środa, 6 grudnia 2017

Mikołajkowy upominek i ZGADKA

Mikołajki dla małych i dużych, aż tak grzeczna to ja nie byłam, ale widocznie Mikołaj miał inne zdanie..........upominków moc więc będę chwalić się i chwalić..........


Mikołajkiem od tych cudowności jest Ewunia 


Dziękuję bardzo, bardzo.
Kolejne upominki w następnym poście, a dziś zapraszam Was do zabawy........Kolejna Zagadka, upominek z poprzedniej jest już u Karoliny

Zagadka, tak, tak otóż pytanie jest takie....Mam Brata bliźniaka, czy Siostrę ? żeby było bardziej tajemniczo to poproszę podać IMIĘ Siostry czy też Brata............będzie upominek zapraszam
Jest jeszcze jedno miejsce do zabawy Podaj dalej- moje ostatnie podejście.
Maszyna do szycia wróciła od mechanika dla sprawdzenia czy jest okej... uszyłam poduchy


pojechały już do grzecznych Dziewczynek


Stroik dla koleżanki


Igliwie w gąbce, będzie bardziej trwały...........Zapowiada się super dzień, wizytę  zapowiedziała Przyjaciółka, kawa będzie w świetnym towarzystwie.
Pozdrawiam ciepło i ponawiam pytanie Siostra czy Brat i IMIĘ ?



32 komentarze:

  1. Bożena albo Stanisław:)
    Pierwsze skojarzenie.
    Miłego dnia:)
    Poduchy idealne na święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brat Mikołaj :-)???
    Jakoś tak mnie też świątecznie naszło. Stroik piękny. Również życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brat Mikołaj oczywiście. Bo o kogóż innego można pytać 6 grudnia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś Mikołaj nie dostrzegł niczego złego, skoro przyniósł takie superanckie dary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w zabawie podaj dalej - a niech mnie... zapisuje się. Gdzie mogę poczytać dokładne zasady zabawy (aby czegoś nie przeoczyć). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, a zasady są proste, ja mam na wysłanie rok- zawsze wysyłam o wiele szybciej, Ty jak otrzymasz upominek ogłaszasz zabawę u siebie i też masz rok na wysłanie, wysyłamy coś wykonanego przez siebie, możemy dopytać osobę jakie lubi kolory itp.wysyłamy dla 2 osób,jeszcze raz dziękuję pozdrawiam

      Usuń
  6. Poduchy,jak zawsze przepiękne.Częściej rodzą się bliźniaki jednej płci,więc stawiam na siostrę. Jakoś Katarzyna pasuje mi do Danuty. Jeżeli miałabyś brata bliźniaka,to tylko Juliana.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. hm siostra 100 procent i to chyba ty jesteś młodsza strzelę:)
    imię imię może być każde Danusia może i Wiesia Krysia :)
    ale fajne uszytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, gdzie Twoja pamięć Reniu, tyle razy rozmawiałyśmy pozdrawiam

      Usuń
  8. Stawiam na siostrę - Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać opłaca się być grzeczną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj byłaś Dusiu bardzo grzeczna w tym roku i Mikołaj o tobie nie zapomniał :)
    Poduchy piękne,jak zwykle 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dusiu, prezent mikołajowy śliczny, wychodzi na to, że grzeczna byłaś :)))))))

    Ja też jestem z bliźniaków :) O Twój brat{?) to może Zbyszek?
    Danuśka i Zbyszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduchy piękne:) Myślę, że masz brata - może ma na imię Piotr... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny prezencik dostałaś, a poduchy są Przepiękne!!!
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za upominek:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgadłaś, upominek się należał, cieszę się,że przypadł do serca pozdrawiam

      Usuń
  14. Poduchy i stroik - cudne, a prezenty piękne :D. Jednak musiałaś być trochę grzeczna ;)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezencik,a poduchy rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne poduchy i stroik też ładny. Cieszę się, że broszki dotarły. "Ukradnę" Ci zdjęcia, bo tak się śpieszyłam, że nie zrobiłam ani jednego. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu kradnij kradnij, a broszki są super dziękuję jeszcze raz pozdrawiam Dusia

      Usuń
  17. Cuda, cuda te poduchy muszę przyznać się już u mnie Duśka dziękuję, dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna niespodzianka do Ciebie dotarła Dusiu. Poduchy pomysłowe, stroik też uroczy. Pozdrawiam:))
    A bliźniak? może brat Janusz?

    OdpowiedzUsuń
  19. A może Anna? Takie ponadczasowe imię. Szkoda, że nie mam bloga. Kusi mnie taka wymianka, ale czytając że część wymianek korkuje się u "zbieraczy prezentów" to może i dobrze? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń