sobota, 16 marca 2019

Poducha dla..........

Dostałam zamówienie na poduchę z jednorożcem,dla chorej Dziewczynki, znacie mnie i wiecie,że dzieciaki mają u mnie szczególne miejsce.......


do kompletu uszyłam jeszcze chmurkę




zostało tkaniny.......i takie dwa kocięta klamkowce powstały


Zgadnijcie proszę co za blogowa Duszyczka zrobiła mi taką niespodziankę?


Dziękuję  za pomysły co do ozdobienia zawieszek..........jaki pomysł wybrałam i do kogo pojedzie niespodzianka w następnym poście.
Pozdrawiam Dusia




24 komentarze:

  1. Pięknie się wywiązałaś z zamówienia. A prezenty rzecz jasna od Reni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduchy i jak wiadomo serduszko u ciebie wielkie. A prezenty oczywiście od Reni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim sercem zawladnely koty, sliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduchy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne podusie uszyłaś. Prezenty otrzymałaś na pewno od Reni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie szyjątka super! Na pewno ucieszą obdarowanych:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna poducha, wielkie serce Twoje i Reni.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to będzie radość na małej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj niedzielnym porankiem
    I znowu przez tydzień nie wędrowałam po wirtualnym świecie. Ale oczywiście nie omijam Twoich gościnnych stron, gdzie z zazdrością mogę podziwiać działa Twoich zdolnych rąk.Ja niestety nie potrafię tak czarować, nawet chyba słowem. Nie sądziłam, że pisząc o astrologii wsadzę kij w mrowisko. Pomimo tylko kilku komentarzy wywołam ałą burzę. Dzisiaj więc tylko o pogodzie.
    Na szczęście rano jest już jasno, a pomimo wiejącego czasem chłodnego wiatru w powietrzu można już poczuć zapach zbliżającej się Wiosny. O tym przypominają mi też ćwierkające coraz głośniej ptaki, które nie tylko Ciebie budzą.
    Życzę Ci pękających pachnących pąków kwiatów, słońca, które grzeje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj prawie wiosennie
      Dziękuję za ciepłe słowo pozostawione na moich stronkach.
      Tak, od kilku dni czuć już prawdziwą wiosnę w powietrzu
      Mam nadzieję, że wiosna zapukała do Twoich drzwi, rozgościła się w Twoim życiu i zamierza zostać na dłużej.
      Na nadchodzące dni życzę Ci wiele optymizmu i już czekam na Twoje wiosenne słowo

      Usuń
  10. Wspaniałości uszyłaś Dusiu, a i cudne niespodzianki dostałaś od Reni.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, ależ piękne są te poduchy. Dziewczynka będzie wniebowzięta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie te przytulaski, słodziaki,

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne szyciowe prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie przytulaki są piękne i sprawią dużo radości. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie uszyłaś tę podusię. Śliczniutki jednorożec. Koty skarały moje serce.
    Prezenty piękne dostałaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne szyjątka <3
    W prezentach wyraźnie widać rączkę Reni ;)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. poradziłaś sobie z takim wyzwaniem wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednorożec to taki trochę łódzki akcent jak dla mnie. :) Poducha fajowa, zresztą tak jak wszystko - na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki są przeurocze jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusieńko jak zawsze pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna poducha i do tego chmurka- jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń