poniedziałek, 4 marca 2019

Czapeczki pisanki i zabawa

Jabłoń przycięta, więc tylko czekać aż się zazieleni


Pogoda nie pozwala na prace w ogrodzie więc powstają kolejne robótki- czapeczki na pisanki


czapeczki zgłaszam Tu


mogą być również świetną zachętą dla niejadków.......
piszą się się też pisanki


Kochani zapraszam do udziału w zabawie Podaj dalej, a takie upominki otrzymałam od Joli


przyznam się, że liczyłam na mały hafcik.........tym bardziej,że jestem alergikiem na zapachy, ale prezent jest prezent kordonek wykorzystałam, a woskowe cuda podarowałam Przyjaciółce.... Jolu dziękuję, a dwa chętne serducha  zapraszam miło........
Pozdrawiam Dusia

25 komentarzy:

  1. Lindo, gostei bastante destes trabalhos, estão espectaculares, aproveito para desejar um bom Carnaval.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  2. te czapeczki uszatki pomysłowe ślicznie się prezentują:)
    ładnie zagospodarowałaś pasek wokół warsztatu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapeczki na jajeczka są super, Twoje pisanki nieustannie robią na mnie wrażenie. To, co otrzymałaś w prezencie, to chyba jakaś kpina, obdarowująca nie wykonała żadnego wysiłku. Każdy może pójść do sklepu i kupić te drobiazgi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece i mydla robię sama i nie zawierają żadnych sztucznych aromatow .

      Usuń
    2. Byłabym zachwycona prezentem. Ręcznie wykonane świece i mydełka to dla mnie wyższa szkoła jazdy i trochę dziwi mnie krytyka obdarowanej, ale cóż o gustach się nie dyskutuje.

      Usuń
  4. Piękne czapusie na jajka,piekna ozdoba,

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dołączę do fanów jajeczkowych czapeczek:) Śliczne są, kradnę pomysł i wydziergam małej wnuczce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe czapeczki! Ślicznie wyglądają na jajeczkach! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne czapeczki Dusiu, a pisanka - majstersztyk.:) pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczki zapewne przy tej wietrznej pogodzie jajeczkom się przydadzą, pisanka śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności te czapeczki!!!
    Słoneczne pozdrowienia Dusiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pisanki. Widać, że święta są coraz bliżej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczki, pompony - uroczy widok. Tego typu pisanki mam od Ciebie i potwierdzam - są śliczne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja jabłonka też podcięta. Nie mogę się już doczekać, kiedy obsypie się kwiatami
    Pozdrawiam nadzieją, która na przedwiośniu jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapeczki rewelacja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapeczki są świetne!;)
    a w razie kolejnej śnieżnej Wielkanocy jajka nie zmarzną:P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne te czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapeczki są śliczne, szkoda tylko, że w poście nie ma banerka i linku do Szuflady, zachęcam do zapoznania się z naszym Regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te czapeczki!!!:)) Jajka wyglądają bardzo radośnie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń