czwartek, 18 lipca 2013

Wkład Ewy - ogród wyjście i wejście.

Pisałam o pomyśle mojej koleżanki, miejsce  z leżakiem nazwać - Kącik Rozkoszy,ale samo nazywanie to za mało potrzebowałam tabliczki i jak się domyślacie mam, śliczną tabliczkę , którą wykonała Ewa . Ewunia robi prześliczne rzeczy , ale to najlepiej jak sprawdzicie osobiście Shabby Shop zajrzyjcie tam  - Warto.
.

Zawieszka wisi wśród pelargonii i jest super, ale zrobiłam zbliżenie żeby pokazać piękno pracy Ewy.






Poduchę dostałam od córci - podoba mi się , przyjemnie się leniuchuje.


Ewuniu dziękuję i cieszę się że  masz swój wkład w tworzeniu mojego ogrodu.


Ogród nabiera kolorów i burza kwiatów zachwyca i muszę przyznać się ,że nie mam ochoty wieczorem wracać do domu- suchy kij , a po nim pnie się  fasolka, obok kocimiętka , cynie i Conika odmiana świerka.


Wejście do altanki, widziane od strony skalniaka.


W oddali widać wyjście z ogrodu na parking samochodowy.


Ściana zieleni , która oddziela teren zakładu męża - Kokornak  pnie się po ażurowej ścianie,  fasolka pnąca, a  na dole szałwia, drobna begonia,rumianek,a z bylin pierwiosnek i sasanka.



Wejście do ogrodu od strony parkingu- po kratownicy i ścianie budynku pnie się hortensja pnąca, poniżej rosną  niecierpki i tawułka biała [ bylina].


Widok ogrodu - wejście od parkingu.


Kratownica widziana od strony parkingu, wije się fasolka , a niecierpek w rozproszonym świetle czuje się świetnie, towarzyszy wrzos i rośliny okrywowe.
Wysłałam kolejną paczkę w zabawie Podaj dalej, w następnym poście pokażę co za upominki pojechały do Moniki - wpadnijcie może już się chwali ha ha . Dziękuję za wspaniałe wizyty jestem zachwycona i mam nadzieję ,że coś tam do mnie Was przyciągnie, a zachętą niech będzie przepyszny torcik- Smacznego.


Kawką też poczęstuję, ściskam Was i zapraszam Dusia. 

43 komentarze:

  1. kącik rozkoszy musi byc prawdziwą oazą dla Ciebie :)
    tabliczka w wykonaniu Ewci SUPER i pięknie się zgrała na kole w otoczeniu kwiatów!
    a torcik...strasznie kusisz!!! wiesz?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel- fajnie ,że działa pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. W takim kąciku to teraz można leniuchować do woli. Pięknie i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popołudniową kawusię popijam tam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Do Ciebie zawsze coś przyciąga:) O, choćby torcik - wygląda nieziemsko!
    Ech, ten Twój ogród...

    OdpowiedzUsuń
  4. No Dusiu, jak masz taki kącik to tylko siedzieć i siły regenerować po pracy w tak pięknym ogrodzie. Bardzo sie cieszę, że tabliczka przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu mało przypadła - pasuje jakby tu była od lat, dziękuję Dusia

      Usuń
  5. az zazdroszczę takiego kącika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że w pozytywnym słowa tego znaczeniu- pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Dusiu, piękny - mnóstwo pracy włożyłaś aby Twój ogród tak wyglądał i taka różnorodność roślin. Tabliczka pomysłowa i śliczna. I jeszcze do tego jeszcze taka słodka pychotka :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy się nie licz, radość to efekt jaki pozostaje, Ewie udała się ta tabliczka, a torcik wyśmienity pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Zazdroszczę ogrodu! Mimo, że twierdzę, że w mieście mi dobrze i nauczona jestem mieszkać w bloku to jak widzę taki ogród to żałuję, że nie mam malutkiego domku z kawałkiem ogródka :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama rozkosz mnie ogarnęła jak popatrzyłam na kącik i jeszcze ten torcik po prostu bajka :))) Dusiu muszę spytać ten parking, to jest teren Twój ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest nas więcej , a parking tak mój, chociaż męża [ jego zakład] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Kącik rozkoszy, piękne roślinki, kawusia i kuszące ciacho - czego chcieć więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafna nazwa. Czysta rozkosz tak leniuchować w tym zakątku. Cały ogród wygląda bajecznie i bardzo inspirująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście- sama rozkosz- jak w raju!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tabliczka tak jak i kącik.Torcik wygląda bosko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, rajskie klimaty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten kącik rozkoszy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem łasuchem i już mi ślinka cieknie... Jakże Ci zazdroszczę tego kącika rozkoszy!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj w takim kąciku można się nacieszyć rozkoszą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwy kącik rozkoszy:))Śliczna tabliczka!

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę więc prawdziwej rozkoszy

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kącik:)))i tabliczka:)))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wszystko zaaranżowane! Już nawet pokazałam mojemu "m", bo podoba mi się Twoja altanka...
    Serdecznie pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  21. Poprostu cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny ten kącik rozkoszy pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  24. Dusia ślicznie u Ciebie. Ja też wczoraj rozkoszowałam się w takim kąciku. Pozdrawiam a biorę kawałek tortu bo wygląda bosko.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawieszka rewlacyjna, ogród przecudny jak z bajki, a torcika chętnie skubnę, bo łasuchem jestem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za kawkę ;)
    A kącik rozkoszy zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu - ja ciąć nawet prosto nie umiem, więc poszewek szyć bym się nie podjęła ;)
      A poszewki kwadrat o boku 25-30 cm.

      Usuń
  27. Nie muszę nawet jeść torcika, żeby pobyć w Twoim cudnym ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękną tabliczkę sobie zamówiłaś :) Super ozdobiła Twój kącik. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko jest wspaniałe! teraz potrzeba tylko dużo czasu na leniuchowanie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu,wspaniały zakątek stworzyła,zresztą cały ogród jest cudowny...
    Przeczytałam hurtem wszystkie zaległe posty (nie było mnie chwile w blogowym świecie)i .Gdy zobaczyłam mój hafcik na Twojej poduszce,-po prostu nie mogłam uwierzyć. Jak pięknie go wykorzystała!! Jesteś prawdziwą artystką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja tylko dałam oprawę dla prześlicznego haftu, dzięki Tobie podusia wygląda tak jak wygląda - dziękuję Dusia

      Usuń
  31. Piękny masz ogród- zaczarowany:))
    Jest w nim tyle kwiatów!
    Zakątek czeka tylko na leniucha...ciekawe, kiedy się tam zjawiasz?;))
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie w tym Twoim ogrodzie, a do gustu przypadł mi kącik rozkoszy:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń