czwartek, 24 stycznia 2019

Sercem wspieraj serce

Kochani zima w całej swojej krasie, mroźno i śnieg po kolana


tak ławeczka prezentuje się zimą, a tak latem


różaneczniki pod puchową osłoną 


bliżej już mamy do takich widoków.........zanim jednak wyruszę do ogrodu wolny czas poświęcam  szydełkowaniu i tak powstają kolejne zawieszki do kluczy i torebek


Kolejne dobre serducha podzieliły się swoimi pracami.........Sercem wspieraj Serce Szymka
Edytka

Bożenka  


Ewunia


Basia z blogu kociafrania


Dziękuję za wsparcie i podzielenie się.swoim talentem, sercem.....Jesteście Wielkie
Pozdrawiam Dusia

9 komentarzy:

  1. Cała akcja to piękny gest i odruch serca.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma śniegu. Jest jedynie mróz ale ja lubię zimę więc dla mnie jest ok :).

    Twoje breloczki są rozczulające :).

    Dziewczyny piękne rzeczy podarowały :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zimowe i letnie zdjęcia. Trzymam kciuki za akcję dla Szymka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój ogród wygląda baśniowo! U mnie niestety mróz bez grama śniegu:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zima ,a tutaj w Irlandii rododendrony już pozakwiatały.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie w tej zimowej szacie u Ciebie:)
    pięknie dziewczyny obdarowały Szymka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ławeczka zdecydowanie bardziej, podoba mi się zimą! Co ja poradzę, że kocham zimę, śnieg. Jest tak bajkowo. Czysto, jasno. wręcz idealnie. A te zdjęcie to jak z baśni, jak z Narnii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród Twój w obu wersjach tak samo piękny, choć ja zdecydowanie wolę wielobarwne kwiaty niż biały puch ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń