wtorek, 30 września 2014

Pokażmy innym co może blogowy świat...

Blogowy świat , a w nim osoby , które znamy z postów , komentarzy, jedni wpadną raz, drudzy kilka , a są i tacy co odwiedzają nas często.Wirtualnie znamy  się , podziwiamy prace, ciekawe  pomyły ,przeżywamy wspólnie to co miłe ,ale i ból, smutek. Wspieramy się  gdy jest taka potrzeba i właśnie mamy możliwość pokazania naszej siły blogowej, otóż nasz blogowa koleżanka Zosia potrzebuje nas jak nigdy dotąd.  Zosia bierze udział w konkursie i liczy na nasze głosy Galeria Zosi to blog jaki prowadzi , a prace jakie tworzy , jest to  Osoba z pasją  ............


Maluje, ozdabia wszystko co wpadnie Jej w ręce  ha ,ha


Wspaniale zdobione skrzynki, malowane poduchy


Skrzynie posagowe są tak duże ,że nawet pomieszczą właścicielkę 


 Jej zaangażowanie w twórczość zasługuje  na nasze wsparcie, proszę zajrzyjcie na Zosi blog , a tam dowiecie się  wszystkiego.
Było o Zosi ,ale nie pokazać ogrodu to już było by nie ładnie ,miło mi gdy  u mnie Jesteście


Zmiana kwiatów i atrybut jesieni- dynie


Kupowana była na zupę , ale żal mi było i pozostała w ogrodzie.


Powstała też ścieżka do kącika , a to jeszcze wrzosy....................


Zapraszam do Zosi i oczywiście mojego ogrodu. Pozdrawiam i dziękuję Dusia



42 komentarze:

  1. kochana do Zosi już biegnę......ale najpierw posiedzę w Twoim ogrodzie i popodziwiam ład, piękno i spokój pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twoim ogrodzie jest przepięknie, zawsze z przyjemnością go odwiedzam i dziękuję Ci za tę możliwość. Teraz spieszę na blog Zosi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ten Twój ogród!... A wrzosy - marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Danusiu jesteś nie samowita. Moje prace w otoczeniu Twojego ogrodu to poezja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu ta ścieżka mnie zaczarowała;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu, ja do Twojego ogrodu zachodzę codziennie,nawet nocą. A teraz będę skakać po ścieżce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie prost bo wskoczysz do ogniska, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  7. Ach te wrzosy - wyglądają zjawiskowo! U Ciebie Dusiu zawsze pięknie. Zosię znam już od dawna więc i tym razem będę ją wspierać bo zasługuje na to bezapelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. odwiedzam blog Zosi i znam Jej urocze prace często się nimi zachwycając:))))
    a jesienny ogród nadal magiczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Zosi - samosi :) Urokliwe, z sercem i z duszą, miło obejrzeć,

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie w Twoim ogrodzie...wrzosy zachwycające:)))
    Pozdrawiam już październikowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tak wielkiej dyni mogłabyś nagotować zupy dla pułku wojska, ładnie się w ogródku prezentuje, a na zupę wystarczy kupić kawałek, smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iwonko, jak bym kupiła kawałek , to na pewno była by zupa, a tak mam dynię w ogrodzie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Ja już zagłosowałam :-) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogrodzie bajecznie:)
    Już rano próbowałam głosować ale coś mi nie łączy i muszę nadal próbować aż się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj na Zosieńkę już zagłosowałam Twój ogród wygląda wspaniale.Gdy się patrzy na wrzosy u dynie to dopiero widać jesień.U mnie w ogrodzie rewolucja, zmieniam układ ogrodu i przesadzam, przesadzam dokupuje i znowu wsadzam, jednym słowem ryję jak kret, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak wszyscy , którzy maja ogródeczki, ogrody , witamy więc w Klubie , ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Piękny jesienny ogród! W moim juz liście też widoczne, ale ja uwielbiam brzozy, platany... mam więc dużo lisciastych drzew - i niestety/stety jesienia mam duzo grabienia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosia rewelacyjnie wydobywa życie z niepozornych przedmiotów, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace!!!! lecę głosować! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No moja Dusiu kochana - wreszcie od wczoraj tak się męczęa ogólnie od miesiąca - raz mam necika a potem nie i tak na zmianę i nic nie mogę napisać - więc pochwalę twoje piękne które zakupiłaś na targu - są odlotowe i ogólnie to twój ogród jest jak zawsze bajkowy - kochan jeśli chodzi o Zosię to już tam pędzę pierunem choć jeszcze isę nie znamy ale ona tak superaśno w tej skrzyni wygląda że jakbym miała nie oddać głosu na tak wesołą babkę - buziaki ślę Marii i jak masz ćhęciora to popołudniu po 15 - tej dyrknij do żeb...........- hihihi papapapa - ha i też chcę takiej reklamy jak Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana na reklamę trzeba zapracować ha ha , ale obiecuję napisać i o Tobie ,ale czy tak dobrze jak o Zosi to nie wiem hi hi , ściskam Dusia

      Usuń
  19. Jejku, ale piękne roślinki. Muszę sobie pooglądać i się wszystkiego uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A zazdroszczę takieeeeeeego cudnego ,dużego ogrodu - do Zosi już zaglądam ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to zdrowa zazdrość , to mi miło, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. Głos na Zosię oddany,bo od dawna ją podziwiam i miałam okazję poznać osobiście:)))fajna ciepła osoba:)))
    a Twój ogród......pilnuj ,bo Ci go ukradnę:)))))hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko o to mogę być spokojna, możesz tylko odgapić , a to będzie dla mnie świetna nagroda , fakt Zosia jest super pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Odpoczęłam w Twoim pięknym ogrodzie i pędzę do Zosi:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozwoliłam sobie nacieszyć oczy i naładować akumulatorki w twoim pięknym ogrodzie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zrobisz jakiś haft z mojego ogrodu , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  24. Ach to wrzosowisko, nigdy nie przestanie mnie zachwycać. Reklamę zrobiłaś Zosi cudną :) Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia to super Babka ,musimy się wspierać , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  25. faktycznie Zosia cuda tworzy! No Ty zresztą też...nawet jak dynię postawisz w ogrodzie, to cudnie się prezentuję i dynia i ogród cały :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały ogród a wrzosy marzenie...!!!.Do Zosi często zaglądam i podziwiam Jej cudeńka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogród masz cudny, cudne wrzosy a Zosię odwiedzę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wystrój jesienny bardzo mi się podoba, a teraz zajrzę do Zosi, co o głosy prosi:) ha ha ha co za rym:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nadal u Ciebie bajeczni Dusiu...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekne prace!!! donica i skrzynia są cudne. A głosik też oddam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. coś tam poklikałam, mam nadzieję, że się doliczyło :-)

    OdpowiedzUsuń