środa, 24 września 2014

Jesień przyszła z upominkiem

Jesień  przyszła z poduchami ,więc zaprosiłam Ją do mojego ogrodu.


Chryzantemy w donicy - zmiana kwiatów już praktycznie zakończona , do wozu powędrowały wrzosy.

Poduchę zgłaszam do Konkurs robótkowo fotograficzny na blogu Pasje odnalezione, zachęcam do udziału , świetna zabawa.


But natomiast przygarnął chryzantemę 


Jesienne poduchy na czas jesieni , kolorowe powędrowały do szafy


Koszyk na płocie i wrzos fajny duet


Panorama ogrodu w pierwszych dniach jesieni


Przyszła barwna  z deszczem i prześwitującym słońcem pośród chmur 







Karmnik oplątany dzikim winem .



Kolor  liści jest fantastyczny.


Tym smacznym akcentem kończę , dziękuję za wizyty , pozdrawiam Dusia


Wysłałam upominek dla Agnieszki { co wykonałam z metalowego przęsła ?} Była najbliżej ,

Kochani głosowanie na najpiękniejszy bukiet trwa- ZAPRASZAM   warto tam zajrzeć  http://alejakwiatowa.blogspot.com/ 








54 komentarze:

  1. Najbardziej czego mi będzie brakowało w zimie to....Twojego ogrodu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tym poduchom był dany jak najdłuższy pobyt w słonecznym, jesiennym ogrodzie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ogród jest...brak mi przymiotnika ...no po prostu cudowny :). Chciałabym przykucnąć, przysiąść, odpocząć :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy powędrują na wieś :) mama jest zachwycona - Dusiu kolejny raz dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ogrodowa jesień, z pięknymi poduchami! U mnie wczoraj padało, a dziś słonecznie, ale bardzo zimno , więc chryzantemy jakieś takie przykulone. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę żebraka dałam Dusiu wspaniała - ale teraż to wyżebram małączarna prosze mi w kąciku rano zrobić - cudne poduchy to ich nie zabieraj do domu bo jak rano wstane to wiesz że będędalej wypoczywać - papapapa buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Duska a kto cię nauczyła takich sztuczek cobym musiała jeszcze jakieś cyferki wpisywać - czekaj pogadamy rano przy kawie - nonono buziaczki ślę i prosze mi tu nie kazać byc dziwadłem cobym musiała pokazywać że ja nie jestem spamerem - hihihihihihi

      Usuń
  7. Dusia piękny ogród i piękna jesień u Ciebie. Hm poduchy ładne ale ja też mam takie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze dużo lata w Twoim ogrodzie, ale jesień też już się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie i przytulnie w twoim ogrodzie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusiu super poduchy , a jesień piękna w Twoim ogrodzie , ściskam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne poduchy :)
    A ogród przechodzi kolejną niezwykłą metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem zachwycałam się serwetą...piękna...
    A dlaczego te jesienne poduchy powędrowały do szafy zamiast oczy cieszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu do szafy powędrowały letnie , a te na kanapę pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Piękne barwy przybiera Twój ogród. Zdjęcia świetne..aż czuć zapach jesieni;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle pięknych zakamarków w Twoim ogrodzie. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej...
    Ogród przecudny, uwielbiam kolory dzikiego wina...a poduchy idealnie wpasowały się w klimat jesienny...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduchy wspaniałe, a Twój ogród to wiadomo - bajka. Ładne zdjęcia cykasz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda pora roku w Twoim ogrodzie jest piękna. Podusie pasują tam jak ulał i są oczywiście urocze.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piekny obrusik...że o ogrodzie nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny ogród uwielbiam te ejsienne kolory .. poduszki sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój ogród zachwyca jak zawsze. Poduchy śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda ogród w jesiennej odsłonie, a mnie jesień zawsze kojarzyła się ze smutkiem... Teraz już wiem, że to nieprawda :)
    Poduchy bardzo eleganckie, idealnie się odnajdują w jesiennym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne poduchy!!! gratulacje dla zwyciężczyni, super nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie u Ciebie, taką jesień to i ja nawet mogę polubić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dusiu... przepiękne poduchy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jesień się u Ciebie zaczyna,Dusiu;)Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudownie jest w Twoim ogrodzie... Jest taki dopieszczony...
    Miło byłoby wtulić się w taką poduchę:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekna jesien u Ciebie, ogrod zachwyca nadal, zatem nic tylko cieszyc sie jego urokami.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakiej Ty jesieni mówisz, u ciebie w ogrodzie nadal lato gości. Ech, pięknie...
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogród masz cudny :) Poduchy są świetne i zachęcają do posiedzenia wśród wrzosów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ogród ,piękne poduchy juz się gubię co piękniejsze......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpowiem Ci właścicielka ha ha , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  31. Ogród jeszcze nie wygląda jesiennie ja dostrzegam lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ta Twoja oaza! Ślicznej zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda pora roku w twoim ogrodzie mieni się kolorowymi barwami !
    Wspaniały ogród to juz wiesz,ale cóż innego mozna napisać ...

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne poduszki i kwiaty, ja w tym roku dałam sobie spokój z wrzosami...

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te poduchy! Zawsze się zachwycam takim kolorowym bluszczem! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Poduchy cudowne, jesień w Twoim ogrodzie bajecznie piękna....serwetka urocza. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc niech ta bajka trwa, trwa pozdrawiam Dusia

      Usuń
  37. Dusiu, delektuję się każdym zdjęciem z Twojego ogrodu. Cudowne miejsce. A poduchy eleganckie i bardzo ładne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna jesień u Ciebie, śliczna poducha i śliczna serweta...pozdrawiam jesiennie...

    OdpowiedzUsuń
  39. Mimo jesień , u Ciebie zawsze jest pięknie i kolorowo.a poduchy są śliczniutkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. dusiu piękny i ogród i poduchy :)
    a nie masz czasem pragnienia na jakieś moje decu? bo ja pragne z pod twojej rączki 2 okrągłe poduchy.:) lub chętnie kupię od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogrod Twoj jak zawsze Piekny !!! :) Podusie i Serweta Przesliczne !!! :) Zapraszam Cie Dusiu Serdecznie na moje Kocie Candy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dusiu, pisałaś u mnie na blogu, że możesz podzielić się jakimiś roślinkami. Nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego, zatem poproszę o kontakt na mojego maila: Lucyna1826@op.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Już, już piszę ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  44. Taka jesień mogłaby zostać na dłużej. Pięknie u Ciebie Dusiu i kolorowo. Lubię te Twoje dekoracje dopasowane do pór roku. Pozdrawiam cieplutko i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cuda masz w ogrodzie, gdybym mieszkała bliżej...kocham ogrody!

    OdpowiedzUsuń
  46. no patrz! a do mnie przyszła bez poduch! :-)

    OdpowiedzUsuń