sobota, 20 października 2012

Porządki w ogrodzie

Słońce wyśmienicie przygrzewa więc jest b. przyjemnie.
Czas zacząć porządki i złapać ostatnie promienie słońca.
 
 
 
Pytacie gdzie są liście? Są są. Tylko kwiaty nic nie robią z jesieni
podnoszą się ku słońcu jakby mówiły-zatrzymj się Lato .  .  .

 
 
Chwila  na małą kawkę i bujanko. Trzeba nabrać sił, grabienia sporo. 
 
 
 

                      To nie żarty liście są, a jak liście to już jest jesień widać to wokół.              




                                      Pozdrawiam Dusia - a mi jest szkoda lata....................

4 komentarze:

  1. Piękny widok, porządek na całego!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogród!!
    Oj i ja się muszę wziąć za działeczkę a tu czasu jak na lekarstwo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dusiu!
    Mam nadzieję, że nie zakłóciłam Twojego spokoju moim najściem...
    Wpadłam do Ciebie od Gai. Miało to być tylko 5 min...Zasiedziałam się... ile czasu? Nie wiem...
    Tak miło, pomysłowo i domowo jest u Ciebie, że niema się ochoty wyjść...
    Jeżeli pozwolisz, będę częstym gościem u Ciebie.
    Zostawiam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń