piątek, 16 maja 2014

Poducha w kolorze niezapominajek

Ostatnio były niezapominajki, a dziś poducha w tych kolorach


Haft od Anulki babciaanulka.blogspot.com , zrobiła mi hafcik z przeznaczeniem na poduchę dla chłopczyka


Ławeczka z palet jest funkcjonalna i jak się okazało bardzo potrzebna


Moja Ninula chętnie pozuje i odpoczywa
Uszyłam jeszcze kotka klamkowca do kompletu


Upominek pojechał do Wejherowa .
Ogród to paleta barw i zapachów


Powoli ukazują swe piękno rododendrony, pierwszy zakwitł  biały, a za nim kolejne


Ciemna czerwień , wpada w bordo


Kolor lila mają nie tylko bzy jak widać rododendrony też [ ciemne plamy to ślady przymrozków]
Kwitną też azalie japońskie [ przymroziło je trochę ] ale nadal są piękne


Pamiętacie motylki?  jutro będą ozdobą stołu


Tyle tego na dziś, jutro mamy Święto  więc czekamy na piękny , słoneczny i ciepły dzień, dziękuję za rady , wizyty ściskam ciepło Dusia

51 komentarzy:

  1. Poducha i poduszkowiec świetny!Ogród pełny zapachu aż u mnie czuć :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna poducha mój synuś byłby wniebowzięty..........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha świetna. Rododendrony zachwycają kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia super.
    Dusia masz piękny ogród; jakoś nie spotkałam lilla rododendrona; śliczny jest.
    U nas ciągle pada, a Tobie zyczę dużo słoneczka i ciepełka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wszystko od słońca zaczynając, a kolorów mam chyba 6 , w różnych odcieniach , ściskam Dusia

      Usuń
  5. Śliczna podusia,a ogród wygląda bajecznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna podusia! Młody właściciel będzie szczęśliwy. Rododendrony zachwycające! Ja mam trzy kolory, chociaz na razie rozkwitają dwa, fioletowy jest troszkę późniejszy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik dla chłopczyka śliczny;)już myślałam Dusiu,że to Ty zrobiłaś ten hafcik a tu taki zonk;/ławeczka spełnia swoją funkcję;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymarzony komplet, mali chłopcy uwielbiają koty i kopary też robią na nich wielkie wrażenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy chłopiec może marzyć o takiej podusi! Wszystko pięknie rozkwita. Udanego świętowania Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduchy, okazałe rododendrony! Miłego świętowania! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają gdzieś około 10- 11 lat , było pięknie i ciepło ściskam Dusia

      Usuń
  11. twój ogród mnie zachwyca:) kiedy ty masz czas i na ogród i na maszynę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Basiu ,mam, ale na ogród zdecydowanie poświęcam więcej czasu , ściskam Dusia

      Usuń
  12. piękne rododendrony, tez mam dwa, ale moje niestety juz skończyły kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej [ dwa musiałam wykopać - choroba grzybowa] ale cała reszta trzyma sie dobrze, kwitną po kolei więc te piękne kwiaty będą dłużej gościć w moim ogrodzie ,ściskam Dusia

      Usuń
  13. Piękna poduszka i Twój ogród - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna podusia :) Jutro bardzo ważny dzień, życzę więc słoneczka.
    U mnie azalie tracą kwiaty przez deszcz i wiatr, ale u Ciebie pieknie się rozwijają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była piękna jak na zamówienie , a moja Leneczka wyglądała przepięknie ,ściskam Dusia

      Usuń
  15. Jak u Ciebie pięknie!!!
    I znów piękne rzeczy stworzyłaś :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusieńko, poducha i kociak - cuuuudne!!!
    Ogród mi dech zapiera. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna poducha - moje kolory!!!! Perfekcyjne wykonanie!!! Gratuluję pomysłowości!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu ,dziękuję , ściskam Dusia

      Usuń
  18. Poducha świetna, a ogród zachęca do wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper podusia :):) No i kotek Sliczny do kompletu :) A w ogrodzie Pieknie !!! :):) Zycze Wam Slonka !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne te Twoje motylki, po prostu ulotne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna poducha dla chłopca i jeszcze kocurek jest do kompletu - Dusiu powiedz mi jak ty to czarujesz że u ciebie słońce świeci a u mnie leje i leje i śniegiem zaprósza przecież Polska jest jedna - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. DUSIU:))MASZ TAKI PIĘKNY OGRÓD:))Twój słodziaczek zawsze taki wstydliwy ?,że chowa się za poduszką:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko, a słodziak nie wstydliwy , ale nie pokazuję twarzy małych dzieci tak już mam ,ściskam Dusia

      Usuń
  23. super poduszka,a ogród zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogród jak zawsze piękny...poducha dopieszczona, a motylki skradły moje różane serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko piękne i nie wiem co bardziej podziwiać ... ogród czy rękodzieło :) Ale jako 3-setny obserwator będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, witam i zapraszam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  26. Śliczna poduszka, ale ogród to mnie powalił, zazroszczę i podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, wpadaj miło mi będzie , ściskam Dusia

      Usuń
  27. Pięknie i jak misternie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dusia jak patrzę na Twój ogród to trochę mi żal że nie mam tego bakcyla. Ja zamiast w ogrodzie plewić chwasty to w pracowni maluję skrzynię posagową. Podusia śliczna a co za kwiatuszek się za nią kryje. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu , czekam całą zimę na te kilka miesięcy , więc nie ma siły zatrzymania mnie w mieszkaniu, a ten kwiatuszek to Ninulka, ściskam Dusia

      Usuń
  29. Dusiu... jak miło u Ciebie w ogrodzie...
    podusia jak zawsze cudnista !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny komplet stworzyłaś:) A ogród cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rododendrony. Widać zadbany duży ogród. Ja w tym roku posadziłam pierwszy raz trzy sztuki rododendronów. Mają jeszcze małe zielone pąki, tak wiec ich kolor jest dla mnie zagadką - Niezapominajkowa podusia jest śliczna ! - pozdrawiam Dusiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. podusia śliczna ale ogród to eden dla duszy ...jeśli pozwolisz kiedyś napiszę o Twoim ogrodzie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że nie będę nie grzeczna jak się z Tobą zgodzę ?a wiersz proszę pisz , będę czekała ,ściskam Dusia

      Usuń
  33. Podusia i kot prezentują się świetnie;- super kolorystyka.
    Ogród nieustannie podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak jak ja Twoje dzianiny Dorotka , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam te Twoje fotorelacje z ogrodu bo w moim małym ogródeczku to można klaustrofobii się nabawić :)))
    Uwielbiam też rododendrony i nawet posadziłam trzy, ale wybrałam dla nich nieodpowiednie stanowisko i niestety nie przeżyły :(
    Poducha i klamkowiec urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma jak Twój ogród,można usiąść i zapomnieć choć na chwilkę o wszystkim ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały zestaw, najbardziej podoba mi się kotek, jak na fankę tych stworzeń przystało :) Rododendrony robią wrażenie, wspaniały ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny masz ogród, obejrzałam dokładnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń