poniedziałek, 11 grudnia 2017

Mikołaj był nadzwyczaj szczodry

Mikołaj nad wyraz był szczodry w osobie Reni ............listonosz ledwie wtachał paczkę do mieszkania- pierwsze piętro


Same cudeńka, świetne wykonanie i praktyczne


Niciarka zmieniła swoje przeznaczenie - zamieszkała w niej część moich biżutek


 Wygodna w użyciu i na dodatek jaka ładna, miejsca mam na kolejne biżutki, a przecież  jeszcze Święta przed nami, żeby nie było że  już miejsca na biżuterię nie mam.....ha ha to wiadomość dla mojego M


Ciasteczka- maślane chyba były tak pyszne,że nie ma po nich już śladu- Mikołaju czy można poprosić jeszcze?
Renia nie zapomniała o mojej Ninuli


Ninulka 'cioci Reni" dziękuje bardzo, bardzo, pytanie nadal aktualne tak mam Siostrę bliźniaczkę- czekam na imię.........
Pozdrawiam z Mrozów  Dusia

31 komentarzy:

  1. Same wspaniałości!
    Ps. A skarby od Ciebie jak co roku ozdabiają mój salon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudowne prezenty dostalas Dusiu :))) Renia jak i Ty macie Duze Kochane Serduszka !!! :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Mikołaj cały rok zbierał dla Ciebie prezenty,albo i dłużej. Moja pierwsza myśl,że masz siostrę była trafna, skoro zagadka jest grudniowa,to może w tym miesiącu obchodzi imieniny np. Ewa. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak siostra??? Prezenty super otrzymalas:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogaty Mikołaj do Ciebie zawitał, ale musiałaś być grzeczna :)
    Ja nie wiem Dusiu czy masz jakąś inną siostrę poza Henią, więc stawiam na Heniusię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce mam jeszcze 3 siostry.....pozdrawiam

      Usuń
    2. Hahaha... i skąd ja mogłam to wiedzieć :)

      Usuń
  6. Prezenty śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności!!! Zazdroszczę niciarki. :)
    A jedna z Sióstr to może Marysia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten Mikołaj.
    Chyba byłaś Dusiu bardzo grzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale byłaś grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. HOhoho!!Ale musiałaś być grzeczna przez cały rok:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty dostałaś,Mikołaj się postarał 😃 a siostra to może Teresa 😏
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam siostrę Terenię, ale to nie bliźniaczka pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo szczodry ten Mikołaj, no ale przecież byłaś bardzo grzeczną dziewczynką więc Ci się należało.

    OdpowiedzUsuń
  13. znaczy się... byłaś grzeczną dziewczynką Dusiu :)
    śliczne prezenciorki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały prezent! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. tak właśnie mają grzeczne dziewczynki,super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja siostra ma na imię Jasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty! Oj, bogaty ten Mikołaj :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty! To obstawiam Marię, choć typowałam brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty. Lecę i ja piec ciasteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi nadal nie ma- znajomi i rodzina nie są brani pod uwagę.......

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń