środa, 19 lutego 2014

Już przyleciał motyl , poducha pojedzie do........

Wiosenne i u mnie, poszły w ruch motyle , zawieszki  wszystko to co umila nam czekanie na najpiękniejszy okres w roku -Wiosnę


Tak, tak przyleciały - w mieszkaniu mam na świeczniku, szydełkowe co prawda ale są ha ha.


Zawieszka w kolorze pudrowego różu.


Zgaduj zgadula dobiegła końca  odpowiedzi były różne , nawet zabawne  podgrzewacz, spodek kosmiczny, na kadzidełka  , na pędzle co głowa to pomysł., ale były też i poprawne odpowiedzi Ania, Edyta,Marysia,Karolina,Jola, Tenia, i  Jola  wiedziały doskonale , ale jako pierwsze odpowiedziały  Agnieszka http://wloskieslonce.blogspot.com/ i Basiahttp://barbarahaft.blogspot.com/    [ w tej samej sekundzie] , tak to miseczka na włóczkę , kordonek, ale w tym przypadku lepiej sprawdza się do kordonków [ małe kłębuszki]  pomocna przy dzierganiu , nie plączą się nitki - fajny gadżet .


Zastanawiam się tylko czy latem nie wykorzystam tego do innych celów , jeśli to się sprawdzi co mam na myśli to oczywiście pokażę, a dziś Ania i Basia  proszę wybierzcie obiecaną nagrodę , czekam na wiadomość na poczcie [ kolor i oczywiście adres], wszystkim dziewczynom dziękuję  naprawdę miło było czytać to co podpowiadała Wam wyobraźnia . zastanawiam się tylko czy pośród tych opisów nie wybrać najbardziej wymyślnej, dziwnej , śmiesznej ,co Wy na to?
Pozdrawiam i dziękuje za zabawę ,ściskam Dusia

49 komentarzy:

  1. Piękne motylki:) czuć już Wiosnę;)
    Gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać na e-mail, ale chyba nie dowidzę, bo nie znalazłam adresu. Wczoraj wysłałam do Ciebie paczkę z przydasiami, jak dotrze to daj mi proszę znać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. cudowne i moje ukochane motyle ...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te motyle.:) Ale szczególnie podoba mi się ostatnia zawieszka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak mogłam zgadnąć co to było jak z włóczką i dzierganiem nie mam nic wspólnego :) Mówiłam, że to dla mnie kosmos ;)
    Motyle piękne są, bardzo bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmos rozbawił mnie bardzo , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Ładnie przywołujesz wiosnę:!!! A mnie brakuje trochę tych śnieżnych widoczków:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne motyle i zawieszka bardzo sympatyczna, iście wiosną mi tu dziś w ten jakże szary dzień powiało ;-)) Gratuluje Dziewczyną i czekam na Twoje inne wykorzystanie tegoż kosmicznego spodeczka na nitki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zawieszki :):) Motylki Cuudne :) Spodek kosmiczny haha niezla odpowiedz :):) Nigdy bym nie zgadla do czego sluzy ta miseczka :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez różnie myślałam i motyle przyleciały do ciebie , to znak że masz wiosnę , ja na razie szukam kwiatów w ogrodzie pozdrawiam Tesa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe te Twoje motyle...Jak zobaczyłam zaraz pomyślałam, że ja też muszę przygotować swoje motylki na powitanie wiosny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylkowo sie u Ciebie zrobiło, prawdziwie wiosennie i ładnie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysłowe! no teraz widzę co do czego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne motylki Dusiu a zawieszka jest wręcz zjawiskowa.
    Hura! będę szczęśliwą posiadaczką Twojej podusi:)
    Po konsulatacji z M. w sprawie koloru napiszę meila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , czekam na wiadomość , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Zawieszki śliczne. No zobacz nie odgadłam a szkoda.Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zawieszki, pięknie wykonane i władnych kolorkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje motylki,Dusiu ,u mnie też zapowiadają wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Marza mi się takie białe motyle na okno w kuchni jako zawieszki....piekne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to żeby je spełniać pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. Motyle i zawieszki ślicznie ozdabiają okno!!!
    Gratuluję refleksu dziewczynom, napisać komentarz w tej samej sekundzie, to wynik olimpijski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zobaczyłam tez byłam zdumiona , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  19. Dusia, te motylki i zawieszki faktycznie wprowadzają wiosenny nastrój.
    Gratuluje dziewczynom znajomości "ustrojstwa" i refleksu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No widać, że wiosna Ci w okna zagląda.

    OdpowiedzUsuń
  21. ha ha ....sama nie wierzę. Bardzo, bardzo się ciesze.
    Najśmieszniejsze jest to, że gdybyśmy z Agnieszką nie wiem jak ustawiały zegarki, nigdy w życiu nie trafiłybyśmy na jedną sekundę. Lecę pisać maila

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne motyle takiego to bym w oknie sobie powiesiia ale osobiście w kolor<e ecru wolę a trudno się takiego robi?
    fajne te naczynie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie , a nie wiem jak Ty jesteś z szydełkiem zaprzyjaźniona ? pozdrawiam Dusia

      Usuń
  23. Wiosna w domku u Ciebie , motyle już przyleciały. Zawieszki cudne. Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta różowa zawieszka pasowała by mi idealnie kolorem w sypialni do okna.
    Motylki urocze.
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. Nagroda sie należy, a nagroda super...

    OdpowiedzUsuń
  26. No i kto by przypuszczał :) Okazuje się, że człowiek się ciągle uczy...
    Motyle są piękne, zdolna bestia jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak do końca - nie potrafię haftować , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  27. Odpowiedź mnie zaskoczyła ale ja się nie znam, podziwiam dziewczyny, które wiedziały, piękne motyle, u mnie też robi się wiosennie,,,,pozdrawiam,,,,

    OdpowiedzUsuń

  28. pierwszy motyl! no to wiosna juz musi być blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne masz motyle;)wiosną zapachniało;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne motylki!!! Zawieszka przecudna w bardzo ładnym kolorku!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Motylki piękne :) I w końcu wiem cóż to za cudo z tej miski, wydawało mi się, że kłębek w nią nie wejdzie, a jednak jest całkiem spora. Z pewnością będzie przydatna, przyjemniej się robi jak nie trzeba ganiać kłębka po pokoju , niekiedy razem z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapachniało już u Ciebie wiosną Dusiu :) Gratuluję dziewczynom, a gadżet bardzo fajny - sama bym się w taki z chęcią zaopatrzyła (a może coś wymyślę.........) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny motyl juz jest teraz kolej na wiosne :)!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne motyle. Miseczka na włóczkę - boska.
    Pozdrawiam Serdecznie
    Małgosia - Dusia:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne motylki, pięknie wiosennie, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  36. A umnie latają dwa motylki od Dusi :) są urocze, i wołają głośno wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne motylki. Bardzo wiosennie u ciebie Dusiu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń