niedziela, 4 maja 2014

Sadzenie , malowanie i grillowanie............

Początek maja chłodny ,ale do pracy w ogrodzie pogoda była super oczywiście jak dla mnie. Wolne dni wykorzystałam na pierwsze sadzenie kwiatów do donic i  odnowienie mebli ogrodowych , a na pierwszy rzut poszła "słynna " ławeczka


Kupiłam też białą donicę i kwiaty  [ surfinia] w kolorze fioletu o pełnych kwiatach


Wiem ,że to miejsce lubi jedna z Was i dla Niej kwiaty są w kolorze fioletu, lila 

Farby miałam całą puszkę więc nie poprzestałam tylko na tej ławeczce.........



Odnowiłam donicę  i ławeczkę zrobioną z palet ,[ niby nic ale spełnia swoją rolę super]


Ławeczka stoi przy suszarce do prania - stawiam tu kosz z praniem i mogę też odpocząć podczas koszenia, pielenia


Kwiatów nie malowałam , zrobiła to za mnie natura


Po cały dniu pracy należy się chwila relaksu - grill , było wesoło, miło- i dla tych właśnie chwil warto mieć ogród i przyjaciół.


Pochwalę się donicą - prezent od Anulki , szukam miejsca w ogrodzie żeby ładnie ja wyeksponować , na chwilę obecną postawiłam obok huśtawki , ale ciągle szukam tego odpowiedniego miejsca - może mi doradzicie ?


Jest baaaaaaaaaaaaardzo ciężka i przemieszczanie jej jest nie lada wyzwaniem  - znalazłam sposób po prostu turlam 


Porozglądajcie się po moim ogrodzie i poradźcie - gdzie ten ciężki upominek postawić?
Pozdrawiam ciepło pomimo chłodu [ w nocy był przymrozek] i czekam na podpowiedź Dusia

56 komentarzy:

  1. Przecudnie Dusiu - coraz to piękniej i pogoda u ciebie widzę wspaniałą u mnie już dwa dni przymrozki i prószy śniegiem - oj jakbym chętnie tam posiedziała u ciebie na kawce buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech.. ciągle wzdycham widząc Twój ogród:) Zazdroszczę Ci przede wszystkim przestrzeni. Donica cudowna, pewnie będziesz ja co jakiś czas turlała w różne miejsca.
    U mnie w ciągu wolnych dni taka zimnica, ze nawet palcem nie kiwnęłam, a jutro do pracy:(
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz ogród, tez chętnie usiadłabym na ławeczce i zaczytała sie w moich ksiazkach :) Co do donicy to imponująca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie odnowiłaś moją ławeczkę ha ha ,a i za fioletową surfinie piknie dziękuje :)
    pozdrowienia ,u mnie kurzył dziś śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij "drzwi" żeby przypadkiem do nas nie zawiało ha ha ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci tych prac ogrodowych, które wyszły Ci przepięknie ! Ja nie zrobiłam nic kompletnie, pogoda była okropna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu, u Ciebie jest zawsze wzorcowo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grill imponujacy!pewnie jest duzo chetnych na biesiadowanie w Twoim pieknym ogrodzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie w ogrodzie Dusiu. Samo to wszystko się nie zrobiło, Twoi przyjaciele mają fajnie, bo podziwiają go bez wysiłku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nie do końca tak- pomagają mi również i przy pracach, są wspaniali , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Donica cudo! Postawiłabym ją po drugiej stronie białej ławeczki z pierwszego zdjęcia :)
    Piękny ogród!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tam gdzie stoi też jest nieźle;)Ale masz super;)pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ta donica! Co do wyboru miejsca, to nijak nie pomogę, bo to już Ty musisz wiedzieć najlepiej. U nas też przymrozek był i młode wschody okrywałam jeszcze na noc agrowłókniną. Ale to już chyba taka szybka Zimna Zośka była? Pora więc na kolejny rzut siewów :) Tylko ten czas, czas, czas...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie odnowiłaś ławeczkę i z białą donicą powstał taki mini zakątek. Donica kamienna według mnie pasuje obok huśtawki . Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie. Donica rewelacyjna i ławeczka też. Obydwie, najlepiej prezentują się stojąc obok siebie :) (przynajmniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie w Twoim ogrodzie, uwielbiam go podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie ja tu zostaję :))) Ławeczka z tą białą doniczką super , a prezentu ZAZDROSZCZĘ cudo i fajnie wygląda w tym miejscu - chyba że Dusiu pokażesz inne ujęcia ale tu jest dobrze :)))
    Ach jak pięknie wszystko u Ciebie wygląda :)))
    pozdrawiam a co tam rośnie pod jabłonią to białe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko , a to białe to odmiana fioków [ trzeba trzymać w ryzach, bo rozrastają się bardzo] pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. oj niektóre rośliny maja tendencje spacerową i to wielką , a co fajniejsze nie rosną tam gdzie byśmy chciały ;) Świetnie wygląda taka obwódka :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Wspaniała ta donica, zostawiłabym ją tam gdzie jest. Każdy, kto usiądzie na ławeczce będzie cieszył nią oko.

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie postawisz będzie ładnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Donica jest fantastyczna, jak Ona Ci ja przytargała, czy przysłała....zajrzyj do mnie,troche jestem wystraszona.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam , byłam, a jeśli chcecie zobaczyć co widziałam - sprawdźcie osobiście, ja zaniemówiłam ,

      Usuń
  19. Pięknie odnowiłaś ławeczkę i donicę! Prezent choć ciężki to bardzo efektowny i na pewno znajdziesz odpowiednie miejsce aby jeszcze bardziej ją wyeksponować :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Dusiu... ja mam zamiar pomalować płotki raczej na zielony lubi lawendowy kolorek !
    donica < murowana > boska !
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu malowanie jeszcze nie zakończone , kolor zielony , niebieski czeka [ ławki, ozdoby , pergole ] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. U nas też pogoda zmienna dopiero od wczoraj troszkę cieplej
    Nie przepadam co prawda za białym kolorem, ale u ciebie odnowione w ten sposób drewno prezentuje się przepięknie
    I do tego ten ogród... Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  22. za to kocham wiosnę!!! chce się wszystko pozmieniać, odświeżyć, odnowić, tu posadzić, tam przesadzić :))))))
    wspaniale spędzony czas i później nagroda w postaci tak wspaniałego ogrodu!
    pozdrawiam i życzę wielu pomysłów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta ławeczke to bym Ci Dusiu skubnęła jak nic. Juz w zeszłym roku mnie kusiła...
    Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dusia Twój ogród jest do pozazdroszczenia. Myślę że przy huśtawce donica się prezentuje ładnie, ale nie wiem czy przy kąciku gdzie siedzicie nie prezentowała by się lepiej. A jak nie będziesz wiedziała gdzie ją postawić to u mnie jest dużo miejsca i będzie pasowała do mojego tarasu hi,hi. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny ogród, a i donica fajna i ciekawa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, coraz piękniej... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie tam u ciebie
    bardzo lubię oglądać ogrody u innych pań domu :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale się z Naturą zgrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wiosennie u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Marze o takich przestrzeniach..

    OdpowiedzUsuń
  31. U nas okropna zimnica wieczorem przymrozek,jak dla mnie to koszmar ale za to ogród cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też - przymrozek narobił trochę szkód pozdrawiam Dusia

      Usuń
  32. Donica jest super. Moim zdaniem najfajniej by wyglądała gdzieś, gdzie jest wybrukowane, albo tu, gdzie są kamienie, ale oczywiście to Ty widzisz swój ogród w całości i z pewnością znajdziesz niebawem najodpowiedniejsze dla niej miejsce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zycze Ci Dusiu ,aby ten przymrozek poszedl sioo daleko !!! Piekny ogrod !!! :):) A miejsce na nowy Sliczny Cieezki Podarek na pewno znajdziesz odpowiednie :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wygląda Twój ogród! Biel ławeczki i innych sprzętów- "bije po oczach" i świadczy o wielkiej dbałości o to miejsce gospodarzy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. i jak tu do ciebie nie zajrzeć???????

    OdpowiedzUsuń
  36. jak będziemy na emeryturze to wszystko będzie na swoim miejscu, póki co prace trwają a ja mam dzieci na głowie i jedno zdrowie, nie tylko trawnik Dusiu i to jest mój priorytet. a takie ogrody nie dla mnie, wolę swoją wolność i wieś i kocyk zamiast ławeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tu nie o wolność chodzi tylko bałagan , a jeśli jest on wokół to i w człowieku tym bardziej i jeśli myślisz, że trawnik jest moim priorytetem to niestety nie rozumiemy się , pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Widocznie wiesz o mnie więcej i widziałaś moją posesję, no cóż, nie pokazałam jej jeszcze na moim blogu.
      I nie widzę powodu robienia dwa razy tej samej pracy. A o tym ,że jestem bałaganiarą to jest ostatnia rzecz jaką można o mnie powiedzieć. Widzę ,że masz bardzo dużą łatwość oceniania innych. Ja wiem jedno,że po szacie człowieka się nie poznaje, i często śliczny ogródek jest tylko przykrywką dla wielkich problemów wewnątrz domu lub jak piszesz właśnie w człowieku. I niestety jest maską kompleksów. Odwracaniem naszej uwagi. A mnie to nie dotyczy i pokazuję zycie takim jakie prowadzę , A jak się komuś nie podoba kilka desek pod płotem czy nie galowo ubrane dzieci do zdjęcia to ma problem.

      Usuń
  37. No Danusiu, Twój ogród jest co raz piękniejszy, donica od Anulki jest po prostu zarąbista. Zazdroszczę Ci ławeczki, pięknie by wyglądała pod moim dębem :) Chyba muszę się na nią zagapić.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, Dąb da cień przed słońcem, i milusio będziesz mogła odpoczywać pozdrawiam Dusia

      Usuń
  38. Ah, dawno u Ciebie w ogrodzie nie byłam... Kącik z białą ławeczką jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, witam miło mi , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  40. no jak to by mogło być...ławeczka musi być, by można miło spędzać czas...:) już ja o tym coś wiem:)
    Witaj Dusiu...bardzo u Ciebie zielono i miło...przycupnę w kąciku i odsapnę...
    Buziaki Aga z Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń