piątek, 25 października 2013

Szyję dla innych............

Michał, Arturek, Szymon Oni czekają i mają nadzieję na lepsze jutro dziewczyny wystarczy jedna drobna rzecz wysłana , a ile da radości i jak ulży w cierpieniu , ja szyję poduchy [dla każdego po jednej] myślę, że dorzucę coś świątecznego - wiadomo czym więcej tym lepiej.


Dziś są urodziny mojej Leneczki , uszyłam poduchę i kotka zawieszkę 




Oczywiście nie zapomniałam o Ninuli 


Zawieszka na spinki dla Nineczki


Myślę ,że moje skarby będą zadowolone , a ja za moment jadę na tort i kawusię

Moja dekoracja na kuchennym parapecie


Na stole w kuchni


Tyle na dziś , zbieram się do dziewczynek , a Was dziewczyny proszę pomyślcie ile radości możemy ofiarować razem , poprawić życie między innymi -Michała, Arturka, Szymonka i ulżyć w ich bólu . Pozdrawiam Was miluśinsko i po pracy w ogrodzie zapraszam na ciacho


Aneczka dostarczyła obiecane ciasto , więc ja stawiam do tego kawusię i czekam [ warto] ciasto jest przepyszne - dzięki Anulko [ to za pomoc w blogowym świecie]http://babciaanulka.blogspot.com/

   

36 komentarzy:

  1. Piękny cel, takie akcje są niezwykle ważne:) A i poduchy wspaniałe, także te kotkowe:):)
    Ciasto jest tak apetyczne, że aż mówi do mnie z ekranu "zjedz mnie"- oj, coś za często takie słodkości w tym tonie do mnie przemawiają:)
    Dusiu, eśli masz ochotę na świąteczne robótkowanie, serdecznie zapraszam Cię do zabawy->
    http://przeplatanekolorami.blogspot.com/2013/10/wyszydekuj-sobie-swieta-akcja-start.html
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podusie :)
    postaram się przyłączyc do akcji...
    komplecik dla Leny fantastyczny...a pomysł kotków-zawieszek na spinki bardzo mi przypadł do gustu już ostatnim razem :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie to ciasto chyba nikomu nie trzeba pisać, że pyszne wygląda smakowicie, poducha z Hello Kitty genialna moja Milka piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale kocie zawieszki przebijają całość! A ciasto wygląda tak smakowicie, że ja się pytam: gdzie przepis?!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , z tym będzie trudniej , ja nie posiadam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  5. Dusiu te Twoje poduchy są kapitalne. Tutaj z wykorzystaniem serwetek- super! Kotki? Już masz na nie patent? Są takie oryginalne! Już pisałam, że lubię chryzantemy w takiej głębokiej czerwieni...A ciacho- po prostu ślinka cieknie!!! Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Dusiu. Dla nas to tak niewiele, a dla dzieci i ich rodzin to szansa na przeżycie kolejnego dnia:) Też robię dla chłopaków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy przepiękne, kotki rewelacja i cisto wygląda bardzo smakowicie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj naj naj dla Leneczki - śliczny prezencik wykonałaś , poduchy dla akcje są piękne ja jak pisałam ci tak zrobiłam od trzech dni Dusiu jest info na mym blogu a i prezenty będą tak jak ci pisałam ale na mikołaja a ciacho i kawę to zaraz - czekaj kaw piłam dziś trzy to tak zjem ciacho i poproszę herbatkę miętową z cytryną - uwielbiam ją jest orzeźwiająca - wspaniałe te dynie ozdobne masz na parapecie pozdrawiam ciepło i życzę miłego wieczoru Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto aż mi zapachniało:) Ja jestem w trakcie poczynania prac dla Kuby i Ali.Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduchy przygotowałaś na szczytny cel! Taki kotek na spinki to przydał by się nie tylko małej dziewczynce :))
    A ciacho - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak można tak kusić takim pyszniutkim ciastem? Wytwory rąk cudne, dekoracje na parapecie świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne, a Twój szlachetny apel nie może pozostać bez echa, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy jak zawsze urocze. Bardzo podoba mi się dekoracja na oknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki piękne , dekoracja na oknie również. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. sto lat dla małej solenizantki ... wszytko jest pzrecudne pozdarwiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. poduchy jak mydełka, bajernackie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusiu ponieważ nie mogę nigdzie znaleźć meila do ciebie to piszę tu choc wolałabym to bardziej prywatnie ci napisać no cóż - tak jak obiecałam dostałam pozytywne info z redakcji temat Michała będzie opublikowany na przyszły tydzień na jakuszyc.pl pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie fajne poduchy, te okragle sa superowe. Widze Dusia ze ogrod przenioslas do domu :))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  19. Dusiu, masz szczególny dar do wymyślania i szycia poduch, wszystkie sa takie fantazyjne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu ja za każdym razem podziwiam Twoje poduchy! A casto...cóż ślinka lecie, ale gdzie przepis???? Podziel się proszę, bo wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dajesz po szyciu , widzę ,że prawie hurt- podobają mi się poduchy , ale kociaki wymiatają pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  22. Wnusia za pewnie będzie szczęśliwa z prezentów, są super.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne poduchy! Masz wielkie serce ;-)) Dekoracja urocza ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Poduchy sliczne jak zawsze :)
    a ciasto hm tak na odległość nie da sie nawet poniuchać ,ale zapewne jest a raczej ,,było" przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne podusie, dekoracja śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje , nie ma większej radości jak szyć dla innych.. . to najlepsza zabawa...dołączam się do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ,że na Ciebie można liczyć ściskam Dusia

      Usuń
  28. niesamowite są te poduchy z serwetkami :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń