niedziela, 17 grudnia 2017

Zagadki ciąg dalszy, a nawet dwie zagadki.........


Imię mojej siostry bliźniaczki nadal nie zostało odgadnięte-[ znajomych i rodziny nie wliczam do zabawy]
Bycie grzecznym popłaca, upominkom nie ma końca..........


 Przyjaciółka Anulka 
Przepyszne pierniczki i dużo blasku świecidełek podarowała


 Uleczka


przesłała te wspaniałości.........Dziewczyny dziękuję, dziękuję.


Upominki, które pojechały w zabawie Podaj dalej  do Marysi   
Miałam mały problem- Maryś jest uzdolniona wszechstronnie więc postawiłam na wnusie......
moja maszyna została naprawiona, więc szyciowo u mnie


Poduchy i koty w świątecznym wydaniu

Świątecznie ubrany parapet w śnieżnej szacie


Okno w sypialni


nadal czekam na imię siostry bliźniaczki i mam jeszcze jedno dodatkowe zadanie ......kto mam  tak piękną choinkę? oczywiście z naszych blogowych Dziewczyn


pozostało mi trochę ozdób  więc zapraszam do zabawy- tyle w pudle już tylko jest


Czekam na imię siostry..........i druga zagadka... nazwę bloga, lub imię osoby, która ma tak piękną CHOINKĘ   ściskam  Dusia

25 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie Dusiu biało. Ślicznie!
    Może siostra to Dorota? A choinka u Reni (przyjaźnicie się mocno)?
    Buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem przyjaźnimy się......

      Usuń
    2. Sądząc po kolorach bombek to myślę że zagadka odgadnięta i jest to choinka u Reni http://renia69802.blogspot.com/

      Usuń
    3. Uleczko moje bombki są u wielu osób......ale miło,że próbujesz pozdrawiam

      Usuń
    4. eheheeh... no tak ;) to może Anulka ;) co prawda bombeczki od Ciebie dostałam, ale jak zabawa to zabawa :)

      Usuń
  2. Ale biało? U nas ciagle mokro i szaro :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale CUDO:)
    zazdraszczam tych śnieżnych kulek są wspaniałe:)
    prawdziwie u Was zimowo :)u nas chlapa i pada wciąż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu nie zazdraszczaj, paczka w drodze.......

      Usuń
  4. Piękne podaj dalej przygotowałaś Dusiu :) i jaki pomysłowy lampion od ANulki :)
    Jak się jest grzecznym to tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. choinka śliczna ale ,,,,,,,nie wiem czyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam imię siostry- bliźniaczki - Aniela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu,piękne prezenty dostałaś,a ja pragnę jeszcze raz podziękować Ci za Twoje wielkie serce,prezenty które przygotowałaś dla mnie w zabawie " podaj dalej" są fantastyczne,trafiłaś z nimi w dziesiątkę,moje wnuczki są zachwycone,bardzo dziękuję 😘😘😘
    Ściskam mocno 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra to Krystyna, a choinka Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie moim zdaniem to jest ubrane drzewko, bo choinka to jet kolorowa, kiczowata i taka jest zawsze u mnie pozdrawiam

      Usuń
  9. Wspaniałe prezenty dostałaś i śliczności stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty!
    A ile masz sióstr? Przejrzałam prawie całego bloga i znalazłam tylko jedno imię ale nie jestem pewna więc stąd moje pytanie =) Przyznam że tajemnicza jesteś, nawet gdy przygotowałaś poduchy dla siostry na prezent świąteczny to nie użyłaś jej imienia =P
    Ale dzięki temu dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy - masz przepiękny ogród, robisz fantastyczne bombki, poduszki... i pochodzisz ze stron mojego męża =)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sióstr miałam 4- jedna odeszła,a za miłe słowa dziękuję.....pozdrawiam

      Usuń
  11. Choineczka cudna,może to jest choinka Babci Anulki??Zazdraszczam tych przepięknych bombek:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, ciepły i pełen świąt post. Przypomniałaś mi o skrzyneczce na parapet. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczuszki cudne, a i parapet wygląda bajecznie! No i piękna ta biel za oknem, u nas co trochę śniegu spadnie to zaraz topnieje:-(
    I tak sobie strzelę, że Twoja siostra ma na imię Kasia.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne prezenciki :) a klimat w domu juz cudnie świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie Dusiu tak miło,prezentowo i świątecznie. Skrzyneczka udekorowana udekorowana świecidełkami stwarza nastrój zanim się wejdzie do domu.Wesołych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty a koty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie u Ciebie. Tęsknię za taką zimą za oknem. Piękne świecidełka dostałaś. A dopiero teraz dopatrzyłam,że mój przepiśnik zawędrował do Ciebie. Ula wcześniej dostała już jeden przepiśnik i pytała się mnie czy może mój komuś sprezentować byłam ciekawa do kogo trafi i widzę zagadka rozwiązana :)

    OdpowiedzUsuń