z Wami  swoimi twórczymi [dziełami] pozdrawiam w śnieżny wieczór Dusia

25 komentarzy:

  1. Piękne wieńce! Ja jak zwykle z niczym nie mogę zdążyć na czas i jeszcze nie mam odzdób :-( Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz pomysły. U nas śniegu jeszcze nie ma, a szkoda, bo o 16,00 już jest zupełnie ciemno i jakoś smutno.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne wieńce ja uwielbiam ten czas, bo to zapach piernika i sosny w domu
    i blask świec;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wieńce. U nas śnieg leży już drugi dzień. Ja jeszcze nie mam ozdób świątecznych ale postanowiliśmy z mężem zrobić paczkę dla rodziny będącej w potrzebie i tak jakoś mi dobrze z tą decyzją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wieńce! Już zaczyna robić się prawdziwa atmosfera świąteczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżny? Wow sypie u Was? U nas tylko mroźno brrr. Podoba mi się Twój wieniec adwentowy i ten z serduszek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieniec z serduszek jest taki słodki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusiu, to naprawdę wspaniałe, że w natłoku przedświątecznego rozgardiaszu pamiętasz o innych. Przyjaciółka na pewno ucieszy się z prezentu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. chylę czoła nad twoimi pomysłami

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusiu, przyznaję. Byłam wczoraj u Ciebie. Podziwiałam Twoje dekoracje. Czytałam posty...
    Wyszłam rakiem...Przepraszam, ale zawstydziłam się jak sztubak swojego blogu.
    Złamałam zasadę, zawsze gdy jestem na nowym blogu zostawiam komentarz.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wieńca, ja nie zorbiłam :( pozostaje mi podziwiać wieńce innych.
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne wieńce. Ten z serduszek jest bardzo fajny. Aż mam ochotę zabrać się za coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne wience (z tych serduszek jest b. ladny b.ciekawy)
    Zycze wspanialego 1 Adventu
    Pozdrowienia
    Katrin

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne stroiki i wieniec adwentowy!Bardzo podoba mi sie ten serduszkowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wianki i stroik. Widzę, że jesteś już przygotowana do świąt :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam, czytam i miło widzieć jak wielu z Was mnie odwiedza. Świetna sprawa, że jest taka możliwość [dzielenia się z innymi] swoimi pomysłami i inspirowania się Waszymi-to jest ekstra.Dziękuję kochane. Gorąco pozdrawiam i ciepło zapraszam drzwi są otwarte moja córcia mówi bużka bużka. Jak na początek moi chłopcy grzecznie spełniają polecenia z karteczek- jest zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że przygotowania do świąt u Ciebie idą pełną parą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak.. zgadzam się że ile technik twórczych tyle wspaniałych możliwości ;-)) Super wianki! Dzieki za odwiedziny i zapraszam częściej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ale to bardzo podoba mi się Twój wieniec z serduszek.Wiesz....widać,że kochasz to robić,pozwolisz że poobserwuję i wpadnę raz na jakiś czas?Zapraszam do mnie,nie chcę Cię odstraszyć ale ja lubię gotować:)))Ale lubię też inne rzeczy o których piszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też w tym tygodniu mam zamiar zabrać się za wyciąganie ozdób :) A u Ciebie przygotowania idą już pełną parą!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieńce adwentowe urocze... Też zrobiłam trzy - jeden ze świecami, jeden na drzwi, a jeden dla przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak do tej pory nie odważyłam się zrobić wieńca,wydawał mi się za trudny,ale ten pomysł z serduszkami bardzo mi się podoba.I może spróbuję sama?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteście Wielkie czytacie piszecie [natłok pracy u każdej] DZIĘKUJĘ.......Ciepło Was pozdrawiam i dla chwili wytchnienia postarajcie wpaść na moment u mnie Mikołaj Dusia

    OdpowiedzUsuń