środa, 31 lipca 2013

Podusia moja i ogród też.....

Pomoc innym daje satysfakcję i poczucie dobrze spełnionego obowiązku,wychodzę z założenia ,że lepiej i prościej jest dawać jak prosić. Włączyłam  się w akcję pomocy Oliwce, Malanka zorganizowała aukcję  na swoim blogu Sweet Harmony i podusia na krzesło jest już moja.


Malanka do podusi dołączyła  jeszcze małe upominki : igielnik, serducha i kwiatuszek, ślicznie dziękuję i cieszę się bardzo ,że mogłam pomóc .


Oliwka potrzebuje pomocy nie stójmy obojętnie - pomóżmy.
Wiem ,że nie sposób pomóc wszystkim, ale jeśli możemy choćby jednej osobie to zróbmy to- ktoś czeka!

Ogrodowe pielesze tętnią kwiatami, a ich różnorodność czasami zapiera dech od nadmiaru kolorów i zapachu.


Kolory lata, czerwień, róż , żółty i fiolet - lato trwajjjjjj.


Tawułki- bylina najlepiej rośnie w lekkim cieniu i uwielbia wilgotne podłoże.






Lantana [ jednoroczna roślinka] uwielbia słońce, a kwitnie do przymrozków pod warunkiem ,że będzie regularnie zasilana ja robię to 2-3 razy w tygodniu.


Bakopa, Milion dzwonków, a w tle  Hortensja - Wanilia , a pod ścianą winobluszczu pysznią się rudbekie i niecierpki. Ściana ta skrywa  mały kącik .


Interesanci , którzy muszą chwilę poczekać[ oczywiście latem ] mają swój kącik.


Niecierpki,  begonia [boberek] pośród zielonych liści pierwiosnka.


Kwiaty , kwiaty i kwiaty


Pelargonia bluszczolistna - zasilana odwdzięczy się mnóstwem kwiatów.


Kończę , kwiatów mam dużo więc nie sposób pokazać ich w jednym poście - rozkładam to na kila . Miło mi bardzo, że znajdujecie czas i odwiedzacie mnie w moim delikatnie mówiąc Raju- Dziękuję  Wam bardzo. Oczywiście zaproszenie jest nadal aktualne i mam nadzieję na Wasze wizyty czekam  Dusia

Kochani trwa licytacja dla Szymka , nie bądźmy obojętni, wspierajmy się  razem - Pomóżmy!

Została przedłużona do 31.07 do godz.22 - Szymek czeka nie bądźmy bezduszni .

40 komentarzy:

  1. Witam - no to się zasiedziałam, pogubiłam się w twym przepięknym ogrodzie, chciałam zapukać do drzwi i poprosić małą czarną lecz pomyślałam że nie wypada, będę tu wpadać na odpoczynek bo tak w takim zadbanym i pięknym ogrodzie to można choć na moment zapomnieć o złym dniu, momencie itd. miło pozdrawiam i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, wpadaj drzwi są otwarte, a kawa sęe zawsze znajdzie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Śliczności, śliczności, śliczności - chociaż nacieszę oczy u Ciebie pięknem kwiatów i zieleni, bo ja blokowiczka, posiadaczka dwóch doniczek na balkonie potrzebuję takich widoków:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu zapraszam , miło będzie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Pięknie i kolorowo! Na szczęście ostatni deszcz uratował moje rośliny, więc aż tak bardzo Ci nie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie. Masz bardzo duży ogród:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ogród to prawdziwa eksplozja kolorów, barw i gatunków roślin! Pięknie, pięknieeee...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt kolorowo to jest i różnorodnie pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Dusiu - Twój ogród zachwyca!! Piękną podusię otrzymałaś i ja dołączam się do Twoich słów - warto i trzeba pomagać!! Ludzie stają się co raz bardziej egoistyczni, patrzą tylko na siebie - ja takiego świata nie przyjmuję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ,że podzielasz moją opinię pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Śliczna podusia za dobre Twoje serduszko!
    Nadal zapiera mi dech na widok tych wszystkich kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te Twoje tawułki. Zwłaszcza ta bladoróżowa wpadła mi w oko. A rudbekie u mnie też są - rozsiane po różnych zakątkach, gdzie udało im się przetrwać wśród chwastów (oczywiście uwalniam je jak tylko mogę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę mogę się podzielić pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Cudownie kwitną wszystkie Twoje kwiatki.Piękna podusia za piękny gest. Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej jest dawać jak prosić ,pozrawiam Dusia

      Usuń
  10. Za każdym razem jestem zauroczona Twoim ogrodem:))) Jest piękny!!! Podusia śliczna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , cały czas pracuję nad tym pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. dobro zawsze wraca z podwojoną siłą ;-)) Ogród jak zawsze zachwyca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim ogródku to i ja mogła bym czekać na załatwienie sprawy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam , chętnie zajmiemy się autem [elektromechanika] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Dusiu , końca Twojego cudnego ogrodu nie widać i dobrze....bo miło się po nim spaceruje
    NABYTEK CUDNY I CEL SZLACHETNY ...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie i kolorowo u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dusiu te niebieskie krzesła mnie urzekły!!!!!!!!! Chetnie bym je przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ,nie są do oddania , mają swoją historię pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. Warto pomagać, to co robimy dla innych zawsze do nas wraca.
    Śliczna zdobycz! Gratuluję i życzę przyjemnych chwil w twym pięknym ogrodzie.
    Ale tam musi teraz pachnieć...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno uwielbia Pani kwiaty,widać to na zdjęciach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne prace i zdjęcia ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna podusia za wspaniałe serce! A w ogrodzie przecudownie!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój ogród zachwyca feerią barw. Zawsze podziwiam ciekawe dekoracje.
    Zaciekawiło mnie koło. Ma takie samo. Oczywiście bez dekoracji.
    Pomysł uskutecznię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poducha urocza, a ogród... Piję właśnie kawę i wyobrażam sobie, że siedzę na ławeczce...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyszłam z rewizytą :)
    Ty również masz się czym pochwalić w ogrodzie, a bujnie kwitnące tawułki zachwycają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i miło mi to słyszeć pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. W te upały można sobie znaleźć jakiś zacieniony azyl i odpocząć:-) Kwiaty super!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim ogrodzie można znaleźć ukojenie! Masz racje warto pomagać, jak się da i ile możliwości starczy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!pa

    OdpowiedzUsuń