środa, 10 lipca 2013

Rabatki Dusi i kot.

Ogród jest nie mały , więc mam dużo możliwości i cały czas coś przesadzam, dosadzam i jeśli  ktoś pyta jak długo trwa praca w ogrodzie? - odpowiadam w moim przez cały Rok , oczywiście  nie jest to żart. .Pokazywałam  miejsce z paleniskiem, a to co rośnie za,  wygląda tak.




Na nie dużym wzniesieniu  wśród iglaczków płożących  pysznią się niecierpki, pelargonie rabatowe i  lwia paszcza...po lewej stronie rabatki  jest małe wrzosowisko, ale cały urok pokażę  jesienią.


Kamienne schodki [pokazywałam ] prowadzą do następnej rabatki, rosną na niej cynie, begonia  wrzosy [nie kwitną jeszcze ] więc mało ich widać oraz lwia paszcza.


Rabatkę przedzieliłam kolejowymi podestami - wygospodarowałam w ten sposób trzy poziomy [uwielbiam zróżnicowanie terenu].


Cynie z bliska  nad nimi zwisają gałązki wierzby [dają delikatny cień] tak zbawienny podczas upałów.Jeśli jesteśmy przy cyniach pokażę jeszcze cynie jak ja określam - giganty


Kolejna rabatka w beczce na deszczówkę, [ mała migaweczka] wylewa się z niej fala niecierpków.


Więcej w następnym  poście, a teraz pokażę z jakim kotem pójdę na 1 urodziny  do wnusi przyjaciółki Ani małej  Lenusi




Kotek wśród powojnika [nawet kolorem ] dopasował się i czyha na ptaszunie .Kończę  i jak zwyczaj każe ,a serce podpowiada dziękuję za wspaniałe komentarze , ciepłe słowa . Witam nowo przybyłych i zachęcam  do następnych wizyt , a Was kochaniutkie co już znacie drogę do mnie ściskam  mocno i tym razem zapraszam na  lody jagodowe [mam nową dostawę]  oczywiście do ogrodu Dusia. 


47 komentarzy:

  1. w Twoim ogrodzie można się zakochać
    szkoda że ją nie mam takich możliwości, nasz ogródek jest za mały

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusia ogród masz wypielęgnowany. Uwielbiasz to co robisz od razu widać.
    Wyplewione i w ogóle cudny. Ja od kąt zaczęłam malować to w ogrodzie robię tylko to co muszę. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ładnie, a zimą będziesz żałować tych dni przesiedzianych w domu pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe rozwiązania w ogrodzie,podobają mi się.Kot, Kwiatek powalił mnie na kolana, jest boski.Będzie za pewne nowym przyjacielem małej Lenki.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyłam ich kilka [ na wypadek jak ktoś z dzieckiem zawita ] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Już nieraz pisałam że masz piękny ogród i różne pomysły na udoskonalanie kącików.Kotem jest super.Pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród piękny! ile pracy włożyłaś aby tak pięknie wyglądał to tylko Ty wiesz... ale było warto! Kociak super - Lence na pewno się spodoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna jestem zakochana w Twoim ogrodzie! Z każdym nowym postem moja miłość rośnie:)
    Kociak przeuroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne rabatki i kwiaty, wspaniale to wygląda. Widać, że musisz ostro działać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciaz odkrywam Twoj ogrod na nowo. Jest fantastyczny.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam ,że to nie wszystko co pokazałam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Chciałabym taki ogród, tylko do niego jeszcze ogrodnik by się przydał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ,załatw ogród pozdrawiam Dusia ha ha

      Usuń
  10. Cóż mogę powiedzieć - po prostu cudo! I powzdycham jeszcze chwilę.....Chętnie wpadłabym na lody jagodowe, kawkę i nawet przesadzanie kwiatów:). Mój wymarzony ogród jest wciąż przede mną, ale mam nadzieje, że się doczekam.....
    Pozdrawiam ser!Pozdrawiam serdecznie i pozachwycam się jeszcze chwilkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi się poknociło, to wszystko z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie i jaka różnorodność kwiecia , zachwycają mnie Twoje cynie , moje dopiero zaczynają
    kwitnąć i są niskie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja czekam na to wrzosowisko :) A aranżacja z podkładami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, podpatruję, zdobywam wiedzę. Bardzo podoba mi się w tym ogródku. Sporo ciekawych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie jest w Twoim ogrodzie. Marzenie !!!!
    :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak cudny ten kociuś! Niecierpki uwielbiam, a w Twoim ogrodzie jest tyle malowniczych zakątków, że wciąż zaglądam tam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie dopracowany masz ogródek - poręcz rewelacyjna - a deszczówka z niecierpków to fantastyczny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny masz ogród
    do mojego nie da się wejść- plaga komarów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastosować musisz oprysk od komarów, ja tak robię pozdrawiam Dusia

      Usuń
  19. Ale wychuchany ten Twój ogródek, i ten trawiasty trawnik:-) U mnie więcej koniczyny i stokrotek niż trawy. A propos może podpowiesz jaki konkretnie preparat stosujesz na te komary, jeżeli mówisz, że tak działa, to wypróbuję bo nie można wytrzymać.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na komary stosuję preparat BANDIT 40 WP , oprysk robię co 3-4 tygodnie i działa pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Witam a czy bandit 40wp nie uszkadza roślin tuji itp.

      Usuń
  20. Oj niemały te Twój ogród to fakt i pracy pochłania tez niemało....ale za to jaki cudny:)Baw się dobrze u Lenusi..ach te Lenusie znam jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt wynagradza godziny spędzone na pracy, pięknie!!! Kociak słodki:-)
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niecierpki jakie bujne :)
    A ja ostatnio, na urodziny Mamci mojej kupiłam jej fioletowe Niecierpki - mówię Ci jaki piękny odcień fioletu - pierwszy raz taki widziałam na oczy.
    Chyba jutro popędzę i na swój balkonik też zakupię :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i takie, białe i różne odcienie czerwieni pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. piękny masz ogród Dusiu i mnóstwo miejsca na nowe nasadzenia...
    uszyłaś bardzo wesołego kociaka

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy ten ogród daleko?
    Jest bajeczny, dopieszczony!
    A u mnie cynie jeszcze nie kwitną, znów dolało okrutnie wody i kwiaty walczą o przetrwanie!
    Ciesz się pogodą i pięknem:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te cynie i lwie paszcze budzą we mnie wspomnienie mojej mamy, bo też je między innymi hodowała, no i miała jeszcze warzywnik-szczególna jej duma. Mnie została tylko jedna rabata na której hoduję dalie i mieczyki. Wiosną rosną na niej najpierw krokusy, potem tulipany. Reszta ogrodu to trawnik, a właściwie trawniczek, dlatego tak uwielbiam oglądać Twoje Królestwo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie , cudowne miejsce na ognisko i ta rabatka fajna w swych podniesieniach łał i jest wrzosowisko :)))
    Śliczny kotek, na pewno się spodoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz przecudowne królestwo, bardzo zazdroszczę tym co mają swoje domy lub jakieś działeczki u mnie jest tylko balkon, niestety. Dusiu, skoro Twoje jezioro łączy się z moim (j.rajgrodzkie oddalone jest od mojej miejscowości ok 15 km)to na pewno jesteśmy blisko siebie:)Poproszę o bliższe namiary na maila:)Bardzo serdecznie Ciebie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój ogród Dusiu jest dokładnie taki jak lubię - przemyślany, zorganizowany i uporządkowany. W taki sam sposób urządziłam swój ogród. A też jest niemały. Dlatego dokładnie wiem ile pracy trzeba włożyć przez cały sezon. Nie jest to problem jeśli się lubi pracę w ogrodzie. A to co dostajemy w zamian od natury to najlepsza zapłata. Jeśli chodzi o lody jagodowe to ja się wpraszam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogród zachwyca pięknem, odpoczynek w takim miejscu z pewnością sprawia wiele przyjemności. My powoli próbujemy zaaranżować swój ogródek, ale trzeba jeszcze wiele pracy, aby osiągnąć wymarzone efekty. Jednak jest już kilka miejsc, na które patrzę z radością. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie :) A kocisko genialne. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  31. Napisz, jakie na wielkość miałlaś tuje gdy kupiłaś? długo rosną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam gdy miały wysokość -około -1 metra , rosną w miarę szybko [ zależy od miejsca posadzenia-, gleby, nasłonecznienia, wilgoci itp.] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  32. Poranny spacer po Twoim ogrodzie - bajka! Zaraz biegnę do swojego.Dziś porządkuję rabatki. P.S.Próbowałam do Ciebie napisać,ale coś blokuje. Daj znać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy, klimatyczny ogród. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Dusiu pięknie u Ciebie:) Co do dzwoneczków to nie ma problemu mogą być Twoje:)napisz do mnie na maila. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój ogród Dusiu cały czas zachwyca,wiem ile cię to pracy kosztuje...ale efekt mówi sam za siebie !!!

    OdpowiedzUsuń