sobota, 23 lutego 2013

Nowe pomysły / Być kobietą

Pracuję nad ozdobami, ale zrobienie kwoczki, zajączka to jest pół sukcesu. Podczas dziergania już wiem  w jaki sposób wykorzystam, z czym połączę lub do czego. Kwoczki, kurki jak kto woli same w sobie są ładne, ale gdy je się wyeksponuje zyskują jeszcze więcej. Przekonajcie się Same i oceńcie -Dusia


Kwoczka samotna też ma swój urok, ale moja propozycja wygląda tak...........
 
 

Obręcz na niej kwoczka, kilka kwiatuszków, bazie i mamy następną zawieszkę - dekoracja gotowa jedyny problem to znalezć odpowiednie miejsce  do  zawieszenia i będzie cieszyć  nas do lata .




Bazie są najprawdziwsze z prawdziwych .


Zawieszka na tle okna [podoba mi się to przebicie światła].









Tak oto wygląda moja propozycja kwoczki jako zawieszki.


Kochani sobota - Być Kobietą to nie lada jest Wyzwanie, a tym bardziej przy tym jakie Tafcik daje nam ZADANIA - trzeba tańczyć, czytać, manicury, pediucury  i odnawiać znajomości, lecz zadania wykonane, bo Kobiety mogą wiele........
Czytam, czytam, ale jak to zwykle bywa na te przyjemności czasu nie zbyt wiele mam [do poduszki] więc to musi być przyjemne [ogrody, aranżacje, kwiaty, kwiaty]. Czasami coś Grocholi [lubię],


 Wpadnijcie na blog "Mamo dlaczego jesteś smutna" potrzebna pomoc. Zapraszam Was kochane do odwiedzania mnie - następny post pisanki w kolorze, a na dziś to tyle dziękuję za wizyty i czekam drzwi są zawsze otwarte........Dusia

46 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wyeksponowanie kurki/kwoczki/kwoki;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z kurką jest świetny! Naprawdę dodaje jej to jeszcze więcej uroku , no i pewnie bardziej rzuca się w oczy taka ozdoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fruwająca kokoszka jest świetna:)a raczej gotowa do startu ;)
    Pomysł z obręczą trafiony.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł i wykonanie!!! Tak jak i Agnieszce, kojarzy mi się z kurką gotową do lotu.
    Coś mi się przypomina, że tą pozycję już czytałam, ale ja "połykam" książki i w pamięci zostają tylko te, które mnie naprawdę zafascynowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i jak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, no i paluszki zdolne:)))
    Chciało by się tak wymiatać szydełkiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stroik do okna.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Odezwij sie do mnie na meila p_Elunia@interia.pl,chciałam o cos zapytać ,a nigdzie nie mogę znaleść twojego adresu

      Usuń
    2. Pisałam, ale nie wiem czy poszło więc mój :danuta.angulska@gmail.com pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Bardzo ładnie prezentuje się kurka na obręczy. Świetny pomysł na dekorację domu. Moje gratulacje dla Ciebie :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kwoczka,cudna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ozdoba, bardzo wiosenna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Walimy nie tylko drzwiami ale i oknami,trochę uchyl.Powiem Ci jedno jesteś mistrzynią w robieniu cudeniek. Przyznaje Ci rację aranżacja jest super i podnosi walory kwoczki.Duże cmokasy

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta zawieszka !
    W oknie prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiety mogą wiele... super, że poczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z taką ozdobą :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyeksponowane zdecydowanie zyskują :))

    OdpowiedzUsuń
  18. super polaczenie kurki z obrecza calosc prezentuje sie slicznie pomysl na 100 % genialny ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie ta kurka wygląda! pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewien miś podziwia, pozdrawia i uprzejmie przypomina się o wzorek.
    Mail: paddington.mis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ozdoba m szukałam jak się robi kurki i nie moge znaleść //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wrzuciłam, muszę rozrysować sama,jak to mówią dziergam je z własnego pomysłu- kurki, zajączki. Bazą jest wzór dzwonka ja tylko dopasowuję pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Cudowna kurka a juz ta ozdoba w oknie z cala gra swiatla to rarytasek.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rzeczy same piękności.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ozdoby! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurka jest urocza, a w oknie wygląda jak jaskółeczka co to wiosnę zapowiada :) Fajny pomysł na zawieszkę

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna ozdoby:)tak wiosennie się zrobiło:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda ozdoba wychodząca spod Twoich rąk jest prześliczna.
    Kwoczka bardzo piękna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zwieszka mi się bardzo podoba i najładniej dla mnie wygląda w oknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwoczka z zawieszka to jest to ..i obojętnie gdzie zawiśnie to się robi weselej..Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, dziękuje za miłe komentarze u mnie. Fajne robisz te kurki i zawieszki ekstra! Ja też zaczęłam przygotowania do świąt - wzięłam się za pisanki, niebawem pokażę na blogu - zapraszam.
    Pozdrawiam ciepło - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie to zawsze zastanawia, jak Ty usztywniasz swoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, klej wikol i ługa w proporcji pół na pół, kształt to kwoczki np. na dużych jajach steropianowych [ogon recznie] i cała tajemnica pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł. Kurka prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dusiu, Twoje pomysły na zawieszki są super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dusiu piszę w sprawie wymianki: wyślij mi na maila adres do wysyłki.
    Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna kurka! Jestem nią zachwycona!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super!! czytanie tego, co się lubi ... zawsze o tym marzyłam na studiach :))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Super!! czytanie tego, co się lubi ... zawsze o tym marzyłam na studiach :))))

    OdpowiedzUsuń