niedziela, 26 stycznia 2014

Landrynkowe poduchy.

Poduchy - romantyczne w ciepłych kolorach i jak to określiła osoba zamawiająca - " Landrynkowe". Widząc zachwyt w oczach obdarowanej  wiedziałam ,że trafiłam i to najważniejsze - uśmiech był duuuuży.


Sypialnia jest miejscem dokąd trafiły poduchy


Wykorzystałam haft Kasi http://zapiskitakowe.blogspot.com/ - żal ,że już mi się kończą te cuda


Słodki miś - kwiaty podaruje dziś, uroczy prawda Kasiu dzięki, dzięki.




Poduchy zgłaszam na Wyzwanie http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/01/rekoczyny-ki-poduszka-poszewka.html .





Landrynkowe poduchy [ podoba mi się to określenie] zachwycają Wiolę a jeśli   ktoś z Was chciałby  poduchę to chętnie uszyję [ sposób rewanżu do uzgodnienia ] Ruszyła też produkcja szydełkowych jaj, wykorzystuję czas na robótki , do póki jeszcze mój ogród śpi [ śnieg z drzewek jest usunięty,  zdjęcie zrobiłam ,a później do pracy - ciężar śniegu może połamać gałęzie ]


  Pozdrawiam cieplutko bo u nas mroźno, mroźno i śnieżno,zapraszam na Mazury ferie już się rozpoczęły - mamy mróz i śnieg najważniejsze atrybuty Zimy czekam więc Dusia

45 komentarzy:

  1. Mnie się bardziej z wiosną kojarzą Twoje poduszki niż z landrynkami, ale jak ktoś ma ochotę na słodkości, to takie określenie jest jak najbardziej trafne. Widocznie obecna pogoda sprawia, że chce mi się ciepła i pięknego, wiosennego słońca, stąd moje skojarzenia.
    Pozdrawiam gorąco w ten mroźny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia z misiem faktycznie słodka :)
    Bardzo podoba mi się Twój zimowy ogród, przy takim śniegu to widać prawdziwą zimę; u mnie niestety nie ma go tak dużo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy super, zwłaszcza ta okrągła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusiu mnie już oczy rozbolały od twych poduch - głowa również jesteś niesamowita gdzie ty kupujesz te bajeczne materiały ale ja i tak za duży leń jestem a teraz idę sobie haftować nowe cudaki wstążeczkowe bo muszę nerwy uspokoić - hihihi prześliczne są e udało ci się gazetkę zakupić? a wracając do poduch taka okrągła by mi się marzyła skad ty takie masz? buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba marzyć kochana , a jeśli będziesz grzeczna to , może, może pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Poduchy są piękne i wcale się nie dziwię , że wywołały zachwyt :)
    U mnie na południu też w końcu przepiękna zima :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te Twoje " landrynki" :))) u mnie też śnieg ale ... w troszkę mniejszych ilościach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, Twoje poduchy jak zwykle, są prześliczne. Mnie się kojarzą z wiosną i pełnia lata...
    Należy usunąć śnieg z gałęzi drzew...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zpewnością niezwykle przytulaśne są te poduchy i wywołują słodziutkie sny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te podusie, a w taką pogodę to tylko przyłożyć do nich główkę i spać....a wtedy śnieg niech sobie pada :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko przyjemne sny będą w takich podusiach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje podusie, są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dusiu Piekne Podusie :):) Jak i piekna Zime macie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie słodziutkie jak landryneczki :)) Hafcik z misiem świetnie się tu wkomponował!.
    U mnie też sypie i wieje, sanki poszły w ruch.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twoje poduszki, zwłaszcza ta okrągła, pewnie kiedyś poproszę cię o jakąś radę , u mnie zima na podkarpaciu tez jest , ale ferie zaczynamy za tydzień pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, bardzo romantyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne poduchy,a sniegu zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ogród w snieżnej scenerii a poduchy jak zwykle super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dziwię sie ze uśmiech był bo są zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, przepiękne te Twoje poduchy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuję ściskam Dusia

      Usuń
  20. Dusia... poduchy - rewelacja... !!! a zimę to mamy identyczną...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jesteśmy sąsiadkami , ściskam Dusia

      Usuń
  21. Dusiu Twoje podusie to powiew wiosny!!! A ilosci śniegu to Wam zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moj usmiech tez jest duzy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. PODUCHY SLICZNE,AŻ SIĘ WESELEJ NA DUSZY ROBI:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduszeczki landrynkowe milutkie bardzo :) A zima sroga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna nazwa dla pięknych poduch. Na takich poduszeczkach to na pewno są słodkie sny.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie landrynkowe;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Landrynki w tym naszym życiu też wskazane ;-)) Poduchy prezentują się pięknie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale u ciebie biało :) a poduchy love po prostu

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te Twoje landrynkowe poduchy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne Ci wyszły te poduszki :) Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne podusie. Całuski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduchy urocze,. do patrzenia i do przytulenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też wykorzystuję czas na robótki póki mogę. Bo jak wiosna ruszy, to nie będę wiedziała w co najpierw ręce wsadzić w ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dusiu Twoje poduchy są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kwiaty na materiale jak ręcznie malowane...poszewki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczy, uroczy. Zwłaszcza na Twoich poduchach :) Wezmę pod uwagę Twoje "aluzje" o kończących się hafcikach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo pozdrawiam Dusia

      Usuń
  37. Poduchy jak zawsze zachwycają ,a te są baaaaaaardzo romantyczne w tych pastelowych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo Walentynki są tuż tuż pozdrawiam Dusia

      Usuń
  38. Śliczne poduchy. Jak dla mnie bardzo kobiece i bardzo wiosenne. Może to za sprawą tych pastelowych barw...
    Hafcik przeuroczy. Taki prosty, a chwyta za serce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mniammmmmmmmmm :) dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń