poniedziałek, 15 lipca 2013

Lawenda -zawieszka zapachowa do szafy

Ogród i jego dary , lawendę wykorzystuję na zawieszki zapachowe do szaf ubraniowych .


Lawendę sadzę wśród róż, chroni przed niechcianymi gośćmi [mszyca ] tak jak i czosnek.












Taka zawieszka wędruje do szafy i molom mówię STOP, jest estetyczna i nie muszę stosować naftaliny, której zapachu nie znoszę oprócz zawieszek wkładam  jeszcze zapachowe mydełka.

Migawki z ogrodu - kwiaty, ozdoby,


Donica  z której wylewają się kwiaty


Ozdoba na tle perukowca.


Zużyty pojemnik na deszczówkę - burza niecierpków [ waleriana], kocanka , fasola ozdobna i roślinki skalniakowe.


Szklana kula wśród wrzosów i rododendronów.


Roślinność obok huśtawki- daje cień ,nadaje klimat  stwarzając tym samym  miłe miejsce do odpoczynku.


Wejście do warsztatu,otoczone kwiatami i hortensją pnącą.
Ogród odpoczywa od upałów,deszcz zrobił swoje , a ja mam dużo więcej czasu [ nie muszę podlewać] korzystam więc i zajęłam się ogórkami. Dziękuję , wizytki Wasze są przemiłe, miło słyszeć pochwały - ogród nadal zachęca do spacerów Zapraszam - kawusia i coś słodkiego zawsze czeka Dusia



40 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój ogród ;) ja swój też uwielbiam ;) to co robimy kawę i ruszamy do ogrodu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam miło i weselej we dwie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Przepiękny ogród! Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kule mnie zachwyciły, chyba poszukam takich:))) Kwiaty cudne, ale Ty wiesz Dusiu że ja uwielbiam Twój ogród? A lawenda i sposób jej suszenia to pomysł na piątkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kule przywiozłam z wycieczek [ te na zdjęciu] z Niemiec, ale można kupić i u nas w dużych centrach pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Ślicznie. Usiąść, odpocząć , pomarzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko jeszcze zapomniałaś- popracować ha ha

      Usuń
  5. Ja też lubię lawendę. Bukieciki stoją w całym domu. Fajne te "paczuszki" do szafy. Twój ogród Dusiu jest niezwykły, w każdym kątku czeka jakaś niespodzianka. A róże jak kwitną! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny ogród :) Lawendowe woreczki mam w każdej szafie i szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, a czy Ty deszczu nie masz! Ogród jak z żurnala!!!
    Daj zdjęcia do " Mojego pięknego ogrodu"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie przesadzasz , to już górna półka pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Ależ ja lubię Twój ogród:)Coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przesliczny ogród :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój ogród jest niesamowity. Nie masz pojęcia jak bardzo chciałabym go zobaczyć na żywo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtarzam się ale co innego mogę Ci napisać - piękny ogród:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny pomysł z leżącymi donicami, chyba odgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You have a very beautiful garden and the lavender pendant is a very good idea to keep away moths.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Twoje kwiatusie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ogródek przecudny ... i ta lawenda rewelacyjna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusia, ślicznie masz w ogródku, piękne kwiaty.
    Ja na swoja działkę nawet wejść nie mogę, bo od kilku dni u nas nastała pora deszczowa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ogród, a lawendą wręcz zapachniało.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł z lawendą.Już pisałam parę razy że Twój ogród jest obłędny.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie zawiązana lawenda,tak przynajmniej nie śmieci, faktycznie mole jej nie lubią.Zakamarki w ogrodzie ciekawe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i dlatego robię to w taki sposób pozdrawiam Dusia

      Usuń
  20. Pomysł z lawendową zawieszką jest świetny. Ślicznie wyglądają kwiaty "wylewające" się z pojemników. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie u Ciebie :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. a u mnie zapachniało twoją lawenda

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale sprytnie te zawieszki lawendowe zrobione! Muszę koniecznie wypróbować. No i dobrze wiedzieć, że lawenda antymszycowa. A do tego tak pięknie wygląda w towarzystwie róż :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. robiłam takie koszyczki z lawendy, ale przeplatałam tasiemką, Twoja wersja bardziej mi odpowiada, szybciej, a efekt i tak jest!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zawieszka lawendowa! Ogród cudny!!! Tak zapraszasz do niego, aż kiedyś się zdziwisz jak cię tłum blogowiczek nawiedzi:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby wyjątkowe spotkanie, a ogród pomieści dużo, oj dużo osób pozdrawiam Dusia

      Usuń
  26. Zawieszka lawendowa wspaniała! Ogród przecudny! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawieszka jest bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bogato w tym Twoim ogrodzie....
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Będę zaszczycona jak odgapisz moje ślimaczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. A to ciekawy trik z tą lawendą :) zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wygląda taka zawieszka!
    no i ten ogród...poezja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie u Ciebie - i ogród, i zawieszka, i kwiaty:)) W takim miejscu ten torcik pewnie jeszcze lepiej smakuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń