piątek, 8 marca 2019

Zagadka????????



Kwiaty, kocham je..............ale zanim będę cieszyć się swoimi, z ogrodu........dostałam namiastkę wiosny od swoich Chłopaków
Zdania na temat świętowania 8 Marca są podzielone  ja uważam,że każda okazja  jest dobra,żeby docenić Nas..........wywołać uśmiech, radość.
Muszę pochwalić się,że moi panowie dziś pamiętali również o Paniach z którymi w pewien sposób współpracują -księgowe, kasjerki....
Świętujmy więc Kochane...........niech tempo życia nie przysłoni nam małych , drobnych radości.
Najmłodsze dziewczynki również otrzymały upominki w postaci, ślimaków.


Nastolatki  otrzymały zawieszki


Zabawa Podaj dalej niestety nie znalazła kontynuacji, nie ma chętnych? Chcąc wywiązać się z zabawy ogłaszam ZAGADKĘ?


Mam pytanie - do czego posłużą mi te Dziergadełka?
Upominki będą dla 2 pierwszych osób z prawidłową odpowiedzią.....

Proszę o odzew http://dekupagekinii.blogspot.com/  miałam problemy z komputerem- adres przepadł
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do zabawy Dusia

30 komentarzy:

  1. Żadnego dnia w roku nie widać na ulicach tyłu panów z kwiatami. Prawie każdy niesie choć jednego tulipana w garsci;) Nawrt ja dostałam od kolegi w pracy:)
    Śliczne te ślimaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może naszyte na podusię? Piękne tulipany? ja dostałam hiacynty w takim drewnianym nosidełku i....kombinuję, jakby to zmediować;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślimaczek uroczy. Kolorowe gwiazdki, czy kwiatki mogą stworzyć obrazek lub udekorować maskotkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że śnieżynki posłużą Ci jako zawieszki w oknie albo jakimś innym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i nie......ale nie to pozdrawiam

      Usuń
    2. To może dziergadełka posłużą jako ozdoba do zawieszek wielkanocnych i będą niczym wiosenne kwiaty. Byłyby idealne na prezenty dla znajomych i rodziny.

      Usuń
    3. blisko, ale to jeszcze nie to

      Usuń
    4. A może przystroisz nimi koszyczki wielkanocne?

      Usuń
    5. Nie,nie, ale pomysł super

      Usuń
  5. Każdy miły gest wart docenienia:)
    Piękne dziergadełka i ślimaczek.
    A co do zagadki - nie mam pojęcia;) Dodatek do prezentów?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem do prezentów, ale nie do końca to, pozdrawiam

      Usuń
  6. Myślę, że 8 marca nie doceniają osoby nie znające historii. Nie zapominajmy o tych, dzięki którym mamy tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ślimak, fajnie, że świętują kobiety małe i duże :).
    A zawieszki może na girlandę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenciki, a te kwiatki to chyba będa motylki lub girlanda,

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze do pakowania prezentów, na wierzchu na papier ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te ślimaczki. A takimi kwiatuszkami przystroiłabym serwetkę, obrus lub koszyczek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ślimaki, a z tych "śnieżynek" zrobiłabym ubranka na jajka - łącząc po dwa ;) Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziergadełka super, ale bladego pojęcia nie mam do czego mogłyby służyć. Ja zrobiłabym z nich długaśna zawieszkę, ale chyba nie trafiłam, a może ozdobiłabym torbę lub koszyk na lato?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj porannie
    Niestety za oknem znowu szaro i ponuro. Także myślałam, że wczorajszy i dzisiejszy poranek spędzę w moim ogrodzie, ale niestety. Mogłam jednak ponownie wpaść do Ciebie z wizytą. Zgadywać nie będę, bo znając siebie, wiem że rzeczy można wykorzystywać w sposób, o którym nikt nie pomyśli.
    Ponieważ goszczę u Ciebie od niedawna wyczytałam dopiero dzisiaj, że nie jadasz czekolady. Witaj zatem w klubie.
    Na szczęście wkrótce dzień będzie dłuższy niż noc, znikną duchy zimy: zmęczenie, zrzędzenie... A my wyjdziemy do naszych ogrodów.
    Niektórzy uważają, że czasem jestem czarownicą i jak jadę na dłużej do Domu, to powinnam wyczarować słońce lub ostatecznie przewidzieć, jaka będzie pogoda. Cóż widocznie moja różdżka też jest zmęczona i potrzebuje wytchnienia. Zresztą taki już mamy marzec.
    Pozdrawiam z okazji nadchodzącej Wiosny

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam pojęcia co z nich wyczarujesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudna zagadka ja stawiam, że śnieżynki usztywnisz i powstaną malutkie koszyczki

    OdpowiedzUsuń