poniedziałek, 26 maja 2014

Ogród, kwiaty dla Mamy i upominek

Ogród? tak ponieważ dzięki temu magicznemu miejscu mam raj na ziemi......


Kwiaty w donicach , krzewy zieleń trawnika  uzupełniają  się i nadają specyficzny klimat


Był lilak na nodze , mam też i różanecznika 


Kupiłam jako krzew, ale po dokładnym obejrzeniu i za pomocą sekatora rododendron przeobraził się na piękność na "nodze"



Obok altanki kolejny o tym wspaniałym kolorze


 Kwiaty dla mojej mamy również z ogrodu - moja mama ma 95 lat .....wiek mówi sam za siebie.
Wszystkim  Mamom  o sercach wielkich , miłości bezgranicznej - Życzę 100 lat


Zawieszka z różyczkami [ zasuszone oczywiście z ogrodu] dla koleżanki na urodziny , chciała coś z ogrodu żeby mogła podziwiać dłużej jak tydzień- wymyśliłam takie coś 


Kwiaty będzie można za jakiś czas wymienić


Najbardziej cieszy to ,że koleżanka jest zachwycona .
Mazury skąpane w w słońcu  , zraszacze poszły w ruch


Konewki chwilowo w rezerwie, pozdrawiam z upalnych Mazur , dziękuje i dla ochłody zapraszam na mrożoną kaweczkę , sok z lodem i leniuchowanie na ławeczce pośród kwiatów ..............


Czekam Dusia


52 komentarze:

  1. Oj tak, gorąco dzisiaj u nas. U mnie też w ruch poszła mrożona kawka na działce, wśród zieleni. Wprawdzie nie tak pięknej jak u Ciebie, ale grunt to cisza, spokój i zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie u Ciebie :))) Chętnie wpadłabym na mrożoną kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam miło mi będzie , oj miło ściskam Dusia

      Usuń
  3. Ogród nieziemski, więc się wpraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusia lubię mrożona kawę, chętnie bym wpadła ale troszkę daleko. Pozdrawiam i całuję Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. och z przyjemnością posiedzę na ławeczce,tym bardziej,że u mnie burza:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak pieknie juz u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród i piękne kwiaty.
    Cudny bukiet dla mamy, ja nie mam mamy od 29 lat...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród marzenie :)
    Piękny wiek ma Twoja mama, pogratulować, Prezencik dla koleżanki super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie bym się napiła kawy w tym ogrodzie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moim towarzystwie ha ha , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. U mnie zraszanie było z nieba :)) właśnie skończyła się burza. Twojej Mamie to już nie wypada życzyć 100 lat, trzeba raczej 200 :)) Taki bukiet na pewno bardzo cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili pada i u mnie , nareszcie , ściskam Dusia

      Usuń
  11. Piękny ten rododendron :)
    A na Twoją ławkę to się napatrzeć nie mogę. Cudowna :) Też bym chciała taką mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją dostałam na prezent od przyjaciół, ściskam Dusia

      Usuń
  12. Świetny pomysł z tym rododendronem, ja trochę się boje ciąć, bo nie wiem jak, ale widzę super efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nie każdy krzew nadaje się do formowania [ mój miał dość wysoko gałęzie ] i dlatego wyszło to co wyszło pamiętaj ,że cięcie pozbawia kwiatów w następnym roku, pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Dzięki za wyjaśnienie, może poeksperymentuję na moich krzewuszkach lub pęcherzownicach, czas się odważyć :)

      Usuń
  13. bardzo piękne miejsce, podziwiam staranność i dbałość o detale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , rośliny wymagają pewnej oprawy, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Przecudnie,też bym chciała kiedyś stworzyć takie miejsce moje na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rododendron na nodze jest fajowy;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Mama ma 82 lata i też jest cudowną Kobietą...pomimo wieku mogłaby "zachodzić" mnie na śmierć...ja padam, Mama jeszcze by coś porobiła...co za Kobieta...Kocha również kwiaty, a ogród to jej azyl na smutki i gorsze dni...
    Pozdrowienia dla Mamy i dla Ciebie...:)
    a, rododendron cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny bukiet kwiatów, marzenie. Zawieszka przeurocza, koleżanka nie ma na co narzekać :) A ogród... jak zwykle zachwyca swoim pięknem. Żal, że można tam być jedynie przez oglądanie zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogród zachwyca, bukiecik prześliczny! Cudne dekoracje wymyślasz na tych obręczach!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas w centrum niestety ponuro, chłodno, nijako, a wczoraj była WIELKA ulewa. Ogród coraz piękniejszy, ten rododendron na kiju jest super, ja niestety boję się ciąć. Wydaje mi się, że zniszczę roślinę.
    Kwiaty dla mamy piękne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa nowa dekoracja ! śliczny bukiet!

    OdpowiedzUsuń
  21. a tam w dali cudny wiatraczek...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, taki ogród to prawdziwy "raj na ziemi".
    Zawieszka bardzo ciekawa, podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Dusiu Twój raj jak zwykle cudny , oaza piękna i spokoju.A zawieszka dla przyjaciółki rewelacyjna..szczęściara z niej...pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogród wiadomo! Piękny ;-)) Śliczną zawieszkę stworzyłaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż ogród zachwyca to prawda oczywista :) Bardzo lubię zaglądać do Twojego ogrodu i zgubić się w nim na trochę. Zawieszka cudnej urody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i zapraszam częściej ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  26. Piękny ogród. A kwiaty dla mamy są śliczne, na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna zawieszka,ogród zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogród rzeczywiście jak raj na ziemi! Piękne roślinki aż kuszą do błogiego lenistwa:))) plus słoneczko:)) a u nas od poniedziałku pada codziennie:( Prezent też świetny!
    Ps. Moja kochana Babcia w październiku też będzie obchodziła 95 urodziny:)))
    Pozdrawiam. Gosia z Mamelkowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, dokładnie tak jak piszesz - raj na ziemi :) patrzę i napatrzeć się nie mogę... a rododendron na nodze obłędnie piękny, a ten kolor... cudo! Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze pocieszyć się na zapas , bo gdzie będziemy? nigdy nie wiadomo,ściskam Dusia

      Usuń
  30. Ogród ........ zapiera dech w piersiach. Bajkowy.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście raj na ziemi!
    U mnie już zimno i deszczowo. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zimno idzie chyba od Ciebie ha ha - dziś już psuje się pogoda ,ściskam Dusia

      Usuń
  32. twój ogród mnie zachwyca :)
    podziwiam prace jaka musisz w niego wkładać by tak pięknie wygladał :)
    a prezencik dla mamy to po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  33. Basiu praca owszem , ale serce to na pewno - dziękuję i pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń