niedziela, 24 grudnia 2017

Potrzebne wsparcie

Witajcie Moje Drogie !!!  
Normalnie miala byc juz Wigilia  Spokojna !!!  
I bedzie ,ale dla mnie juz nie tak calkiem spokojna czy wesola :((
Wczoraj sie dowiedzialam ,ze kolezance blogowej , co prowadzila bloga :Szminka w kurniku .
Mysle ,ze czesc z Was ja zna ,pamieta Szminke ! 
Madzia Potrzebuje pomocy :(( Nieszczescie sie stalo :((  
Przedwczoraj spalil sie ich Dom :((( Stracili wszystko :(( 
Madzia nie wie ,ze pisze posta . A ja tego nie robie dla pokazu !!! 
Sama pomoglam posylajac jej troszke pieniedzy. 
Co sie stalo ? Jak do tego doszlo ? 
Nie wiem ,nie pytalam , po prostu poprosilam ,a wrecz wyprosilam numer konta ,bym mogla jej pomoc. 
Co mnie dziwi , ze ta dziewczyna tak wielu chorym dzieciom pomogla !!! 
Teraz przed Swietami organizowala ze znajomymi kiermasz ,z ktorego pieniazki zostaly przeslane do szkoly . 
Napisala mi ,ze Głupio jej prosic mnie o pomoc !!! Dla siebie ,jest ciezej prosic :((((  
Czy wazne co sie stalo ??
Ja uwazam ze Najwazniejsze jest to ,ze ta rodzina : Madzia z mezem i dwojka maluszkow ZYJA !!! 
Dom mozna wszedzie znalezc ,nowy wybudowac ,ale takiej straty jak zycie , na to nikt ,nic nie pomoze !!! 

Nie zmuszam nikogo do niczego !!!
Przyslowiowa zlotowka sie liczy i jest bardzo wazna w tym ciezkim momencie !!!
Prosze Was o Pomoc , choc Szczerze nie bede miala nikomu za zle jak sie Wam nie uda. 
Rozumiem ,wiem ,ze nikt nie ma lekko. 
Ale Razem mozemy Pomoc ! Razem jest w Nas Sila i Dobro !!! 
Jezeli ktos zechce pomoc to prosze odezwijcie sie na moja poczte ,a ja podesle Wam numer konta i dane. Lub przez FB . 
Nie chce wstawiac danych tutaj, przepraszam. 
Moj skrzynka pocztowa to : 
agaaaa1981@interia.pl

Jestem z Agnieszką i zapraszam Was Kochane Dziewczyny wesprzyjmy przysłowiową złotówką, znam to uczucie bezsilności i wiem też jak Bardzo nam POMOGLIŚCIE

5 komentarzy:

  1. Smutna wiadomość. Postaram się udostępnić apel. A Tobie Dusiu życzę zdrowych, wesołych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smutne wieści...Mimo wszystko, Dusiu- Zdrowych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Pieknie Kochana za pomoc !!! Tak mi Madzi szkoda :(( Czlowiek pomaga innym ,to przeciez nalezy i mu sie pomoc !!! Bylabym Bardzo Wdzieczna za kazda Pomoc !!! Pozdrawiam Cieplutko !!! Buuuziaki Dusiu Sle !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka strata, wielka tragedia i wielkie Twoje serce. Odezwę się.

    OdpowiedzUsuń
  5. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังสารคดี

    OdpowiedzUsuń