poniedziałek, 28 października 2013

Czas na upominki i wspaniała niespodzianka.

Policzyłam i do Świąt pozostało pięćdziesiąt kilka  dni, a wcześniej  Mikołajki , więc czas pomyśleć o upominkach i ozdobach na choinkę.


Bieżnik na stół i poducha do kompletu


Bieżniczek i poducha , a raczej poduchy [ uszyłam 4 ] będą upominkami  na Mikołajki ,muszę tylko uszyć jeszcze bieżniczki , ale podobnych zestawów muszę jeszcze uszyć 5 [ myślę ,że zdążę]

Basia z blogu http://barbarahaft.blogspot.com przesłała mi wzór na śliczną bombkę i tak powstała moja


   Bombeczki są pokaźnych rozmiarów [ użyłam kordonka],więc zrobię z nich zawieszki .


 Basiu ślicznie Ci dziękuję , za wzór i chęć pomocy .

Pochwalę się jeszcze niespodzianką jaką sprawiła mi Agnieszka z blogu http://13oddechowpozniej.blogspot.com/ , to co mi przysłała to bajeczna konewka [ przeniosła kawałek mojego ogrodu] do mieszkania na czas zimy, popatrzcie


Konewka i róże jak ulał z mojego ogrodu.


Morski konik też prześlicznie ozdobiony [ zgłosiła się ,że ozdobi] dostałam go w wymiance czysta sklejka , a ja  ozdabiać ani w ząb , a wyglądał tak


Widzicie więc jak wspaniale to zrobiła Agnieszka [ lakieru może z 30 warstw] bo błyszczy się ,że hej



 Widać doskonale jak prześlicznie zrobiła to Agnieszka - Dziękuję Bardzo , bardzo.
Mój ogród jesienią .....


Nawet kolorowo , jak na tę porę  roku.





Zdjęcia robiłam w piątek , a dziś prawie już wszystkie liście opadły, więc mam grabienia , oj mam. Ślicznie dziękuję za odzew pomocy , pozdrawiam i serdecznie zapraszam  Dusia

59 komentarzy:

  1. Adres Twój mam, zostaw tylko drzwi otwarte- to pojadę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Basiu , czasami są nawet w nocy otwarte, więc nie będziesz miała problemu pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Piękna konewka Dusiu :) teraz będziesz mieć ogród nawet zimą piękny ....zachwycające prezenty szykujesz. Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie szyjesz a bombka rewelacyjna akurat takiej nie mam,czy mogę się usmiechąć o schemat?
    dhszczypiorek@interia.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę , jeśli masz coś ciekawego to podeślij pozdrawiam Dusia

      Usuń
  4. śliczne bombeczki,jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko piękne u ciebie - śliczna bombka a koneweczka pzrecudna poduchom również nic nie brakuje pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty szykujesz :) i super prezenty dostałaś ! Moje liście już zgrabione, po Twoich niedługo pewnie też już nie bdzie śladu :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczny komplet przepiękny, bombki szydełkowe zachwycające! Konewka i konik świetne dostałaś, a Twój ogród...cóż, jest piękny o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty przepiękne , wzór bombki przecudny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny komplecik uszylas :):) Baardzo mi sie podoba :) Babka Przesliczna :) Jak i prezenty Sliczne :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten świąteczny komplet, a prezenty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. u Ciebie po prosru piekno znalazlo mieszkanie?:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój ogród zachwyca, podobnie jak upominki, które szykujesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne prezenty dostałaś, konewka jest śliczna. Sama też super upominki przygotowałaś na święta, a bombeczka super!
    Twój ogród zachwyca nawet jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy do Ciebie zaglądam to aż sama nie wiem czym mam się bardziej zachwycać? Ogród i te wszystkie Twoje cudeńka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowo piękna jest tegoroczna jesień :)
    Konewka jest piękna. A Twoje własnoręcznie zrobione prezenty sprawią komuś ogromną radość :)
    Dusiu, skąd bierzesz okrągłe wkłady do poduszek? Mam taką poszeweczkę, ale nie mam co w nią zapakować, bo nigdzie nie mogę trafić na okrągły wkład...
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu sama szyję , a wkład kupuję pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. U Ciebie Dusiu jak zwykle cudowności - wspaniałe prezenty i prześliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko przecudne, a bombeczka wyjątkowej urody! Ciągle zastanawiam się jak one są usztywniane że są tak idealnie okrągłe? Na balonie wyszłyby różnej wielkości... A może tam jest jakiś przezroczysty wkład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombeczki usztywniam na balonie [ musi być okrągły] pozdrawiam Dusia

      Usuń
  18. Piękny, upominkowy komplet w świątecznych kolorach stworzyłaś Dusiu. Zastanawiałam się, jak Ty zimą bez pracy
    w ogrodzie wytrzymujesz, a tu proszę bardzo - śliczna konewka i możesz hodować roślinki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow Dusiu ,
    bieżnik i poducha po prostu mnie zauroczyły ...to przecudowne cuda :-)
    pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ta okrągła podusia z serwetką, i bombka też ładna,ale chyba pracochłonna trochę, co?
    No i znów chcę do Twojego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dłużej się usztywnia jak dzierga , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. Jesienny ogród przepiękny, fajnie dostać taką poduchę pod choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te poduchy i jesienny ogród, konewka i prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplet - poducha z bieżnikiem jest super. Konik jest rewelacyjnie ozdobiony, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka zrobiła to super ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  24. Witaj Dusiu, superancka konewka , a konik odjazdowy, Twoje szyciowo jak zawsze świetne całuję Anulka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda cudeńka, pozdrawiam serdecznie i biegnę grabić liście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Upominki wspaniałe. Uwielbiam wszelkie kompleciki więc chętnie znalazłabym podobny pod choinką:)
    Twój ogród o każdej porze roku wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no ty już Mokołajki masz w głowie Dusiu a ja jestem w ciemnej d...
    Prezenty cudne!!!! Bardzo bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu , trochę mam tych serduszek do obdarowania , więc muszę myśleć wcześniej , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  28. Piękne upominki.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  29. poduszka jest obłędna oj marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  30. Super bombka. Może kiedyś nauczę się takie robić... Konewka przepiękna i cudny konik morski. Baaardzo mi się podoba! Ogród jak zawsze piękny i kolorowy u Ciebie. U mnie dominuje kolor brązowej zgnilizny ;) No, może nie do końca... Dąb zrzucił już ostatnie liście i mam górę liści do wygrabienia. Tylko dobrych grabi jeszcze brak :D Chyba dzisiaj muszę kupić takowe, bo nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do grabienia liści najlepsze są grabie plastikowe [ Gardena] sę lekkie i bardzo dobrze zbierają liście - sprawdzone pozdrawiam Dusia [ trochę kosztują , ale to wydatek nie na sezon , więc warto]

      Usuń
  31. Wspaniałe prezenty!!! Bombka przecudna, bardzo mi się spodobała!!! Też Kochana zaczęłam już robić ozdoby świąteczne(mam trochę zamówień i muszę się z nich wywiązać). Bombki mam w planach , ale czy starczy mi czasu...zobaczymy. Ogród prześliczny! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezenty super, konewka pięknie wykonana. Jestem pod wrażeniem Twoich szydełkowych bombek - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe upominki:) Oj, tak sporo pracy w ogrodzie i tego grabienia liści końca nie widać :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oj dajesz po robocie Dusiu... dajesz.. piękności
    koneweczka romantyczna i w stylu który lubię
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny komplet! Takie prezenty bardzo cieszą :)) Czy planujesz więcej takich bombek? choinka tak ustrojona byłaby cudna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,zrobię ich trochę, na ile czas pozwoli pozdrawiam Dusia

      Usuń
  36. Zaledwie pięćdziesiąt dni .,usze i ja iść w Twoje ślady, aby zdążyć na czas.Twoje prezenty piękne , zwłaszcza poducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu pochwała z Twoich ust to jak balsam na serce pozdrawiam Dusia

      Usuń
  37. Oj tak czas już na szycie upominków.
    Piękne prezenty szykujesz.
    Oczywiście równie piękne dostajesz:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  38. Bieżnik i poducha świetne! Gratuluję upominków ;-)) W tym roku ozdób choinkowych nie robię żadnych ;-)) Pozostało mi z ubiegłego roku i mam na górkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  39. No tak, przypomniałas,że już trzeba zacząć mysleć o świątecznych upominkach.Lubię ten czas.Gratuluję prezentów ,a ogród nawet ,gdy się wszystko kończy i tak ma czym cieszyć oczy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Basiu , witaj , trzeba, trzeba pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł na poduchy z wykorzystaniem serwetek - kurcze, chyba ''odgapię '' od Ciebie :)))
    gorzej co prawda z realizacją / bo na szycie muszę mieć nie lada wene albo przysłowiowy nóż na gardle :)) /
    ale może do wiosny się wyrobię :)))
    a .... z grabieniem liści noooo nie wiem kto ma więcej , u mnie ci tego DOSTATEK
    a tego powozu od Ciebie jak nie ma tak nie ma :)))) chyba zboczył z drogi :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój ogród nawet jesienią jest piękny :). Podoba mi się poduszka i bombki, a konewka jest cudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny bieżnik. Bardzo mi się podoba. Otrzymałaś piękne prezenty. Szczególnie zachwycam się konewką, bo wykonana jest perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna i oryginalna bombka, konewka piękna. a ogród... wspaniały! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń