czwartek, 29 maja 2014

Moja kropelka dla Mikołaja i niespodzianka

Paczuszka do Danusi http://anstahe.blogspot.com/ dotarła więc pokażę co wysłałam


Odzew duży ,ale jeszcze można wysyłać - zachęcam podzielcie się sercem z Mikołajem , warto ja jedną wysłałam ale i otrzymałam popatrzcie


Terenia http://tessart57.blogspot.com/ zrobiła mi niespodziankę - dziękuję, dziękuję kochana za te wspaniałości


Piękne i od serca to cieszy bardzo . Dziękuję Tereniu
Zmiana w pogodzie , z wielkich upałów na 8- 10 stopni i upragniony deszcz więc ruszyłam z wysadzaniem ziół, kwiatów jednorocznych . Warzywa  też odżyły [ podlewanie] to jednak nie to samo co deszcz.


Moje rzodkiewki w tym roku są przepyszne 


Kotom w ogrodzie też odpowiada 


Tu i tam łażą po całym ogrodzie


Nie były by to koty -wszędzie ich pełno


Zachęcam do odwiedzin i pomocy dla Mikołaja nasza mała kropelka da ocean dobroci - ściskam i pozdrawiam Dusia

56 komentarzy:

  1. Duśka, bardzo Ci dziękuję za wsparcie.Za upominek dla mnie również. Tak bardzo się cieszę, że Ci na których po cichu liczyłam nie zawiedli. Miło żyć ze świadomością, że gdzieś daleko są Tacy! ludzie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wystarczy tylko brać ,trzeba od czasu do czasu Dać innym , ściskam Dusia

      Usuń
  2. Bo Ty Dusiu masz Piekne Dobre Serduszko !!! Sliczne prace wyslalas ,jak i dostalas. Po deszczu tak zawsze jeszcze bardziej sie zielono robi. Tak Pieknie :) Kotki Sliczne :) Pozdrawiam Cie Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. pergamino Tereski zachwyca mnie od dawna, jest mistrzynią, a kociaki jak się rozpanoszyły, haha dobrze im u ciebie w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda Tereski i Twoje cuda!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dusia wszystko śliczne ale jak paczę na tą grządkę z warzywami to mam takiego dola że chyba a na pewno idę spać. Zapraszam na kawusię tam się dowiesz dlaczego idę spać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i może lepiej będzie jak się położysz [ mnie szkód będzie] ha ha , pozdrawiam

      Usuń
  6. Koty w twoim ogrodzie są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie zielono i takie piękne tło dla kotków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę Danusiu,tak nie lubisz koteczków a u Ciebie masa sierściuchów;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serducho masz dobre to wiem - piękną kropelkę swej dobroci wysłałaś a i piękny prezent dostałaś - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakie wszystko fajne! i koty i ta postać, w serwecie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta kropelka dla Mikołaja, a Twoje koty zawsze są super! Prezent elegancki otrzymałaś i ogród pięknie wygląda! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusia a jak można pomóc Mikołajowi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to proszę do Danusi na blog Anstahe, dowiesz się wszystkiego ,ściskam Dusia

      Usuń
  13. Koty jak to koty,wszędzie ich pełno:)))pergamano Teresy mnie zachwyca:)))a Twoje grządki równiutkie jak w wojsku:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grządki robię pod sznurek [ łatwiej pielić gdy wschodzą] nie trzeba zastanawiać się i szukać rzędów, pozdrawiam

      Usuń
  14. Kartka od Tereski to mistrzostwo! Piękną kropelkę dorzuciłaś dla Mikołaja! Koty w ogrodzie chyba czują się wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciom mamy obowiązek pomagać to nasza przyszłość , pozdrawiam

      Usuń
  15. Śliczny prezent dla Mikołaja :) Kartka, którą otrzymałaś jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zakładki też są wspaniałe , ściskam

      Usuń
  16. Piękne masz warzywka i smaczne rzodkieweczki, widać że masz rękę i do kwiatów i do warzyw. Kot dla Mikołaja cudny, na pewno znajdzie nabywcę. Ja już wysłałam swój wkład. Kartkę od Tereski dostałaś cudną, zasłużyłaś na nią.
    A koty jak to koty, zawsze chadzają swoimi drogami.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi dech zaparło tyle cudowności!!!
    Piękny stół Dusiu:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik , nowy nabytek , a raczej prezent [ pokaże w całości ] jak znajdę odpowiednie miejsce w ogrodzie , pozdrawiam

      Usuń
  18. Zmiana pogody nie przyjemna... Ale Twoje prace wręcz przeciwnie! Bardzo przyjemne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jest w sam raz do pracy ha ha , ale mniej do leżakowania, pozdrawiam

      Usuń
  19. Pięknie te koty się prezentują w ogrodzie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie posiadam żywych , niech pograsują szyte ha ha , pozdrawiam

      Usuń
  20. Koty fantastyczne i jak widać w ogrodzie bardzo im się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko im dla mnie też , ha ha pozdrawiam

      Usuń
  21. Miło mi bardzo że się odezwałaś , również pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdolniacha jesteś, ale o tym już Ci pewnie pisałam. Twoje prace są piękne i wyjątkowe, wydaje się, że czego nie dotkniesz to kwitnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kociska,fajny ogród i jakie apetyczne rzodkieweczki-mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kociakami na drzewach mnie rozbawiłaś! Super wyglądają w ogrodzie :)
    Serdeczności śle :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba stolik , na którym leży rzodkiewka, chyba nie zrobiłaś tego blatu sama....? Pozdrowienia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Leno nie wierzysz w moje zdolności ha ha , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. Warzywek z grządki zazdroszczę i tych pięknych kotków co miziają się pod nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba pierwszy raz Twój warzywnik widzę! U mnie też rzodkiewki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dusia... a mówiłaś, że kotów nie lubisz a tu proszę... w ogrodzie mało mniej ich masz niż ja... hihi
    u mnie znowu ciepełko i zero deszczu...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joaśka i masz rację , te już pojechały , pozdrawiam

      Usuń
  30. Dusiu, jesteś niesamowita, te koty są urocze...praca Tereni śliczna....pozdrawiam cieplutko...miłej niedzieli...i poczęstowałam się rzodkiewką...

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kotki to super pomysł, bardzo pasują w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koty cudowne, w tym cały ich urok, że wszędzie ich pełno :) Prezenty cudowne, zarówno ten dany jak i otrzymany :)

    OdpowiedzUsuń