poniedziałek, 29 września 2014

Wykorzystać pogodę co do minuty

Ogród jesienią nastraja nas , wycisza , spokojne kolory usypiają nas, a zapadający zmierzch pozwala mieć więcej czasu tylko dla siebie . Zwalniamy tempo i częściej poświęcamy wolne chwile  na nasze małe zachcianki, ulubione zajęcia - moje szydełko też wróciło do łask [ latem mało szydełkuję ], ale jeszcze zanim na dobre przyjdą chłodne dni ,ciągle jestem jeszcze w ogrodzie .


Wczoraj pojechałam na giełdę  po bratki ,ale wróciłam jeszcze z takimi oto koszami [ nie mogłam ich nie kupić]


W następne lato będą  przewieszały się  z nich pelargonie, a może surfinie , 


Dostałam tez kolejne wrzosy , tym razem malowane , tak tak malowane 


Różowy , taki trochę nie naturalny kolor ,jednak ma w sobie piękno.


Drugi jest bardzo ciemny ,ale czy też nie piękny ,posadziłam obok jasnego ,żeby wydobyć to coś.


Żeby nie było tylko o ogrodzie , pokażę poduchy jakie uszyłam .


Miały być wiosenne , ale czy na pewno takie wyszły?


Mam nadzieję ,że nie wrócą, ale nigdy nic nie jest pewne, więc czekam na wiadomość, lub zwrot.


Na tym kończę  . Dzięki ,że wpadacie do mnie , ściskam Dusia


















33 komentarze:

  1. Danusiu wrzosy sa cudowne !A poduszki jak dla mnie -wiosenne....Cały Twój ogród to po prostu bajka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER wrzosy, piękne.. Pozdrawiam i zapraszam kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, koszyki są rewelacyjne, tez bym kupiła, z miejsca:-))))
    Ten ciemny wrzos- przepiękny. Poduchy- wiadomo, każda coraz ładniejsza!!!!
    A ogród boski, wiem, wiem, ile pracy w to wkładasz, ale wiem jak to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny masz ogród-sama rozkosz w nim przebywać:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, kolorowy ogród! wcale mnie nie dziwi, że łapiesz tam każdą słoneczną chwilę:) Poduchy przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poduchy...a ogród zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, Twój ogród zachwyca w każdej porze roku, kosze cudowne i nie dziwię się że je kupiłaś, też bym je kupiła:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wrzosowisko to tylko u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzosy są i imponujące!!! wspaniałe!! Gdybym tylko miała taki ogród tez pewnie spędzałabym w nim każdą chwilę:-) pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I nastala jesien , a u nas dzisiaj zaczelo padac i pochmurnie sie zrobilo . Poduchy Dusiu sa na Prawde Piekne !!! :) Cuudne materialy i wykonanie na prawde Suuuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłaś nie kupić tych koszy, wyglądają na płocie niesamowicie. Wrzosy masz wyjątkowo okazałe,
    a poduchy - bajka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. matko! u ciebie nawet bratki mają jesienne kolory! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lubię , każda pora roku ma swoje 5 minut w moim ogrodzie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Kosze świetne i bratki pięknie w nich wyglądają. Fakt, jak widzę czasem w sprzedaży wrzosy to te kolory wydają się nienaturalne, ale u Ciebie w ogrodzie nawet te malowane wyglądają pięknie i naturalnie. Poduchy bardzo ładne. Te kwietne wianuszki mają taki antyczny rys, który bardzo lubię . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogród jest kwitnący i bardzo kolorowy :) a kosze PRZECUDNE!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie się podoba pomysł z bratkami w koszykach na płocie :-) nie ma to jak pionowy ogród

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zakup, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusieńko, poduchy są CUDNE!!! Czy wrócą? Chyba żartujesz. Są takie radosne i piękne, że na bank nie wrócą :)
    Wrzosy śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach jakie piękne kosze też bym bez nich nie wyjechała z targu, bratki o tej porze wyglądają tak jakby zapowiadały lato , tylko te wrzosy przypominają o jesieni....poduchy zachwycają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te kosze i pięknie wyglądają na płocie...spokój i zaduma skrada się w Twoje okolice:) pięknie...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu nic nowego nie wymyślę, Twój ogród jak zawsze zachwyca i kosze są bardzo pomysłowe. A na poduchy rzucam czar, żeby nie wróciły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Usiąść w takim magicznym ogrodzie, napić się gorącej czekolady i podumać.... oto moje nowe marzenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Dusiu, umiesz stopniować napięcie! Najpierw fantastyczne kosze, potem przepiękne wrzośce,a gdy człowiek myśli, że to już koniec, nagle widzi najbardziej perfekcyjne poduszki świata. Są cudowne i jak wrócą, to ja chętnie je przygarnę!;)) Ale nie wrócą.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te wrzosy powalaja, podziwiam tym bardziej bo wiem ze sama je rozsadzasz...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten Twój ogród o każdej porze roku.A wrzosy wyjątkowo piękne,bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dusiu wiosenne czy jesienne ważne że aż się chce do nich przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszyki cudne, a w ogóle cudnie u Ciebie. Buziaki posyłam i na glosowanie na mnie w konkursie zapraszam. Szczegóły na blogu Dusia, liczę na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już byłam i zagłosowałam , jakże by inaczej , jutro tez wpadnę ściskam Dusia

      Usuń
  27. Kosze warte uwagi, nie gniewaj,że o tym piszę się ale zauważyłam ,że wrzosy Ci brązowieją [ grzybowa sprawa], jest ciepło to zdążysz i popryskaj je Aliette. Jak Ci się nie podoba mój wpis to przepraszam i skasuj go bez obawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zaraz skasuj , a dlaczego dobre rady zawsze cenię, co do grzyba[ pryskałam i to kilka razy , ]ale spróbuje tym co piszesz pozdrawiam ciepło Dusia

      Usuń
  28. Jakie piękne poduchy! Cudeńka po prostu :D

    OdpowiedzUsuń