poniedziałek, 22 lipca 2013

Zabawa Podaj dalej zakończona, kwiaty w ogrodzie

Tak, tak już dwa razy wzięłam udział w zabawie ,fantastyczna i przemiła to zabawa- obdarowałam upominkami dwie osoby : Agnieszkę blog 13 oddechów później i Monikę blog U Monique  prezenty dotarły więc mogę pochwalić się [ Agnieszki upominki pokazywałam ] dlatego pokażę tylko co pojechało do Moniki


Podusia , zawieszka , kotek klamkowiec i zakładka.


Monika napisała ,że trafiłam z upominkami więc cieszę się bardzo, miło jest gdy sprawiło się przyjemność .

Lipiec to miesiąc urlopów i kwitnienia kwiatów, osobiście dwa dni spędziłam nad morzem w Jastrzębiej Górze [ na więcej nie mogę pozwolić ] brak urlopu, ale cieszę się i z tego- bluzeczka w kropeczki to ja. Beatko następnym razem na pewno Cię odwiedzę [ była nas dość duża grupa] i nie chciałam robić  Ci kłopotu, więc do następnego wypadu.



Ogród i kwiaty u mnie jest ich b.dużo i sadzę je w różne pojemniki -przykład dziurawa konewka .



Wrzosy lada moment rozkwitną burzą kwiatów.



Pojemnik na deszczówkę osłonięty kratownicą - w skrzynce rośnie lantana i wilec ziemniaczany bordowy.




Konewka z wikliny, a w niej rumianek i wilec ziemniaczany.

Donica kipi od kwiatów.



Gliniaczek również znalazł zastosowanie w ogrodzie - pelargonia i wilec ziemniaczany.


Kwiaty i krzewy obok huśtawki , które zasłaniają  zarazem folię, gdzie czerwienieją już pomidory.


Zaczyna się nowy tydzień więc miłego wypoczynku urlopowiczom, przyjemnej pracy [ ktoś musi pracować] i słonecznych dni dla wszystkich bez wyjątku życzę, za wizyty  milutko dziękuję i na na pogaduchy do ogrodu zapraszam - Dusia.

38 komentarzy:

  1. Przesliczne prezenty przygotowalas :) W ogrodzie u Ciebie jak zawsze Pieknie :) Suuper ,ze pojechalas choc na chwilke nad morze :) Milo mi Cie widziec :) Pozdrawiam Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie kotek klamkowiec. Jest śliczny, ale co się z nim robi?
    Wypadu nad morze zazdroszczę,dobre i 2 dni, ale w tak pięknym ogrodzieteż możesz wypoczywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nazywa się tak ponieważ można zawiesić za ogon na klamce pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Fajnie, taką ozdobą można oznaczyć drzwi do dziecinnego pokoju. Przy okazji przypomniało mi się, jak kiedyś mój czteroletni syn wprowadził resztę domowników w osłupienie, bo powiesił na klamce wyciętą z gazetki kolorową tabliczkę z napisem "Odpoczywam, proszę nie przeszkadzać". Czytać potrafił i był bardzo dumny z tego, że po przeprowadzce miał własny pokoik.

      Usuń
  3. Śliczne prezenciki.Bardzo lubię kwiaty w donicach i różnych pojemnikach, u mnie są tylko takie bo nie mam rabat kwiatowych / brak czasu na pielenie/.Widać po zdjęciach że wypad nad morze był udany.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był, był uwielbiam takie wypady pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Pomysły masz naprawdę bardzo...pomysłowe.
    Nad morzem nawet 2 dni to wspaniale przeżycie.a prezenty czyli Twoje wytwory jak zwykle piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Basiu, Jodu przywiozłam na 3-4 tygodnie ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Piękne,ogrodowe aranżacje ! I śliczne prezenciki w ramach zabawy podaj dalej przygotowałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty bardzo ładne, a zwłaszcza kot klamkowiec :)
    Ogród jak marzenie, wciąż nowe kwiaty i urokliwe zakątki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenciki. Twój ogród to czarodziejski raj:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek klamkowiec rewelacyjny, a o ogrodzie już nie wspomnę!
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezenty są jak najbardziej niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pomysły, piękne kwiaty, piękne aranżacje, piękna kobieta, pięknie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się od pochwał pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Piękny ogród:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prezenty.
    Twój ogród tonie w kwiatach. Wspaniale prezentują się donice, kosze wiklinowe...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dusiu, już nie mogę się doczekać zdjęć tych wrzosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 2-3 tygodnie i będą kwitły pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Och, zachwytów mych nad Twym ogrodem co nie miara ;-)) Podarki urocze przygotowałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłaś słodziutkie prezenty,kocurek jest uroczy;)Zazdroszczę Wam tych wymianek,czy zabawy w ,,podaj dalej''Jak się mieszka za granicą to nie jest takie proste.
    Ogród masz piękny i fajnie,że Twoje kwiaty rosną wszędzie gdzie się da.Tak lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie prezenciki! Ogród jak zwykle przepiękny!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prezenty! W ogrodzie przecudnie! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezenty. A Twój ogród nieodmiennie zachwyca. Na "żywo" wygląda pewnie jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój pomysł wykorzystania różnych pojemników na kwiaty. Świetnie to wygląda. Nagrody super, a szczególnie klamkowiec. *** Proszę o przesyłkę z kilkoma żabkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, a ogród to bajka, miło jest spędzać czas w takim ładnym miejscu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. NO! Wreszcie Cię widzę Dusiu:))) Ja na może muszę jeszcze poczekać. Chyba oszaleje do tego czasu!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogród jest przepiękny, super pomysły na kwiaty ... cudo
    Pozdrawiam
    Małgosia-Dusia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Miło mi będzie poznać Ciebie i Twój piękny ogród. Kolorowy .pełen pomysłów. Trzeba na to wszystko duuużo czasu, bo widzę wiele kwiatów jednorocznych, Życzę powodzenia i miło mi będzie gościć Ciebie u mnie.Na komary to zaczęłam próbować z lawendą , miętą i bazylią. Liście ,kwiaty z łodyżkami ubijam na miazgę dodaję kilka kropli oleju i kilka kropli wódki odstawiam na trochę no na dobę . do jakiegoś rozpylacza wlewam wodę i trochę tej miksturki tak aby zapach był intensywny i pryskam po sobie. Powodzenia. Można również z mirtu , ale ja go nie mam.Pozdrawiam z serca ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam i serdecznie zapraszam, dzięki za przepis Dusia

      Usuń
  24. Cudny masz ogrod..Podziwiam serecznie i chetnie posiedzialabym wsrod tych kwiatow .
    Pomysly na doniczki masz fantastyczne !
    Serdecznosci wiele !

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak miło Cię zobaczyć, jak to mówią dobra i chwila odpoczynku jak widać udanego :)) ślicznie tworzysz w swym ogródeczku o nie znam tej lantany ciekawie wygląda :)))
    Piękny prezencik stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń