czwartek, 22 maja 2014

Rododendrony , zawieszka

Moje rododendrony zakwitają jeden po drugim , już kolejne pokazują się z tej najładniejszej strony - przewspaniałe kwiaty


To mój ulubiony kolor pośród różaneczników


Ciemna czerwień nie mniej piękny jak lila


 Oczywiście gdy słońce mocno przygrzewa najlepiej odpoczywa się w altanie - szydełkując


Zawieszka - dość duża bo koło ma 30 cm średnicy ale za to pięknie prezentuję się na dużej przestrzeni , np. w altanie






Okno w sypialni też jest dość dobrym miejscem dla tak dużej zawieszki 


Przypominam o akcji u http://anstahe.blogspot.com/, nadal mamy jeszcze szansę na pomoc dla Mikołaja , pozdrawiam Dusia 


46 komentarzy:

  1. Wspaniała prezentacja, takie obrazy pozwalają zawsze uśmiechowi zagościć na ustach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Duśka jesteś cudowna, dzięki za pomoc. Niedługo zacznę Ci zazdrościc ogrodu, a to bedzie dla mnie symptom raczej nowy. Patrząc na zawieszkę coś krzyczy we mnie w środku Chciałoby się mieć! Kiedyś się nauczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w pozytywnym słowa tego znaczeniu to się cieszę , ściskam Dusia

      Usuń
  3. Dusia:)mnie dzisiaj oświeciło ,że trzeba coś zrobić:)))czasem jestem taka tępa jak koń ołowiany:))Twoje rododendrony piękne:)))nieustannie się nimi zachwycam:)a łapacz snów cudo:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycaj, zachwycaj ja je uwielbiam , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie, aż zazdroszczę tej przestrzeni i zieleni...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sie ciesze ze nastal ten czas rododendronow, uwielbiam ich piekno.
    Moj juz w calej okazalosci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech jest bardziej sprzyjający klimat , ale u nas też sobie nie źle radzą , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Piękna zawieszka i jaka duża ! Rododendrony piękne, musisz mieć odpowiednią ziemię lub klimat. Nie wszędzie tak rosną, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemia kwaśna , najlepiej w półcieniu i poprosić przy sadzeniu o rośnięcie ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Bardzo lubię rododendrony, szczególnie te lila. Jeżeli chodzi o zawieszkę, to jest super i taka wielka - altana ozdobiona wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ogród!!! Rododendrony kwitną cudnie!!! Zawieszka prześliczna!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakto zakwitają .U mnie juz przekwitaja Zawieszka rewelacyjna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe i u mnie przekwitły ale zaczynają lila , czerwone , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Ależ masz rododendrony!!!Ogromne.Mój ma 40 cm:)To sobie poczekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko warto czekać , warto pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Cudowny ogród, ale roboty co niemiara:) zawieszka przecudna, też mam ochotę sobie taką zrobić:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. normalnie gwiazda betlejemska w środku wiosny! :-)
    piękne dzieło

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zawiszka, wygląda tak dostojnie w ogrodzie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ogród :) Ta zawieszka idealnie pasuje do każdego miejsca , jest śliczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaweszka fantastyczna, podobają mi sie tez takie duże białe motyle jako zawieszki w okna...ogród to mi sie prawie sni po nocach,cieszę na zywo oczy moim maleństwem, pozdrawiam Dusiu bardzo serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic dziwnego, że wypoczynek w takim ogrodzie jest słodki:-) Pozdrawiam Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta zawieszka, już ją widzę w mojej sypialni, ale niestety dwie lewe ...:)
    może wymyślę sobie troszeczkę inną wersję, już z gotowo zrobionej...pomyślę...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm tak sobie mysle ,ze dzieki Tobie to ja duzo nazw kwiatow poznalam :) Czasem znalam je ,ale z wygladu nie nazwy. A u Ciebie Pieknie Slonecznie :) U nas po ponad tygodniu Slonka zaczelo padac ,ale to dobrze dla roslinek. Piekna zawieszka !! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie zawieszki zawsze mi się podobają. Piękny wzór!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawieszka zachwyca;)W altance pięknie się prezentuje;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawieszka jest boska - mam kilka dni opóźnienia związanego z nieprzewidywalnymi sytuacjami rodzinnymi - kochana pod koniec przyszłego tygodnia oczekuj paczki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna zawieszka, widzę przed oczami różne kolory i wzory:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkuję już w innym , w upał nic innego robić nie da się , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  24. Widok z okna jest piękny, widze że w Polsce pogoda dopisuje, zawieszka wyszła profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja altanka w takim ogrodzie i z takimi ozdobami zachęca do wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te upały sprawdza się fantastycznie ,ściskam Dusia

      Usuń
  26. Rododendrony kwitną cudnie! twu twu...Zawieszka robi wrażenie :)Dusia pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. O nie jakie masz kolorowe rododendrony! :) a moje uparły się i kwitną zamiast ciemny róż to na biało, a zakwaszam ziemię i zakwaszam... ;) Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , kolor nie zależy od rodzaju ziemi, to nie hortensja, ale rododendron o kolorze białym pąki ma różowe , więc wszystko jest w porządku , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  28. 301!!!!!
    ja tu jeszcze wrócę ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z zimnym sokiem w ogrodzie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  29. ogród zachwyca :) a zawieszka jest przepiękna, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu jak zawsze u Ciebie bajecznie ..po prostu raj dla poetów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolorki!!! Moje azalie przez ten upał stanowczo za szybko przekwitły, ale rododendrony mają się nieźle.
    Zawieszka świetna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zawieszka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna zawieszka. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna :) Jak ci się znudzi jako zawieszka zawsze może być podkładką albo serwetką . Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Echh... piękne skutki odpoczynku w altance - zawieszka przepiękna! O ogrodzie już nie wspomnę - zawsze zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń