czwartek, 4 lipca 2013

Agnieszka - poproszę o kawałek ogrodu.

Tytuł mówi sam za siebie, Agnieszka - blog 13 oddechów później zapisała się do zabawy Podaj dalej i niby nic, ale Ona zażyczyła sobie  kawałek mojego ogrodu.............Przyznam , że miałam mały dylemat - jak sprawić żeby Agnieszka była zadowolona . Podarować mogłam zdjęcie ogrodu


Przesłać kwiaty na balkon, taras


Pomyślałam o różach, a raczej o ich płatkach.


Kawałek ogrodu posłałam Agnieszce w postaci zasuszonych płatków róży i piwonii


Zawieszkę z ptaszuniem .



Zakładka  szydełkowa .


Oczywiści nie mgło zabraknąć motyli i małe co nie co.


Mam cichą nadzieję ,że po części spełniłam  prośbę  Agnieszki i podarowałam Jej namiastkę mojego ogrodu po więcej zapraszam osobiście, a to dla zachęty.


Kaskadka  -plusk wody działa fantastycznie .

Łakomczuszków zapraszam na zielony groszek. i poziomki [ zdjęci brak]


Można pobujać się na huśtawce  - wokół zieleń i kwiaty.


W altance schronić się przed upałem.
Myślę ,że zachęciłam Was do odwiedzenia mnie i mojego ogrodu, a odpowiedzi na nurtujące pytane  poszukajcie u Agnieszki .Serdeczne dzięki za życzenia- jestem  mile zaskoczona  Dziękuję .
Obiecuję nadrobić wizytki i wypić z Wami kaweczkę [ musi być koniec tych kłopotów] ściskam i pozdrawiam w upale lato na mazurach Dusia. [ Moniko do  Ciebie upominki już wkrótce dojadą]


62 komentarze:

  1. Ale bajkowo u Ciebie :) Po prostu zaczarowany ogród :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdyby jeszcze za pomocą czarów można było pielęgnować ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Wow! Kawałek ogrodu!!! Jaki piękny ten kawałeczek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kawałeczku i rozdam ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Ale kusisz! Najchętniej nie wychodziłabym z Twojego ogrodu:)
    A pomysł na jego namiastkę - fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wpadaj kiedy masz ochotę pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia ;) można się rozmarzyć, a tu trzeba siedzieć w pracy w zimnych murach... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawałek ogrodu w Twoim wykonaniu jest wprost fenomenalny. Bardzo pomysłowo to Stworzyłaś i aż sama zapragnęłam posiadać kawałek Twojego ogrodu, który zresztą jest tak piękny! ;-)) Ochh.. rozmarzyłam się o tym kawałku ogrodu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ,mówisz masz , ale daj mi troszkę czasu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Dusiu jest Twój ogród !!Wiem ile pracy trzeba włożyć aby tak wyglądał.U mnie kwiaty są tylko w donicach nie mam rabatek bo i tak z koszeniem i doglądaniem drzewek i iglaków mamy mnóstwo pracy.Podziwiam szczerze i gratuluję takiego efektu.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty sezonowe- cały urok w nich , donice też posiadam ,ale rabatki obowiązkowo muszą być [ drzewka wymagają opieki na wiosnę - chyba ,że macie produkcję, to już inna bajka] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, ogrody to magiczne miejsca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie spełniłaś prośbę :))) Ogród masz wspaniały, bardzo wypielęgnowany, kusi żeby w nim odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację miło się spędza tu czas pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Dusiu moim zdaniem spisałaś się na piątkę z plusem,nic dodać nic ująć.Pięknie u Ciebie w ogrodzie,tu można wypoczywać, buziaki Ci Kochana przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mam wsparcie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Dusiu prezenty na zabawę są piękne, a Agnieszka na pewno będzie zadowolona :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie to rozegralas, podoba mi sie takie wykonanie zadania :)
    Szeroki kadr pierwszego zdjecia swietny, prosze o wiecej takich :)))))))))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie, miło to słyszeć pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Wcale się nie dziwię Agnieszce, bo Twój ogród jest piękny!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, żeby nie było więcej chętnych [ co pozostanie mi?] ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Cudne prezenty ,pomysł z suszonymi płatkami kwiatów znakomity:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki,ważne ,że Agnieszce spodobało się pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Przepiękny ogród, a suszone kwiatki w serduchu to świetny pomysł!Dziękuję za słowa współczucia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymaj się Danielo, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. To je ale krása :o) Martina

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale miałaś świetny pomysł z tym sercem Dusiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogród przepiękny! Cudne prezenty! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Po raz kolejny powaliłaś mnie na kolana.Twój ogród kocham bezgranicznie ale Twoja kaskada....brak słów.Widzę cuda w ogrodzie ,zachwycam się ale też wiem ile trzeba było pracy włożyć w ten ogród!Świetny pomysł z tym serduchem!Ale najbardziej zazdroszczę groszku,pamiętam z dzieciństwa jak go wyjadałam na działce rodziców...nigdy nie zapomnę jego smaku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podesłać kochana kilka strąków? zapewniam ,że jest wyjątkowy - siała Ninulka pozdrawiam Dusia

      Usuń
  20. super pomysł miałaś, wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój ogród zaprasza do błogiego odpoczynku:) Bardzo mi się spodobał pomysł na serduszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaa zielony groszek mniami!!!!! Oj żeby to było bliżej to bym przyjechała!!! Twój ogród jak zawsze piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam , jest przepyszny [ gdzie się podziewasz, cisza na Twoim blogu>] pozdrawiam Dusia miło ,że wpadłaś

      Usuń
  23. Znakomity pomysł:)
    Ogród jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dusia... wspaniały pomysł na wysłanie kawałeczka ogrodu...
    chylę czoło ...!

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł przedni,niepowiem ........zaskakująco dobry

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wybrnęłas z trudnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam farta, sama z siebie jestem dumna ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  27. Ogród nieziemski :) A pomysł na podarowanie jego części właśnie w takiej formie jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny kawałek ogrodu - cudnie zakwitł Ci powojnik :)))
    Śliczny upominek stworzyłaś -serduszko cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. A czy Wy wiecie jak trudno znaleźć godne miejsce dla takiego cudnego prezentu :))))
    Dusiu jesteś WIELKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny nie przesadzajcie , bo wpadnę w samo zachwyt- najważniejsze w tym jest,że trafiony upominek , a to cieszy jak ......a pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu jesteś niesamowita!!!Wspaniały pomysł na kawałek ogrodu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj wieki u mnie nie byłaś, milutko ,że wpadłaś pozdrawiam Dusia

      Usuń
  32. Byłam tu wczoraj, by podziękować za dobre słowo, ale widocznie czegoś nie nacisnęłam, że mój komentarz się nie zapisał, czynię to dziś chwaląc Twój przewspaniały ogród i pomysł pięknego serduszka z kwieciem w jego wnętrzu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozkładam leżak pod groszkiem i obok poziomek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak patrzę Dusiu na Twój wypielęgnowany ogród, to myślę, że mój przypomina małpi gaj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki ogród to marzenie. Przestronny, pełen wspaniałych roślin,wypielęgnowany, altanka...
    Naprawdę podziwiam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny ogród, Dusiu, Twój pomysł (gratuluję pomysłowości) na pewno ucieszy Agnieszkę.
    Pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dusiu, w zaczarowanym, baśniowym mieszkasz ogrodzie.
    Jest wymuskany, wypieszczony...Jest po prostu przepiękny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzień dobry moja Partnerko :-))
    Biorę się do pracy !!!
    Pooozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prezenciki przygotowałaś Dusiu, zresztą wcale nie jestem zdziwiona!!! Nie mam wątpliwości, że się spodobają:-)))
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny pomysł z zawieszką "kawałek ogrodu" CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń