sobota, 19 stycznia 2019

Dla Szymka


Serce sercem odpłaca........wpłaty dla Szymka będą wpłacane tu....... Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
❣️ul. Nałęczowska 24 , 20-701 Lublin
❣️86 1600 1101 0003 0502 1175 2150
❣️Wpłaty w tytule przelewu z dopiskiem Szymon Kalinowski 

  Szymek otrzymał kolejną szansę na Życie, Dziękuję za każdą dołożoną "cegiełkę"..........wspieraniu  Dzieci i Szymka to nie koniec zaplanowane Licytacje, zabawy odbędą się 26.01.2019 w ECK w Ełku.
Mój apel o prace do Was nie pozostał bez echa.......Ewunia podzieliła się swoim talentem i podarowała swoje wspaniałe prace- ponczo i broszkę


Ponczo już ma nową właścicielkę........i to cieszy najbardziej.
Małgorzata natomiast podarowała cudowne bransoletki- każda inna.....


mają takie powodzenie,że nie wiem czy zostanie coś na sobotę.....ale to nie problem, to tylko cieszy.


Reni prace między innymi puszki, pudełka.....


Dzielicie się Swoim Dobrym Serduchem...........Dziękuję
Dziergam kolejne zawieszki do kluczy, torebek


rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.....mam nadzieję,że  i na kiermaszu znajdą się chętni


moje szyciowe wytwory i  zawieszki


jeśli nie znajdą  nabywców pójdą na kolejne licytacje......np. Zosi 






Dzieci czekające  na 'Życie"liczą na nasze Serca
zima u nas nie odpuszcza......taka oto jest u nas


nasza sunia......


 Pozdrawiam Dusia


8 komentarzy:

  1. wspaniała dobra robota,dobro powraca....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, ze się dzieje. Ludziska mają dobre serca, trzeba tylko dać im szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności dostałaś i jeszcze piękniejsze przygotowałaś. Moja paczuszka była dziś u Ciebie, ale z tego co czyta śledząc przesyłkę "doręczenie nie powiodło się". No nic, dostaniesz pewnie w poniedziałek.
    Pozdrawiam Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć Dusiu w Tobie przyjaciółkę. Wspierasz, pomagasz, zachęcasz, motywujesz i działasz. Serdeczności Ci ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny piękne prace przygotowały. Twoje też bardzo mi się podobają :).

    Mam nadzieję, że ludzie będę hojnie licytować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zawieszki są fantastyczne. Cudo! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rzeczy stworzone dla dobrej sprawy.
    Przesyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń