sobota, 6 września 2014

Mój pomysł na wspólny relaks...

Oczywiście bukiet już na kompostowniku, wrzosy odżyły , a ja w ogrodzie nadal tworzę miejsca do wypoczynku , relaksu- takie zakątki niesie potrzeba chwili . Kącik rozkoszy z leżakiem , a na przeciw hamak otoczony tujami w kształcie podkowy.........


Rozwiązałam problem samotnego wypoczynku na leżaku , leżąc na hamaku możemy prowadzić rozmowę z osobą która jest na leżaku, bez przynoszenia dodatkowych siedzisk.


Hamak ma swoje miejsce w ogrodzie , co nie znaczy ,że nie będzie można przenieść w inne miejsce [ mąż zamontuje kółeczka żeby prościej było przestawiać ]  


Nogi zabezpieczyłam podstawkami z kamienia , takimi samymi co pod leżakiem.


Umilaczem jest oczywiście plusk wody


Małe to to a pluska wyśmienicie


Zaręczam Wam ,że bardzo przyjemnie jest uciąć nawet drzemkę ,plusk  wody ma swoje działanie , ja to uwielbiam 


Uszyłam kolejnego klamkowa , tym razem dla starszej dziewczynki - tak około 60 , nie możliwe , a jednak starsze dziewczynki też uwielbiają klamkowce


Tyle na dziś , kolejne pomysły jakie wdrażam już w kolejnym poście [ zrobiłam schody ] , zapraszam będziecie mogli ocenić moje wypociny , a co jak długo można czekać , mi się znudziło. Kochani dziękuję za wspaniałe wizyty i przemiłe słowa , przypominam ,że ogród czeka a ja w nim Dusia.\
































42 komentarze:

  1. Dusia, jak u ciebie błogo, dziękuję Ci za ten poranny niedzielny relaks. Ta pluskajaca mala garnuszkowa "fontanna" jest przeurocza. A pokrycie hamaka - och i ach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu, kipisz pomysłami i energią. Hamaczek mnie zachwycił. W ogóle wszystko jest śliczne, przemyślane i dopracowane. Ciekawa jestem co za schody wymodziłaś. Pozdrawiam milusio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do nieba , do nieba , dziękuję i pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Dusia pięknie u Ciebie a relaks będzie cudowny jak w przyszłym roku przyjadę na wakacje hi,hi.(żartowałam) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klamkowce to i nawet dość starym dziewczynkom takim jak ja się podobają :)
    W ogrodzie jak zawsze pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynalazek do szumu wody - rewelacja :) I w ogóle tylko się położyć i relaksować, mruczeć z zadowolenia i chwytać każdą ciepłą chwilkę. Uśmiechy przesyłam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna klamkowa kicia:-) A ten ogród...aż się rozmarzyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim kąciku to można się relaksować cały dzień ;-)
    I do tego jeszcze do tego ten plusk wody

    A klamkowce podobają się rzeczywiście nie tylko małym dziewczynkom

    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można po to między innymi go tworzę , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  8. Ja dziś chętnie zległabym się na takim hamaku , a w tle szum wody:)) Cudnie!
    Czekam na schody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaaardzo fajnie ustawiony hamak!!! Szalenie pomysłowe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusiu to ja na hamaku, a ty na leżaczku i się nagadamy do woli pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech i czego chciec wiecej ??!! Jak sie juz jest w raju :))))) Cudnie Kochana z mila checia bym sie przylaczyla do takiego wypoczynku z Toba :) Sliczny kociak :) No i ciekawa jestem tych schodow Ty Pracusiu :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schody jak schody , ale czasu to mi zajęły , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Dusiu, ach zazdroszczę Ci takich chwil na hamaku z pluskiem w tle :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dusiu u Ciebie jak zwykle pięknie i słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klamkowce są dobre dla każdego, zwłaszcza takie przymilaśne :)) Schody powiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bym sobie poleżała w takim hamaczku... Marzę o takim ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój ogród to raj na ziemi, ale jak na ten hamak wleżć? Jakoś wysoko wisi.....czy może takie złudzenie, widzę poduszke w kąciku rozkoszy- cieszę się,pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha, wiersz dla wiersza, wcale się nad sobą tak nie rozczulam, ale o czymś trzeba pisać..:-)))))

      Usuń
    2. Jak się przyjrzałam to i na hamaku poducha ode mnie ,rosnę!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      a swoja drogą to skąd u Ciebie tyle wspaniałych pomysłów?!!!!!

      Usuń
    3. Poducha świetna i jest bardzo miłym upominkiem więc chwalę się , a i spełnia się przy drzemce pozdrawiam Dusia,[ a z tym rozczulaniem to żartowałam ]

      Usuń
  17. Dziś pogoda sprzyjała takiemu leżeniu na hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym z tego kącika rozkoszy w ogóle nie wyłaziła...no, może tylko na godzinkę podrzemać w hamaku.....:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj - ja bym u Ciebię wypoczęła :) To dobrze, że myślisz o takich istotnych elementach jak miejsca wypoczynku w ogrodzie. W końcu nie służy on nam tylko do pracy :) Ciepło pozdrawiam - jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł z tym zacisznym miejscem, jak tylko drzewka urosną, to jak prywatny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ach jakbym chętnie poleżała na tym hamaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jak milusio:) pozazdrościć takiego uroczego, relaksującego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Relaks w takim miejscu gwarantowany:))) A klamkowce jak widać podibają się bez względu na wiek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś właśnie był taki dzień,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się ten plusk wody :) Przeurocze dzbanuszki!! Uwielbiam takie pomysły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham pluski wody, więc hamak przeniosłabym w to właśnie miejsce , ale ja jestem rakiem więc woda dla mnie to jak powietrze...Dusiu co tu sie rozpisywać masz piękny ogród, powinnaś do niego zaprosić "Maję w ogrodzie". Klamkowiec uroczy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój ogród jest piękny w każdym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ ten hamak jest boski! Szczerze zazdroszczę bo dokładnie o takim marzę:))) I jakże piękne otoczenie wokół, nic tylko odpoczywać:) Pozdrawiam ciepło i cudownego tygodnia życzę:))

    http://www.homeonthehill.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz przyjemniej u Ciebie, ogród wygląda bajkowo :) Już nie mogę się doczekać jego jesiennej odsłony ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite mojescowki do wypoczynku, ach polezalabym tak sobie :)))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, więc idę do Ciebie , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  31. Świetne miejsca do wypoczynku - to ja pozazdroszczę troszeczkę hamaku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. No proszę jak praktycznie:) niestety u mnie już hamak się nie zmieści, a szkoda...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń